7 סיבות לכך שהאתר שלכם חייב כלי גוגל אנליטיקס (Google Analytics)

אם יש לכם אתר אינטרנט, אתם בוודאי מבינים כי אתם מוכרחים לעקוב אחרי ההתפתחויות בזמן אמת. כלי גוגל אנליטיקס נועד בדיוק על מנת לספק את המענה הספציפי הזה, כי באמצעותו אתם תוכלו לנתח את הנתונים ואת הפעילויות באתר שלכם בזמן אמת. אם תדעו להשתמש נכון בכלי הזה, אתם תוכלו לקבל החלטות שתואמות את המציאות – החלטות שיקדמו את אתרכם קדימה.

אין לכם עדיין כלי Google Analytics? החדשות הטובות הן שעדיין לא מאוחר מידיי, אנו נציין בפניכם 7 סיבות לכך שאתם מוכרחים להשתמש בפלטפורמה הזאת. אין לכם ממה לחשוש, השימוש בפלטפורמה כולו בחינם – כך שאתם לא צריכים להוציא אפילו לא שקל אחד על השימוש בפלטפורמה.

נתונים בזמן אמת

עזבו אתכם מכל מיני אפליקציות או תוכנות שמציגות לכם נתונים שכבר לא רלוונטיים, תזכרו כי ניהול של אתר אינטרנט מחייב אתכם להיות עם יד על הדופק. Google Analytics מאפשר לכם לקבל נתונים בזמן אמת, נתונים שנכונים לחצי השעה האחרונה. כך כל אחת מההחלטות שאתם תעשו תהיה החלטה נכונה וצודקת, כזאת שתואמת את המציאות שבה האתר שלכם נמצא – ולא מציאות שהיא כבר לא רלוונטית.

הכירו את האתר שלכם לעומק

איך תדעו כיצד להשתפר? מהם הדפים הנצפים ביותר באתר? מה הפעילויות שהגולשים מבצעים לפני או אחרי רכישה? מהם מקורות הרכישה העיקריים? והתנועה? באמצעות כלי גוגל אנליטיקס אתם תוכלו להכיר את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר. אתם תוכלו לדעת באילו דפים נשארים יותר ובאילו דפים נשארים פחות. מהם אחוזי היציאה מהאתר ובתוך כמה זמן הם מתרחשים. המהירות שבה האתר שלכם עולה ועוד מגוון רחב של נתונים. כך אתם תכירו את האתר שלכם כמו שאתם מכירים את כף ידכם.

קהל היעד שנכנס לאתר

על מנת שתוכלו למנף את הפוטנציאל של האתר שלכם, אתם תהיו מוכרחים להכיר את קהל היעד שנכנס לאתר. כך תוכלו להתאים את כל הפעילות העסקית שלכם אל קהל היעד הרלוונטי, ותוכלו להבין לעומק למי האתר שלכם מדבר יותר. כך תוכלו לראות שאתם לא מפספסים קהל יעד אחרים, כאלה שגם הם יכולים להתעניין באתר שלכם – אך במציאות זה לא קורה.

התממשקות עם שירותי גוגל נוספים

ככל הנראה אתם לא משתמשים אך ורק בשירות אחד של גוגל, אתם משתמשים בהרבה מאוד שירותים שהחברה הגדולה בעולם מציעה. לכן אתם תוכלו לחבר את ה-Google Analytics שלכם לכל שאר השירותים שגוגל מציעה, דבר שיאפשר לכם לעקוב אחרי האתר ואחרי הפעולות השונות שאתם מבצעים.

הגדרות מתקדמות לשיפור האתר

יש את הפעולות הפשוטות יחסית שאותן כולם מכירים אך במסגרת השימוש ב-Google Analytics יש עוד מגוון רחב של הגדרות מתקדמות. אם תלמדו איך להשתמש בהן, אתם תוכלו להרים את האתר למקומות שלא חלמתם עליהם. תזכרו כי בסופו של יום השאיפה שלכם היא לנפץ את תקרת הזכוכית ועם כלי גוגל אנליטיקס זה בהחלט אפשרי.

נתונים עדכניים על המרות

אתם יכולים לעבוד מאוד קשה, אך בפועל גם לא לקצור את הפירות. הנתון המשמעותי ביותר שעל פיו אתם מוכרחים לקבל את ההחלטות שלכם הוא נתוני ההמרה באתר. ככל שאחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר, כך אתם תדעו שאתם עושים עבודה טובה. באמצעות הפלטפורמה הזאת תוכלו לעקוב בצורה אדוקה אחרי כל נתוני ההמרה באתר ובדפי הנחיתה.

מהיכן הגולשים מגיעים

בכדי שתוכלו לתכנן את הצעדים העתידיים הקשורים לאתר, אתם תהיו מוכרחים לדעת מהיכן מגיעים הגולשים שלכם. האם הם מגיעים ממודעות ממומנות או שמא מהקידום האורגני? בעזרת כלי גוגל אנליטיקס אתם לא תצטרכו לנחש, אתם תדעו בדיוק מהיכן כל גולש נכנס לאתר שלכם – כך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם עושים הכי נכון והכי פחות נכון. הטיפ שלנו בפורשופ: לעשות סיכום חודשי, כך שתוכלו להשוות את הנתונים של כל חודש בחודשו, תוכלו לראות מהם נקודות החוזקה והחולשה של האתר שלכם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך