ערוץ יוטיוב: 5 טיפים מנצחים לערוץ יוטיוב מצליח

אתם בטח יודעים שיוטיוב שייכת לגוגל… כלומר אם תצליחו לקדם את העסק שלכם ביוטיוב תהנו מעדיפות בגוגל ותוכלו למצוא את האתר שלכם במנוע החיפוש במקומות גבוהים יותר. אתם וודאי גם יודעים שווידאו היא פלטפורמת פרסום מנצחת. שתמונה שווה אלף מלים אבל וידאו שווה אלף תמונות… קל אם כן לעשות אחד ועוד אחד ולהבין שערוץ יוטיוב מצליח לעסק שלכם הוא לא סתם הוצאה מיותרת ולא כלי לא רלוונטי אלא כלי סופר חשוב לקידום העסק.

איך להקים ערוץ יוטיוב מצליח?

זה אולי נראה מוזר לקדם עסק של… נניח מקדחות ביוטיוב אבל כפי שאמרנו, סרטוני ודיאו הם הכלי המוביל לחשיפות ובעזרת וידאו תדמיתי אחד טוב אפשר להשיג צפיות, חשיפות ומעורבות גולשים בכמויות ולהביא גולשים ולקוחות לאתר העסקי שלכם בקלות רבה יותר.

אוקיי יוטיוב אבל מה זה יוטיוברים?

בשנים האחרונות התפתחה תופעה חדשה בנוף הפרסום הדיגיטלי. משפיעני רשת חדשים נולדו. הם מצאו את יוטיוב כפלטפורמה הטובה ביותר עבורם ואם בעבר מובילי דעת קהל היו דמויות שהופיעו אך ורק בטלוויזיה או בקולנוע, היום יש שוק חדש ומתפתח של משפיענים שזכו לחשיפה והצלחה אך ורק דרך יוטיוב, אינסטגרם ועוד.

יוטיוברים מצליחים היום הם בעלי ערוצי יוטיוב המביאים מיליוני צפיות וזוכים להתפרנס בצורה מכובדת דרך כך, בין אם בעזרת קבלת כסף מיוטיוב על צפיות, רווח דרך אחוזים מפרסום מוצרים בתחילת כל סרטון שהם מייצרים או משיתופי פעולה מול חברות שונות לקידום מוצרים ברשת בסרטוני הרשת שלהם בערוץ היוטיוב הפרטי שלהם.

ערוץ יוטיוב כאמצעי מכירה לכל דבר

כך או כך כל עסק חייב להבין שיוטיוב היא פלטפורמת מכירה שאסור לזלזל בה. מאחורי הקלעים של האתר שבסך הכל יש בו סרטוני וידאו, מתגלגלים כספים בסכומים אדירים. גוגל, יוטיוב וכל מי שמעלה בה תכנים למדו לשלב כוחות לרווחת כולם ולגרום לכל צפייה להיות שווה כסף כשכל גולש שרואה סרטון כזה או אחר מספק במיישרין או בעקיפים אחוזים למעלה הסרטון במגוון דרכים.

דרך הגעה של העסק שלכם ליטיובר הנכון תוכלו לפרסם את המוצר שלכם בצורה משעשעת, יצירתית, חכמה ונכונה לעסק שלכם. אתם אפילו לא חייבים לעשות זאת בצורה גלויה או בוטה במיוחד. מספיק חשיפה של המוצר שלכם ברקע או בצורה אותנטית המוטמעת בסרטו כזה כדי לעניין את הגולשים במוצר. אם בנוסף לכך תיצרו קמפיין פרסום חכם ברשתות החברתיות ותשלבו את כל הכלים לאסטרטגיית פרסום אחת, תוכלו להביא לתודעת הקהל את המוצר או השירות שאתם מספקים מכמה כיוונים שונים ותגדילו את החשיפה אליו בצורה חכמה.

קרא עכשיו
3 טיפים להגדלת העוקבים באינסטגרם

נצלו את המערכת ואת העובדה שהיא שייכת לגוגל כדי לקדם את המוצר שלכם בגוגל וביוטיוב כי לא כולם הפנימו עדיין את הקשר בין השניים ואת הכוח של סרטון וידאו והיתרון שלו על פני פרסום כתוצאת חיפוש רגילה העשויה מטקסט בלבד.

דוגמה לערוץ יוטיוב מצליח

זוהי דוגמה לערוץ יוטיוב מצליח של “carli bybel” שהיא יוטיוברית החל מ-2011 לאופנה, איפור וטיפוח. נכון להיום יש לקארלי 6.18 מיליון רשומים ביוטיוב, ומספר אסטרונומי של 623,901,052 של צפיות על כלל הסרטונים שלה. ניתן לראות שאת הסרטון המוביל האחרון שהעלתה לפני שבועיים צבר כבר 414 אלף צפיות, עכשיו כשאתם לוקחים את כל הנתונים האלה ומתרגמים אותם לכסף – אתם מקבלים אנשים שעיקר הפרנסה שלהם נובעת נטו מיוטיוב. איך הם מרוויחים? שיווק שותפים, פרסומות, קידום מוצרים, ביקורות ועוד. אנחנו כבעלי עסקים לא חייבים להפוך את הפרופיל העיסקי של העסק שלנו לעסק בפני עצמו, אבל זוהי דוגמה מוצלחת לערוץ מוצלח שהצופים בו חוזרים ומקיימים אותו. מקארלי ואחרים ניתן לשאוב השראה ולהבין – איך עושים את זה נכון.

5 טיפים לערוץ יוטיוב מצליח:

  • צרו סרטונים על פי נישות – כל הנישות צריכות לתמוך באיזה רעיון כללי, של העסק שלכם, שלכם או של הערוץ. אם זה הערוץ האישי או העיסקי שלכם תוכלו לבחור נישה מועדפת, לדוגמה כמו “החלקה על הקרח” וליצור תתי נושאים שונים אותם תסווגו לכמה פלייליסטים עיקריים. דוגמאות:  סיקורים של מחלקי קרח מקצוענים, סיקורים של תחרויות, סיקורים של תרגילים, מדריכים על תנועות או תרגילים ספציפיים, דוגמאות לביצועים מוצלחים או גרועים. ההמלצה של פורשופ: ליצור פינות שבועיות שחוזרות על עצמן כמו “מוצרים או שירותים מומלצים למחליקים על הקרח” – בפינה זו תוכלו להמליץ על 5 מוצרים חדשים בכל שבוע, לפנות לחברות בתחום ולהציע שיתוף פעולה בתמורה לתשלום או עמלת אפילייט, תוכלו להירשם לתוכניות שותפים ולקשר בין הצופים שלכם למוצרים ובסופו של יום – להרוויח הכנסה נוספת מהסרטון, כי גם ערוץ יוטיוב מצליח הוא למעשה נכס דיגיטלי (משני).

 

  • השקיעו בסרטון עם ערך – כזה שמייצג את העסק שלכם או אתכם בצורה הטובה ביותר, העניקו מידע וערך על שירותים או מוצרים שאתם מוכרים, היו אינפורמטיביים אבל עם זאת לא נדיבים מידי במידע. צרו עיניין והזמינו את הצופים להגיב ולהשתתף באופן אינטרקטיבי.
קרא עכשיו
6 טיפים להגדלת מעורבות העוקבים באינסטגרם

 

  • צרו הפעלות והגרלות בערוץ – הפעילו את העוקבים על ידי פעילויות ועודדו אותם להגיב תגובות – זה יעזור לסרטון שלכם להפוך לויראלי וליוטיוב לדרג אותו כסרטון חם ורלוונטי בעבור צופים אחרים. בקשו מהצופים להביע את דעתם בתגובות, לשתף אתכם בידע ולשאול שאלות שעליהם תוכלו לענות בסרטונים הבאים, צרו הגרלות חודשיות על מוצרים ועודדו את הצופים להשתתף, כך תצרו מערכת יחסים עמוקה עמם. הטיפ של פורשופ: השקעה ריגשית = להשקעה כלכלית, ככל הצופים שלכם יבזבזו יותר זמן ורגש, הם עשויים בעתיד לפתוח את הארנק שלהם ולרצות לחלוק את האהבה שלהם אליכם גם בצורה כלכלית.

 

  • העלו סרטונים בתדירות – הצופים שלכם מחכים לעוד, הם התרגלו לכל הטוב הזה והם צמאים להזנה תדירה, לכן אל תאכזבו אותם, כי הם ימצאו את דרכם לעסק או ערוץ אחר. העלו סרטונים בתדירות קבועה של אחת לשבוע, שבועיים או חודש. אל תזניחו את הערוץ שלכם.

 

  • תיעזרו במשפיענים וביוטיוברים – אם לא חייבים לעשות הכול לבד, להפך, השתמשו במשפיענים, זאת צורת הפרסום הכי אפקטיבית כיום. אתרו משפיענים או יוטיוברים המתאימים למוצר שלכם ורתמו אותם לקידום המוצר בערוץ שלהם שיש בו כבר אלפי עוקבים וצופים וכך תוכלו להביא גם את המותג שלכם לחשיפה גדולה. שתפו יוטיובר בערוץ שלכם עצמו.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3878 ----- This is a test...