איך עושים מחקר מילות מפתח: 7 כלים מומלצים למחקר מילות מפתח

החלטתם לקדם את האתר שלכם? מדובר על צעד חכם שיסייע לכם להביא גולשים רבים בקלות. אך בכדי שתוכלו לקצור את הפירות של הקידום, אתם בראש ובראשונה תצטרכו לבצע מחקר מילות מפתח. ללא מחקר אפקטיבי ויעיל, אתם לא תראו את האתר שלכם מגיע לתוצאה הרצויה – ואתם עשויים אפילו לזרוק כסף מבלי לקבל בחזרה תמורה כל שהיא.

אז מדוע מחקר של מילות מפתח הוא כל כך משמעותי? מכיוון שאתם תוכלו לבסס את הקידום כולו על מילות מפתח רלוונטיות, מילות מפתח שהרבה גולשים מחפשים. אם אתם תמקדו את הקידום שלכם על מילות מפתח לא רלוונטיות (כאלה שאף אחד לא מחפש), אתם לא תצליחו לראות לקוחות חדשים נכנסים לאתר.

אנו בפורשופ עושים כל מאמץ על מנת לסייע לכם, כך שאנו מספקים לכם כלים שונים לביצוע מחקר יעיל ואפקטיבי. לכל כלי יש את היתרונות שלו, אנו נציג לכם 7 כלים מובילים שמהם תוכלו לבחור את הכלי שהכי נראה לכם. יש לכם את הפריבילגיה לבחור את הכלי שאיתו אתם הכי תסתדרו.

UberSuggest

מדובר על אחד מהכלים הכי שימושיים למקדמי אתרים, באתר אתם תוכלו לקבל הרבה מאוד אינפורמציה שיכולה לסייע לכם לבצע מחקר מילות מפתח. בכדי להשתמש באתר, אתם תהיו מוכרחים להירשם אליו על ידי המייל שלכם – ההרשמה היא יחסית פשוטה. לאחר הרישום אתם תוכלו לבצע מספר חיפושים בכל יום, כמובן שאם תרצו יותר אז תצטרכו לרכוש את החבילה בתשלום. הכלי הזה ברוב המקרים אמור להיות מספיק בכדי שתעשו מחקר יעיל שיסייע לכם לבחור את המילים הנכונות.

מתכנן מילות מפתח של גוגל

מדובר על הכלי החשוב ביותר, ואם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם אתם תהיו מוכרחים להשתמש בו. הכלי הזה מציג לכם את כמות החיפושים למילות מפתח שונות, והוא אפילו יציע לכם רעיונות למילות מפתח אחרות. כך שתוכלו להסתמך על הכלי הזה, ותקבלו ממנו תוצאות מעולות כאלה שתוכלו להתבסס עליהם בקידום כולו. כמובן שתוכלו לשלב את הכלי הזה ביחד עם כלים אחרים, כך תוכלו לקבל נתונים הרבה יותר טובים – ותהיו בטוחים שאתם לא עושים טעות בקבלת ההחלטות.

SEM Rush

עוד כלי מאוד שימושי עבור מקדמי אתרים, אך החיסרון שלו הוא שמדובר על כלי שעולה כסף – ולכן הוא לא אידיאלי לכל אחד. אם אתם רוצים לעשות מחקר מילים חד פעמי, אז כמובן שאתם לא תרכשו את החבילה שעולה כסף. אך אם אתם רוצים לבצע מספר מחקרים עבור מספר פרויקטים שונים, זוהי בהחלט יכולה להיות בחירה מעולה. אתם תוכלו לקבל מהכלי הזה המון מידע על המתחרים, כך שתוכלו לדעת מה אתם צריכים לעשות בכדי לעקוף אותם.

keywordtool.io

כלי יחסית פשוט, אך אם אתם לא מקדמי אתרים מקצועיים הוא בהחלט אמור לספק לכם את הסחורה. השימושיים העיקריים שתוכלו לעשות איתו הם – לראות את כמות החיפושים של כל מילת מפתח ולקבל רעיונות לכל מיני ביטויים אחרים. הממשק יחסית נוח, כך שאם עד כה לא מצאתם אתר שאתם מסתדרים איתו, זוהי בהחלט תהיה בחירה שתוכלו לסמוך עליה. הרבה מאוד אנשים מספרים כי עבור מחקר מילות מפתח הכלי הזה עושה מבחינתם את העבודה. כך שגם אתם יכולים לסמוך עליו, אך תמיד טוב להשתמש בכמה כלים בו זמנית.

MergeWords

עוד כלי מאוד יעיל עבור מקדמי אתרים ועבור כאלה שרוצים לקדם את האתר שלהם. כך שאם אתם נמצאים במסגרת האנשים הללו, אתם יכולים להיות בטוחים כי הכלי הזה הוא הבחירה המעולה. אתם תוכלו לעשות מחקר יעיל על המתחרים, וגם לקבל כל מיני רעיונות על מילות מפתח חשובות שלא חשבתם עליהם. אתם יכולים להתבסס על הכלי הזה, אך תמיד טוב לצרף עוד כמה כלים על מנת לקבל את התוצאות ואת ההחלטות הכי טובות שיש.

Keyword Eye

עוד כלי שיעשה לכם את העבודה בצורה מעולה, גם הוא עולה כסף אבל הוא שווה את זה אם אתם מקדמים כמה אתרים בו זמנית. עם הכלי אתם תוכלו לבצע מחקר מילות מפתח יעיל מאוד, וגם לקבל המון רעיונות למילות מפתח שלא חשבתם עליהם. הכלי הזה הוא מאוד מקיף, כך שאתם תוכלו להתבסס עליו בקבלת ההחלטות – הוא יספק לכם תמונת מצב על המתחרים שלכם, כך שתדעו מה אתם צריכים לעשות בכדי לגבור עליהם.

Phraseup

כלי קצת שונה מכל הכלים האחרים, הוא מאפשר לכם להכניס אליו ביטויים חלקיים – והוא ישלים לכם אותם על פי כמות החיפושים. כך שאם עדיין לא גיבשתם לעצמכם רשימה של ביטויים שבהם אתם רוצים להתמקד. כמובן שתוכלו להכניס אליו גם ביטויים מוכנים, אך הכלי הזה מיועד בעיקר לביטויים שהם לא מלאים – כאלה שתרצו להרחיב אותם בכדי לבצע את המחקר הטוב ביותר. חסרים לכם רעיונות? עם הכלי הזה אתם תוכלו לראות בתוך זמן קצת איך תקבלו עשרות רבות של אפשרויות.

? רוצים להשאר מעודכנים
! השאירו פרטים וקבלו עדכונים לפני כולם
? רוצים להשאר מעודכנים
! השאירו פרטים וקבלו עדכונים לפני כולם
אולי יעניין אותך