שיווק באינסטגרם: 5 טיפים לשיווק עיסקי באינסטגרם

אין היום בעל עסק שלא צריך שיווק דיגיטלי מקיף לעסק שלו. העולם מתקדם ואם יש לכם אתר ואתם חושבים שזה מספיק, זה לא. כולם מפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם והמספרים רק הולכים ועולים כל שנה.

רוצים גם אתם לפרסם בפלטפורמות הדיגיטליות? הנה כמה טיפים ודרכי פעולה ליצירת קמפיין שיווק עיסקי מנצח שיביא לכם יותר תנועה, יותר מעורבות ויותר לקוחות לעסק דרך פרסום אפקטיבי ברשתות החברתיות ובראשן אינסטגרם.

כל הפיצ’רים המובילים ליצירת קמפיין שיווק באינסטגרם

אינסטגרם לאחר שנקנתה על יד פייסבוק לא הפסיקה לשמור על המראה הייחודי שלה. הרשת אף הלכה וגדלה וקיבעה את מעמדה כמובילה בין הרשתות החברתיות ומשפיענים רבים, מובילי דעה, סלבס וכדומה מעלים בה פוסטים בלי הפסקה, מתחזקים פרופילים מושקעים ועמוסי עוקבים ורותמים את הפלטפורמה לצרכי קידום אישי או קידום עיסקי. הנה כמה כלים שהם משתמשים בהם להשיג צפיות, עוקבים ושיתופים.

1. לייבים 

לעשות LIVE זו הדרך לקמפיין שיווק באינסטגרם הכי מושכת ואמיתית לקבל חשיפה באינסטגרם ובכל מקום בעצם. כשאתם עושים לייב למעריצים שלכם או לעוקבים שלכם אתם בעצם מאפשרים להם לקחת חלק אורגני בחיים שלכם בזמן אמת. הערך המוסף של זה הוא שאתם בעצם תמיד בעניינים ומראים לעולם שאתם לא מפחדים שיראו אתכם כאן ועכשיו. זה קצת יותר מסוכן ומאתגר מאשר להעלות פוסט מעוצב עם טקסט או אפילו סרטון וידאו שעבר עריכה אבל שם המשחק זה להעז, לפרוץ גבולות ולהיות עם העוקבים שלכם כמה שיותר קרוב במציאות היום יומית שלכם.

2. סרטוני IGTV

בהמשך ישיר ללייבים פיצ’ר זה מאפשר לכם ליצור ערוץ טלוויזיה משלכם בו אתם יכולים לשדר נון סטופ. מיליוני בעלי פרופיל עובדים עם פיצ’ר זה ומשדרים לעוקבים שלהם קטעים מהחיים שלהם, משלבים מוצרים שהם מקדמים, מארחים חברים וקולגות ועוד.

3. הגרלות

אחת הדרכים הכי טובות להביא תנועה לדף ולגרום לעוקבים שלכם לשתף פעולה (ופוסטים…) זה דרך הגרלות. קל ופשוט להרים הגדלה וגם אם זה לא תמיד חוקי (לכן צריך להיעזר במישהו שמכיר את חוקי הפרסום באינסטגרם) זה כלי מעולה למשוך גולשים ועוקבים. מי לא אוהב לזכות בהגרלות… זאת ההזדמנות שלכם לקדם את המוצר שלכם בצורה אפקטיבית וקריאייטיבית, דרך הגרלה. אין ספק שזה כלי משתלם וגם אם זה עולה לכם במוצר או שניים או יותר כמה שתבחרו לתת, זה יכול להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה למוצר ולעסק שלכם בקלות.

קרא עכשיו
קהילות פייסבוק: איך ולמה לנהל קהילות בפייסבוק?

4. סקרים בסטורי

אחד הדברים היפים ברשתות החברתיות זה אפשרות לקבל מהעוקבים שלכם מידע חשוב על העסק, המוצרים והשירותים שלכם. בעזרת סקר מעוצב לקליל באינסטגרם אתם משיגים שתי ציפורים במכה, גם מעורבות וגם מידע על העדפות הגולשים. מידע שיכול לשמש אתכם לשיפור ומיקוד בהמשך על דברים שעובדים וכדומה.

5. פינות שבועיות בסטורי

פינה שבועית עם נושא קבוע או מתחלף היא דרך מצוינת ליצור מועדון עוקבים נאמן באינסטגרם. דרך חכמה לגבש מועדון לקוחות נאמן שמחכה לפינות האלה שאתם עורכים ויודע שכדאי לו לצפות גם בשבוע הבא. דרך מעולה לשמור על קשר רציף וקבוע עם העוקבים ולהשאיר את הדף והפרופיל שלכם במודעות הגולשים ולהישאר במרכז הבמה.

לסיכום, אינסטגרם מאפשרת לכם ליהנות מפלטפורמה חכמה ומעוצבת עם מגוון פיצ’רים דיגיטליים ליצירת קשר ועניין בקרב העוקבים שלכם. השורה התחתונה זה לתת ערך מוסף, לעניין, לרגש ולמשוך את העוקבים שלכם כל הזמן, ליצור מעורבות עם הדף ולא רק להעלות פוסטים אלא לשתף, להגיב ולהיות ממעורבים כמה שיותר. בהצלחה.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3883 ----- This is a test...