פרסום ממומן בג’ימייל: איך לבנות קמפיין GPS בגוגל?

שוברים את הראש איך תוכלו להריץ קמפיינים כמו שצריך? הבחירה החשובה היא לבחור את המקום שבו תריצו את הקמפיין. עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות, ואתם תצטרכו לבחור את האפשרות שהכי מתאימה לכם. אך האם יצא לכם לשמוע על האפשרות של פרסום ממומן בג’ימייל? לא מעט בעלי עסקים אינם מכירים את האפשרות הזאת שיכולה להתאים להם.

חשוב לציין כי פרסום ממומן ב-Gmail נמצא בעולמנו לא מעט זמן, כך שניתן להגיע לתובנות יחסית מבוססות לגביו. בסוף אתם בתור בעלי עסק שרוצים להריץ קמפיין, צריכים לנסות את כל הפלטפורמות שעומדות לרשותכם – כך שתוכלו להוציא את המקסימום מכל אחת מהן.

אם אתם שוקלים להריץ קמפיין ממומן בג’ימייל, אנו ננסה להסביר לכם בדיוק איך תוכלו לעשות זאת בצורה נכונה. כי קמפיין שלא יהיה בנוי כמו שצריך, עלול להביא אתכם למצב שבו לא תוכלו לקבל ממנו תובנות לגבי המשך הדרך. השאיפה שלכם היא להריץ רק קמפיינים, שאתם תהיו בטוחים שהם כאלה שאתם תוכלו להשיג מהם לקוחות חדשים בתדירות גבוהה.

פרסום ממומן בג’ימייל – מה זה בדיוק אומר?

אז אם זוהי הפעם הראשונה שאתם שומעים על האפשרות הזאת, אתם כמובן צריכים להבין מה בדיוק היא אומרת. מדובר על קמפיין ממומן שמטרתו להגיע בדיוור מיוחד אל כל אותם האנשים שיש להם דואר של גוגל, ונכון להיום מדובר על מרבית האנשים בארץ ובעולם.

את המודעה שאתם מעלים יוכלו הגולשים לראות בלשונית של קידום מכירות בלבד, הלשונית הזאת נמצאת בדואר הנכנס של כל חשבון ג’ימייל. לא מעט אנשים בודקים את ההודעות בתיקייה הזאת לפחות פעם אחת בכל יום.

איך נראות פרסומות בגימייל - בדסקופ ובמובייל

מהם היתרונות של קמפיין ממומן בג’ימייל?

יש יתרונות מגוונים שתוכלו למצוא באפשרות הזאת לעומת אפשרויות אחרות, ולכן אתם צריכים לקחת את היתרונות הללו בחשבון בכדי שתוכלו להגיע להחלטה שתהיה נכונה לגביכם. היתרון הגדול ביותר הוא שהגולשים לא צריכים לאשר את פרסום הקמפיין, בין אם הם מעוניינים בכך ובין אם לא הם יהיו חשופים למודעה שלכם. כך אתם תוכלו להגיע למצב שבו כמות החשיפות למודעה תהיה גבוהה, וברוב המקרים המודעה תהיה מאוד מדויקת ומתאימה למי שיקבל אותה.

איך בונים קמפיין GPS בגוגל?

שלב ראשון: השלב הראשון הוא השלב הכי פשוט, אתם פשוט צריכים ליצור את הקמפיין החדש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הסימן של הפלוס (+) שנמצא ברוב המקרים בחלק העליון.

שלב שני: עכשיו אתם מתחילים סוף כל סוף לבצע פרסום ממומן בג’ימייל, בשלב השני אתם תצטרכו להגדיר את המטרה של הקמפיין שאותו אתם עומדים להריץ. האם מדובר על קמפיין שמטרתו להכניס לידים, להגדיל את הטראפיק או כל מטרה אחרת שאותה אתם רואים לנכון.

שלב שלישי: בשלב השלישי אתם צריכים להתחיל להגדיר את הקמפיין שלכם. חשוב מאוד שתעשו את ההגדרות הללו בצורה נינוחה, על מנת שתוכלו לקצור את הפירות מהקמפיין שאותו אתם בונים. תצטרכו להגדיר תקציב, מיקום גיאוגרפי, תזמוני מודעות וכן הלאה.

שלב רביעי: בשלב הרביעי אתם צריכים לבצע את קביעת הפלייסמנט, המשמעות היא שהקמפיין שאותו אתם מקימים ירוץ בג’ימייל ולא באף מקום אחר. תלחצו על האפשרות של + הוספת מיקומים מרובים, שם תצטרכו להזין את הכתובת של ג’ימייל: mail.google.com

שלב חמישי: אולי מדובר על השלב הכי חשוב, השלב שבו אתם צריכים לבנות את המודעה שאותה הגולשים הולכים לראות. כמובן שאתם תוכלו להחליט האם המודעה תתבסס על תמונות, על וידאו ועומדות לרשותכם לא מעט תבניות שאיתן תוכלו לבנות את המודעה המושלמת.

מהם השינויים הכי משמעותיים בממשק החדש?

אם בעבר פרסום ממומן בג’ימייל היה פחות מומלץ בגלל הממשק הלא נכון, כיום כל מי שיכנס אל תוך הממשק יוכל לראות כי התבצעו בו לא מעט שינויים. כך שאתם צריכים להכיר את השינויים השונים על מנת שתוכלו להבין כי ככל הנראה מדובר על האפשרות הנכונה ביותר עבורכם.

  • בכל מודעה יהיה כפתור הנעה לפעולה שיהיה מובנה, כך שאתם לא תצטרכו ליצור אותו מחדש. כמובן שאתם תוכלו לערוך את הסגנון ואת הצבע של הכפתור, כך שתוכלו להתאים אותו בצורה מושלמת למודעה שהולכת לרוץ.
  • אם בעבר היו מגבילים אתכם בנושא הזה, כיום אתם יכולים לבחור מראש בין תמונה ובין סרטון. אם אתם רוצים שתמונה תהיה המרכיב הדומיננטי במודעה שלכם או שמא זה יהיה דווקא סרטון. כך תוכלו להפיק את מירב התועלת מהמודעה שלכם.
  • ניתן להוסיף עד 15 מוצרים לכל קטלוג, מה שבעבר לא היה ניתן לעשות. כך שאם יש לכם קטלוג גדול שאתם תרצו להציג אותו במודעה, בזכות השינויים החדשים אתם תוכלו לדעת שזה אפשרי – 15 מוצרים זה אמור להעביר לגולש את המסר.

המערכת תדע באופן אוטומטי לבצע התאמה בין הלוגו שיתווסף למודעה ובין המודעה עצמה. כך תוכלו לקבל מודעה שכולה בפרופורציות הנכונות, מודעה שתוכלו לקבל עליה לא מעט פידבקים חיוביים.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך