מהו גוגל אלרטס: 7 שימושים של Google Alerts

מהו גוגל אלרטס?

גוגל אלרטס הינו כלי שנועד על מנת להשאיר כל גולש מעודכן לגבי דברים ברשת שיכולים לעניין אותו, בכל פעם שעולה אזכור ברשת לגבי אחד הנושאים הקשורים אלינו נקבל התראה למייל. על פניו, נדמה שמדובר על כלי סטנדרטי לחלוטין, ללא ייחוד כלשהו. עכשיו נראה לכם איך להפוך את Google Alerts לכלי שיווק אסטרטגי.

איך מפעילים התראות אוטומטיות בגוגל אלרטס?

בדוגמה הבאה הדגשנו כיצד ניתן לקבל התראות אודות איזכורים העולים ברשת בנושא – המותג שלכם. זאת דוגמה אחת, אם תרצו לקבל התראות על פיתוחים חדשים, מחקרים, איזכורים על חברות אחרות ועוד, תוכלו להזין כל שם ולקבל התראות תדירות למייל.

דוגמא לגוגל אלרטסס

7 שימושי גוגל אלרטס שאתם חייבים להכיר

Google Alerts נוצרה עבור כלל המשתמשים של גוגל. לא הרבה מבינים את הכוח שיש לאפשרות זו. מלבד לקיצורי דרך מדהימים שנוכל ליצור באמצעות גוגל אלרטס, נוכל גם לחסוך לא מעט כסף או השקעה. ריכזנו עבורכם 7 שימושים שאתם חייבים לדעת גם בתור בעלי אתר וגם בתור צרכנים:

  1. הטבות – מי מאיתנו לא אוהב הנחות ומבצעים? אם קיים מוצר שאתם בודקים פעם אחר פעם בתקווה שהמחיר הוזל, ניתן לעשות זאת באמצעות Google Alerts. ניתן ליצור התראה על בסיס מילות מפתח כך שבכל פעם שהצירוף קיבל אזכור ברשת, הנתון יגיע למייל שלכם.
  2. כל הזכויות שמורות – בכל אתר בו קיים תוכן מקורי שעליו השקעתם מהונכם הפרטי או מהזמן שלכם, לא תרצו שתוכן זה יהיה מעותק למקורות אחרים. אין ביכולתנו לעבור אתר אתר ולוודא את מקוריות התכנים, מה שאנחנו כן יכולים לעשות הוא לעקוב אחר תוכן משוכפל. עליכם להזין משפט או צירוף מילים ולהגדיר אותו כחיפוש ב- Google Alerts. בכל פעם שהצירוף יעלה ברשת, תקבלו התראה למייל ותוכלו לוודא אם מדובר בהעתקה.
  3. בדיקת תקינות האתר – על לא מעט מקרים שמענו בהם נפרץ אתר כזה או אחר, דרך טובה להקדים תרופה למכה הוא לבצע התראה בגוגל אלרטס – site:domain.co.il. בדרך זו תקבלו כל התראה עבור כל שינוי או תוסף שנכנס לאתר שלנו ללא ידיעתנו.
  4. שיתופי פעולה – כאשר אנחנו מציינים עולמות תוכן הרלוונטים לעסק שאנו מנהלים, נוכל לעשות שימוש בתוצאות. שירות Google Alerts יכול לזהות אתרים הפועלים בתחומים שלנו. כאשר כל התוצאות נמצאות מול העיניים שלנו נוכל לבצע שיתופי פעולה, החלפת קישורים, אזכורים וקידום האתר שלנו – יד רוחצת יד.
  5. להישאר מעודכנים – בעזרת גוגל אלרטס תוכלו תמיד להישאר מעודכנים על כל המידע החדש שרץ ברשת בנושא העסק שלכם או כל נושא אחר. מי שנשאר מעודכן תמיד מעלה תוכן רלוונטי יותר לאתר שלו, ככל שתעלו מהר יותר את התוכן העדכני ככה תקבלו יותר חשיפה. מלבד לכך, תוכן מקורי ועדכני הופך אתכם למותג חם ומקצועי.
  6. קישורים – גוגל אלרטס מאפשרת לכל בעל אתר לבנות קישורים רלוונטים או צירופי מילים, בדרך זו תוכלו לעקוב אחר המתחרים שלכם, או לראות מה אנשים מעדיפים יותר. עולם השיווק הפך לתחרותי בשנים האחרונות ועליכם להפוך לתחרותיים יותר. תוכלו לקבל את כל הנושאים החמים ברשת שקשורים למתחרים שלכם, וללמוד מה כדאי לעשות או לא כדאי.
  7. מעקב אישי – כל השימושים שציינו עד עתה מערבים בתוכן צד ג (אתר מתחרה, לקוחות…). השימוש האחרון שנציין אולי הכי חשוב. Google Alerts מעניק לכם אפשרות פנומנלית שהינו מעקב אישי. תוכלו להוסיף למעקב התראות את שם העסק, או שמכם הפרטי בכל מיני צורות. בדרך זו תוכלו לבחון את כל המידע שמנוהל לגביכם ברשת, לטובה ולרעה ולפעול בהתאם.

גוגל אלרטס אינה מיועדת לקידום אתרים

חשוב להדגיש, השימוש בגוגל אלרטס הינו ללא כל קשר לקידום אתרים. אבל משווק חכם חייב להכיר את כל האפשרויות העומדות לרשותו ואף להמציא כמה בעצמו. Google Alerts גם יכולה לסייע בדרכים מגוונות אשר יעזרו לכם לשפר את האתר שלכם, את התליכי הקידום ואף להשאיר אתכם מעודכנים בכל מה שנוגע לנישת העסק שלכם. שלכם באהבה, צוות פורשופ.

קרא עכשיו
קמפיין ממומן לא ממיר: האם דף הנחיתה או האתר שלכם לא יעילים?

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4945 ----- This is a test...