foreshop מתארחת בתכנית הבוקר עם שלי גפני בכל הקשור לתוכן ודיגיטל בעולם האופנה

חברת Foreshop הוזמנה על-ידי מערכת ערוץ 13 לתכנית הבוקר עם שלי גפני על מנת לשתף את קהל הצופים בעולם התוכן האינטרנטי, הנכסים הדיגיטליים והדרך בה הם משתלבים עם עולם האופנה באופן ספציפי. 

תומר שרון אחד ממנהלי החברה הסביר איך הופכים אתר תוכן אינטרנטי חדש לאתר וויראלי שמושך אליו גולשים מסביב לכל העולם באופן קבוע ויציב ואיך דואגים לכך שהאתר יהיה תמיד רלוונטי, מקורי ומעניין ויהווה מקום מפגש של בעלי מכנה משותף.

אנו כגולשים ברשת האינטרנט חשופים 24/7 לתוכן, באם זה דרך המכשיר הנייד, המחשב או דרך הטלוויזיה. אנו צורכים תוכן באופן שוטף אם דרך מנוע החיפוש של גוגל או מנועי חיפוש נוספים או אם דרך אתרי אינטרנט ייעודיים שנותנים לנו מענה באופן שוטף ובצורה רלוונטית לשאלותינו.

כאשר אנו, כבעלי נכסים דיגיטליים (למשל בדמות אתר תוכן) מספקים לגולשים תוכן וערך מוסף ללא עלות ובאופן שוטף לקהל יעד בנישה מסוימת כגון: אוכל, ספורט, היסטוריה, הורות ותחומים רבים נוספים ובמקרה הזה בתחום האופנה, אנו בעצם יוצרים מרחב בו כל התוכן הרלוונטי לאותו קהל יעד נמצא במקום אחד שממשיך לגדול ולהתעצם.

פעולה זו ביחד עם פעולות חשיפה נוספות הופכות את האתר החדש לאתר וויראלי עם קהל גולשים המתעניין בתוכן הספציפי וממשיך להגדיל את תנועת הגולשים שנכנסים אליו מידי חודש בחודשו.

היום יותר ויותר אנשים מבינים שהכוח הגדול ביותר נמצא בשליטה על קהל גולשים. אנו יכולים לראות זאת סביבנו – אושיות רשת, תכניות ריאליטי, אתרי תוכן ובכללי כל פלטפורמה המאגדת כמות גדולה של משתמשים מהווה כיום שטח פוטנציאלי למסחר ואינטראקציה בין אדם לאדם.

דוגמא מאוד מוכרת לפלטפורמה הגדלה כתוצאה מתוכן היא לא אחרת מאשר פייסבוק – שם כותבי התוכן לא צריכים לעבוד באופן שוטף בכדי לייצר תוכן חדש מקורי ומעניין, אלה הם הגולשים עצמם האחראים לתוכן וממשיכים להפיק תוכן באופן שיטתי לרשת החברתית, דבר ששומר על הרלוונטיות של הפלטפורמה והגדלת התעבורה שלה.

לקוחות Foreshop לא נשארו אדישים למגמה ההולכת וגדלה של עולם הנכסים הדיגיטליים והפוטנציאל העסקי שמביא איתו התחום. כיום ניתן לראות בעלי נכסים דיגיטליים שהבינו שהכח בבעלות על קהילה הוא פריווילגיה שלא בהכרח שמורה רק לעשירי העולם או לברי מזל, אלא שניתן עם עבודה סדורה ותוכנית פעולה נכונה, תוך ניהול של צוות עובדים שעובד עבורך באופן שוטף, להגיע גם הם לויראליות ולבנייה של קהל גולשים ש”מכורים” לתוכן החינמי המקורי והמתחדש שנמצא אצלם באתר.

בתוכנית הבוקר העלנו כמה דוגמאות בודדות לאתרי תוכן בשפה האנגלית של לקוחות Foreshop מתוך מאות האתרים הפעילים. בתוכנית הזאת העלנו אתרים בנישה של אופנה והסברנו באופן ברור איך ניהול נכון של כותבי תוכן יכול להביא אותנו אל המטרה שהיא כמובן יצירה של תנועה של אותם קהלים אשר יש להם זיקה לתחום.

גם תחום האופנה כשלעצמו יכול להתחלק למספר תתי נישות שונות כמו :

קרא עכשיו
איך מעדכנים תוכן ישן באתר: גלו את הטריק שיביא יותר תנועה

– אופנת ספורטאים

– רכילות אופנה 

– אופנה גברית

– אופנה נשית

– היסטוריה ואומנות האופנה 

זיכרו! כל אחד מתחבר לנישה שלו וצורך את התוכן שלו ממקור מסוים. העולם מספיק גדול בכדי לייצר מכנה משותף עם קהלים גדולים וגם עם קהלים קטנים.

 

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
6497 ----- This is a test...