10 הראשונים בגוגל: מה ניתן ללמוד מעשרת התוצאות הראשונות בגוגל?

השימוש בגוגל הפך לחלק משגרת היום שלנו. בין אם אתם מחפשים טכנאי למחשב שכבר לא מגיב, או שאתם מחפשים מדריך לגיבוי הסמארטפון שלכם, תמיד תקבלו בעמוד הראשון עשר תוצאות, שהן בעצם התוצאות שהכי רלוונטיות לחיפוש שלכם. ברוב המקרים, וזה גם מגובה מחקרית, התשובה לחיפוש שלכם תהיה שם, ולא בדפי התוצאות הבאים בתור.
המציאות הזו, שבה 10 התוצאות הראשונות בגוגל הן הכי רלוונטיות לשאילתות החיפוש שלנו יכולה ללמד אותנו מספר כללים חשובים שיסייעו לנו בקידום העסק.

הנה מה שתלמדו מ-10 התוצאות הראשונות בגוגל:

להכיר את המתחרים: 10 התוצאות הראשונות בגוגל יכולות ללמד אתכם לא מעט על העסקים המתחרים בכם, כמו מה המוצרים שהם מוכרים, אילו תכנים קהל היעד שלהם מחבב, מהן שיטות השיווק שלהם, וכמה קישורים יש לאתרים שלהם. בעזרת סקר שוק יסודי בתוצאות הראשונות בגוגל תוכלו להתחרות על מילות מפתח ולשפר את אסטרטגיות הפרסום שלכם. איך תעשו סקר כזה? פשוט חשבו שאתם לקוח פוטנציאלי, והיכנסו לכל האתרים המופיעים בדף התוצאות הראשון. רק אל תשכחו להשתמש בביטויים הרלוונטיים לעסק שלכם, וכמובן לעשות זאת באמצעות “גלישה בסתר” בדפדפן, כדי שמנוע החיפוש של גוגל ייתן לכם את התוצאות הרלוונטיות ביותר.

ללמוד על טרנדים: 10 התוצאות הראשונות בגוגל יכולות לספק לכם מידע על הטרנדים המובילים בשוק, ועל האסטרטגיות הייעודיות לשיווק שלהם. אם תזינו במנוע החיפוש שאילתה הקשורה לעסק שלכם, ותקבלו בעמוד הראשון בעיקר תוצאות שהן מדריכים רלוונטיים, תדעו שאלו הדברים שקהל היעד שלכם מחפש.
מנוע החיפוש של גוגל נותן חשיבות גדולה יותר לרלוונטיות של התוכן. הוא גם מזהה מהו משך הזמן שבו הגולשים שהו בכל עמוד, וכך נותן העדפה לתוכן שהם אוהבים.

להבין מה מנוע החיפוש אוהב: מנוע החיפוש של גוגל נותן עדיפות לאתרים מסוימים באמצעות אלגוריתם מיוחד העושה שימוש בכ-200 פרמטרים שונים ומדרג את תוצאות החיפוש בסדר יורד, במטרה לספק לגולשים חווית משתמש טובה ככל האפשר, וכזו שתגרום למשתמשים להיכנס לאתרים שהכי רלוונטיים לשאילתות שלהם.

להניע לפעולה: הדבר הראשון שהגולשים רואים לפני שהם מקליקים על האתר שלכם, הוא בעצם הכותרת ותיאור המטא של האתר בתוצאות החיפוש. תוכן משכנע ומושך יגרום ליותר משתמשים להקליק על הלינק ולהיכנס לאתר שלכם. איך תלמדו מה יניע את הגולשים בצורה טובה יותר? הסתכלו על 10 התוצאות הראשונות של גוגל. בחנו את הכותרת ואת התיאור של כל תוצאה בעמוד התוצאות הראשון, וכך תלמדו אילו תיאורים הצליחו לסקרן את הגולשים, איזו ייחודיות יש בהם, באיזה סוג תוכן השתמשו המתחרים כדי להניע לפעולה, כשהמטרה הסופית היא לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלכם, כמובן.
במקרה של צורך לגרום לגולשים להקליק על האתר שלכם, תוכלו גם להשתמש בסכמה, ובכך לקדם את הנוכחות שלכם בגוגל, שתביא עמה יותר כניסות לאתר.

זכרו – כל עסק יכול להופיע בעמוד התוצאות הראשון

אם נסכם, נוכל לומר שיש לא מעט דברים שתוכלו ללמוד מ-10 התוצאות הראשונות בגוגל, ולהפיק מהן תובנות ותועלת לעסק שלכם. כל מה שתצטרכו לעשות הוא בעצם לבצע את שלבי הלמידה בצורה נכונה, ולהחיל את התובנות על העסק שלכם.
חשוב גם להבהיר שזה לא משנה מה אופי העסק שלכם. בין אם העסק שלכם הוא חנות ביתית לממכר קאפקייקס, או עסק גדול המשמש כסוכנות להשכרת רכב, התוצאות הראשונות בגוגל יסייעו לכם לגדול ולהישאר מעודכנים בשיטות הפעולה לבידול וקידום אל מול המתחרים. זה יחולל בעסק פלאים, וייקח אותו כמה צעדים קדימה בקידום במנוע החיפוש של גוגל.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך