11 כללי מפתח לבניית דפי נחיתה ממירים

רוצים להפיק את מירב התועלת מדפי הנחיתה שאותם אתם מקימים? אחוזי ההמרה שתוכלו להשיג הם אלה שיעשו את ההבדל בין דף נחיתה אפקטיבי לבין דף נחיתה שלא מספק את הסחורה. אז איך תוכלו להקים דף נחיתה שיספק לכם את הסחורה? אנו בפורשופ נציג בפניכם 11 כללי מפתח חשובים, כאשר מחובתכם לדאוג כי אתם מיישמים את הכללים הללו לכל אורך הדרך.

כותרת אחת ישירה ועניינית

אחת מהטעויות הנפוצות ביותר היא לרצות יותר מידיי כאשר מקימים דף נחיתה, לעיתים הרצון שלכם להשיג יותר מידיי עשוי לבלבל מאוד את הגולשים. לכן כאשר אתם מבצעים בניית דפי נחיתה, חשוב מאוד שתהיה כותרת אחת ישירה ועניינית – כזאת שתעביר את המסר בצורה הכי טובה. אין צורך להוסיף לדף הנחיתה מספר כותרות, כי זה עשוי להביא אתכם למצב שבו אתם תשיגו בדיוק את התוצאה ההפוכה. אל תגרמו לכך שהגולשים יעזבו את הדף, תהיה כמה שיותר תמציתיים עם הכותרת המרכזית.

קו עיצוב אחיד בין האתר לדף הנחיתה

אומנם דף נחיתה הוא תמיד עמוד בפני עצמו, אך חשוב מאוד שהקו העיצובי שלו יהיה דומה לקו העיצובי של האתר עצמו. הגולש צריך להבין כי יש קשר בין האתר לדף הנחיתה, וכי לא מדובר על שני אלמנטים שאין בהם שום קשר. כך הגולשים יוכלו לבצע את המעבר בין האתר לדף הנחיתה בצורה נעימה יותר, והם אוטומטית יבינו כי מדובר בדיוק על אותה החברה – זה עשוי ברוב המקרים מאוד לסייע לכם.

הקפידו לבחור תמונות מנצחות

באתר שלכם יש כמות גדולה של תמונות, והגולש בכל פעם יוכל להיחשף לתמונות שונות. אך כאשר מדובר על דפי נחיתה, ברוב המקרים תהיה אולי תמונה אחת שאמורה להשאיר את הרושם על הגולש. לתמונה יש הרבה יותר משמעות מאשר לתוכן הכתוב, ולכן חשוב מאוד שתבחרו את התמונה המנצחת. אפילו אם זה לוקח לכם זמן, ברוב המקרים אם אתם תבחרו את התמונה הנכונה – הגולשים אוטומטית ירצו לבצע אינטראקציה עם העסק שלכם.

התאימו את המסר לגולשים הרלוונטיים

אף אחד לא מכיר יותר טוב מכם את הגולשים שאמורים להיכנס לדף הנחיתה, ולכן בניית דפי נחיתה חייבת להתבצע בשיתוף פעולה מלא שלכם. אתם צריכים לשפוך כמה שיותר אינפורמציה ומידע על קהל היעד, כך שיהיה ניתן לבצע התאמה מלאה של דף הנחיתה עבורם. ככל שדף הנחיתה יותאם להם יותר, כך אתם תוכלו לקצור ממנו את הפירות, כאשר תוכלו לראות את אחוזי ההמרה הגבוהים – אחוזי המרה שאולי עד לא מזמן היו דמיוניים.

השתמשו בפופאפים בצורה נבונה

הגולש עומד לעזוב את הדף? אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לנסות להשאיר אותו, או לכל הפחות לקבל ממנו קצת אינפורמציה. שימוש בפופאפים יהיה מעולה במצב הזה, ולא מעט לקוחות שיראו את הפופאפ יחליטו להשאיר את הפרטים שלהם. לכן אתם צריכים להגדיר מראש מצב שבו אם המערכת מזהה כי הגולש עומד לעזוב את דף הנחיתה מבלי לבצע אינטראקציה מסוימת – הוא יקבל פופאפ שעשוי במצב מסוים אף להציל אתכם מלאבד את אותו גולש.

הוסיפו חוות דעת של לקוחות

הגולשים תמיד יקבלו את ההצעות שלכם בערבון מוגבל, ואתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת להוריד את מפלס הלחץ. רוצים לבנות דף נחיתה מנצח? אתם תהיו מוכרחים לשלב בו חוות דעת של לקוחות אחרים, לקוחות שיכולים להמליץ עליכם בפה מלא. אם ההמלצה תגיע בדמות סרטון זה עשוי להיות עוד יותר טוב, ואם לא אז כמובן אפשר לכתוב את ההמלצה בצורה מילולית – ורצוי אפילו להוסיף תמונה של מי שממליץ עליכם.

תקלו על הגולשים עד כמה שאפשר

בניית דפי נחיתה מעמידה אתכם במצב שבו אתם מוכרחים להקל על הגולשים עד כמה שאפשר. ככל שדף הנחיתה שלכם יהיה יותר מסורבל, כך אחוזי ההמרה צפויים לרדת בהתאם. אם אתם רוצים להשיג אחוזי המרה גבוהים במיוחד, אתם תהיו מוכרחים להביא לגולשים דרכי יצירת קשר פשוטות ונוחות. ככל שיהיה להם יותר פשוט, כך זה ידרבן אותם יותר להשאיר את הפרטים שלהם ולגרום לכך שתוכלו להשיג לידים מאוד איכותיים.

התאימו את דף הנחיתה למובייל

אתם לא יכולים לדעת מראש מהיכן הגולשים יתחברו לדף הנחיתה שלכם. זה יכול להיות מהמחשב הנייח או מנגד הם יכולים להגיד אליכם מהמובייל, אך מבחינתכם אתם צריכים לדאוג כי כל האפשרויות יהיו נוחות עבורם. לכן תוודאו כי כל דף נחיתה שאתם מקימים יהיו מותאם בצורה מושלמת למובייל, כך שחווית המשתמש כולה לא תיפגע בשום שלב. אם השימוש במובייל לא יהיה אידיאלי, אתם עשויים לאבד מהסיבה הזאת לא מעט לקוחות פוטנציאליים.

השתדלו שלא להעמיס על הדף

זה נכון שיש לכם רק את הדף הבודד הזה בכדי להעביר לא מעט מסרים, אך בכל זאת אתם צריכים לדאוג שהדף לא יהיה עמוס. דפי נחיתה עמוסים הם מהטעויות הנפוצות ביותר, טעויות שעולות ביוקר ללא מעט בעלי עסקים. אם אתם רוצים להשיג את אחוזי ההמרה הכי גבוהים שיש, אתם צריכים לדאוג כי לגולשים יהיה כיף לגלוש בדף הנחיתה שלכם – מבלי שיהיה להם מעיק.

תדאגו שדף הנחיתה יעלה במהירות

אחד מהשלבים הקריטיים ביותר הוא השלב שבו נטען דף הנחיתה, ברוב המקרים לגולשים אין יותר מידיי סבלנות. אם דף הנחיתה שלכם יעלה באיטיות, הם עשויים לסגור אותו עוד לפני שהם ראו מה יש בו. לא חבל לפספס כך גולשים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים שלכם? הרי אין לכם פריבילגיה לוותר בצורה כזאת על לקוחות שיכולים להגדיל את העסק שלכם. לכן תדאגו כי דף הנחיתה שלכם נטען במהירות, מכאן אתם תוכלו להגדיל את הסיכויים לקבל לידים חמים.

תדאגו להניע את הגולשים לביצוע פעולה

אל תצאו מנקודת הנחה כי בניית דפי נחיתה לא מחייבת אתכם לחשוב מחוץ לקופסא, כי בכדי שתוכלו להפוך גולש ללקוח – אתם תהיו מוכרחים להניע אותו לביצוע פעולה. רוב הגולשים שיכנסו לדף הנחיתה שלכם לא ישאירו פרטים אם לא תשכנעו אותם לעשות זאת. אתם צריכים לחשוב כי מדובר על לקוח מבולבל שנכנס לעסק שלכם, ואתם צריכים לנסות להוציא אותו עם קנייה מסוימת. תדעו לכתוב את המילים הנכונות, כך שאותם גולשים יהפכו בעתיד גם ללקוחות.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך