foreshop מתארחת בתכנית הבוקר עם שלי גפני בנושא הנכסים הדיגיטליים והדרך בה הם משתלבים עם עולם הקוסמטיקה

חברת Foreshop הוזמנה על-ידי מערכת ערוץ 13 לתכנית הבוקר עם שלי גפני על מנת לשתף את קהל הצופים בעולם התוכן האינטרנטי, הנכסים הדיגיטליים והדרך בה הם משתלבים עם עולם הקוסמטיקה באופן ספציפי.

מר הנרי יהב משנה למנכ״ל קבוצת Foreshop הופיע בשידור המיוחד והעביר את סקירתו בכל מה שקשור לדרישות התוכן בעולם הקוסמטיקה. כמו כן עמד מר יהב על הקשר בין עולם הקוסמטיקה לבין אתרי התוכן בעולם בכלל עם דגש על אתרי התוכן שחברת FORESHOP הקימה ללקוחותיה בפרט.

תחום הקוסמטיקה נמצא איתנו לא מעט זמן, ובכל הקשור לרצון של קהל הגולשים אשר מחוברים לנישה, יש לקהל המתעניין בתחום רצון עז להיות תמיד עם היד על הדופק בכל הקשור לחידושים לטרנדים הכי שווים היום ואיזה מוצרים נחשבים כדאי לרכוש כמוצרי ״חובה״ בבית. כפי שניתן לראות בתקופה האחרונה רבות מאושיות הרשת מחזיקות בליין משלהן – בישום, איפור, מוצרי היגיינה אלו הם רק חלק מהאפיקים הרבים שבהם מתפרס עולם הקוסמטיקה.

אתרי תוכן כמובן לא באים להוות תחליף לקוסמטיקאית או לאשת המקצוע
אבל בהחלט יכולים לסייע בכל הקשור להתעדכנות שוטפת, המלצות וטיפים בתחום וכמובן חידושים ניתן בהחלט לקבוע כי אתרי התוכן עושים את עבודתם נאמנה.

בתוכנית הבוקר עם שלי גפני הציג מר יהב מספר אתרים בתתי נישות שונות תחת קורת הגג של תחום הקוסמטיקה בניהם אתרים כמו:

skintou.com – עם תוכן בנוגע למוצרים שניתן להשתמש בהם ממוצרי גלם בבית
buzzskincare.com – תוכן על פילינג לעור הפנים וטיפוח
sistersunite.net – עם תוכן הנוגע לתיירות קוסמטית והמלצות טיפוליות מסביב לעולם.
naturestreat.net – תוכן בנוגע לטיפולים טבעיים ואלטרנטיביים

כאשר אנו בוחנים את השטח ומחפשים נושאים רלוונטים בהם אנו מעוניינים להקים אתר בהחלט תחום הקוסמטיקה עומד בראש, וזאת מכמה סיבות:

– נפח חיפושים גבוה
– יציבות מבחינת טרנדיות במהלך העשור האחרון
– מעורבות ברשתות החברתיות
– כמות מוצרים לרכישה
– אפשרויות נרחבות לשיתופי פעולה

נכון להיום לקוחות Foreshop נהנים מבעלות אתרים באחד הנושאים המבוקשים וסביר להניח שגם בעתיד,
מה עוד נראה? אילו עוד חידושים והפתעות יש לעולם הקוסמטיקה לתת לנו?
את כל המידע נקבל דרך המדיה, דרך אתרי תוכן, דרך תמונות וסיקורים נרחבים מסביב לעולם ובכללם דרך אתרי התוכן ש-Foreshop מנהלת.

הסיבה לכך שניתן להתעדכן בנכסים הדיגיטליים היא שהתוכן הנכתב לאתר הוא תוכן שנחקר קודם לכן בקפידה על מנת לוודא כי ישנה כמות גדולה של ביקוש עבור אותו התוכן הספציפי שכותבי התוכן מעלים לאתר.

מעבר להבנה המלאה כי התוכן שאנו כותבים הוא רלוונטי, יש לשים דגש גדול על המקוריות של התוכן!

כאשר אנו מעוניינים שהאתר ימצא את עצמו עם דירוג גבוה (PageRank ) ישנה חשיבות גבוהה לכך שהתוכן יהיה מקורי ובהמלצתנו מתחת ל-4% העתקה ממקור אחר.

עכשיו שחשפנו לפניכם את ההיתרונות הרבים של תחום הקוסמטיקה אתם יכולים לדעת כי מדובר בנושא חזק שלא יצנח ברמת הטרנדיות שלו.

במידה ואתם בוחרים להקים אתר תוכן בנושא או רוכשים אתר מוכן בתחום דעו לכם שעשיתם בשכל!

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך