הכירו את סימילר ווב: איך להשתמש ב-Similar Web לרגל אחרי המתחרים

סימילר ווב (מאנגלית: SimilarWeb) היא חברה ישראלית, שהכלי העיקרי שלה יאפשר לכם לחקור ולנתח פעילות של אתרי אינטרנט בעזרת מידע שהחברה אוספת מהרשת ומתוספים שפיתחה לדפדפנים.

הכלי לא מיועד לכל עסק, במיוחד לא לאלו הקטנים, ואת עיקר השימוש בו עושות חברות גדולות שנתוני הכלי מסייעים להן להתנהל בצורה אפקטיבית יותר. חשוב גם לדעת שמדובר בכלי העושה שימוש במקורות מידע חיצוניים, ולכן הנתונים שהוא מספק טובים עבור קבלת תמונת מצב כללית טובה, אך לא מדויקת בהכרח.

בדקו היכן עומדים המתחרים ביחס אליכם

עם הממשק הנוח של סימילר ווב SimilarWeb, תוכלו לערוך מחקר מקיף ויעיל על המתחרים שלכם. כך לדוגמה תוכלו להשוות את נתוני תנועת הגולשים של האתרים המתחרים, ולמצוא את נקודות התורפה של העסק שלכם ביחס אליהם. כמו כן, תוכלו לצפות בנתוני הגולשים באתרי המתחרים, לראות את מילות החיפוש שבהן עשו שימוש, את המיקום הגיאוגרפי שלהם ואת ההפניות שמובילות אל האתרים הללו.

אם תרצו לדעת מה מעורבות הגולשים באתרי המתחרים, הכלי יאפשר לכם לצפות בנתונים ממוצעים של זמן שהיית הגולשים באתר, בכמות הצפיות בדפים,  לדעת מהם העמודים הפופולאריים ומהו שיעור נטישת הגולשים באתר. דעו כי הנתונים בסימילר ווב אינם נתונים מדויקים ב-100%, סימילר ווב מסתמך על מידע המגיע מספקי תקשורת.

ניתוח נתוני תנועה ונתוני התנהגות בצורה מתקדמת

כדי לקבל השראה טובה ולהבין היכן נמצא הקהל שלכם, סימילר ווב SimilarWeb יאפשר לכם לצפות בהתפלגות מקורות התנועה לאתרי המתחרים ובכך לקבל עליהם תמונה מדויקת. כך לדוגמה תוכלו לקבל מידע על תנועת האתר המתחרה בפילוח לתנועה ישירה, תנועה שהגיעה ממנועי החיפוש, תנועה שהגיעה מרשתות חברתיות או תנועה שהגיעה דרך ניוזלטרים. מלבד ניתוח מקורות התנועה, באמצעות הכלי תוכלו לדעת באילו מכשירים השתמשו הגולשים שנכנסו לאתרי המתחרים, ולהבין האם ישנם פערים בחוויית הגלישה בין מכשיר למכשיר. האופציה הזו חשובה בעידן שבו רוב התנועה ברשת נעשית ממכשירים ניידים, והיא תאפשר לכם לדעת אילו התאמות יש לבצע לאתר שלכם לטובת אותם גולשים.

איך אתם עם מילות מפתח וטרנדים?

המיקום האורגני של מילות המפתח של האתר שלכם חשוב מאוד. מספיק שהדירוג יעלה או ירד מיקום אחד כדי שהתנועה האורגנית באתר שלכם תושפע בצורה משמעותית.

כדי לדעת האם מילות המפתח שבחרתם יעילות מספיק, סימילר ווב SimilarWeb יציג לכם ניתוח של מילות המפתח שהאתרים המתחרים מדורגים עליהן, ויספק לכם הבנה טובה יותר לגבי מילות המפתח המביאות את הטראפיק העיקרי לאתר. כמו כן, בעזרת הכלי תוכלו לקבל רעיונות למילות מפתח ולטרנדים חדשים.

ערוצי השיווק הפנימיים ועלויות הקמפיינים של המתחרים

בחירה נכונה של ערוצי שיווק תסייע לכם לנצל את המשאבים הנכונים לטובת האתר שלכם. סימילר ווב SimilarWeb יספק לכם ניתוח מידע על הקמפיינים הממומנים של המתחרים, כולל מידע על העלות הממוצעת לכל קליק, ומידע על מילות המפתח שהמתחרים מטרגטים.

מלבד בחירה נכונה של ערוצי השיווק, חשוב לשים דגש גם על המשפך השיווקי, שהוא בעצם התרחשות של שני תהליכים מקבילים שבהם – במקביל לירידת מספר הגולשים שנשארים במשפך – רמת המעורבות של גולשי הקמפיין עולה. גם במקרה הזה הכלי  יספק לכם ניתוח נתונים הנוגעים לדפי נחיתה, לסאבדומיינים ולמשפכים השיווקיים של המתחרים שלכם.

מידע על קמפיינים במקורות תנועה חיצוניים

מידע על פעילות המתחרים שלכם ברשתות החברתיות ובשירותים חיצוניים דוגמת ניוזלטרים יסייע לכם לייעל בצורה חכמה יותר את הפעילות שלכם בערוצים המשיקים.

סימילר ווב SimilarWeb יאפשר לכם לצפות בניתוח נתוני פעילות המתחרים ברשתות החברתיות, ובכך לקבל הבנה טובה יותר לגבי הקמפיינים שהם מנהלים בהן ובניוזלטרים. מלבד רשתות חברתיות וניוזלטרים, הכלי יאפשר לכם לצפות בניתוח מידע על פעילות המתחרים ביישומים שונים, כמו היקף התפוצה של יישומי המתחרים, כמות ההורדות, תוכן המשובים והדירוגים המתקבלים עליהם, ומהן מילות המפתח הפופולאריות שבהן המשתמשים עושים שימוש בשורת החיפוש בחנויות היישומים. מקווים שמצאתם את המאמר מועיל, באהבה צוות פורשופ.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך