תוכן משוכפל: 4 כלים חינמיים לבדיקת תוכן מועתק

אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת למנוע מצב שבו יהיה תוכן משוכפל או מועתק באתר שלכם. אך לא תמיד אתם תהיו אלה שתכתבו את התוכן שנכנס לאתר, לעיתים אתם תקבלו תוכן מכותבי תוכן – ועליכם לוודא כי לא מדובר על תוכן שעלול להזיק לאתר מבחינת המיקום במנועי החיפוש. לשמחתכם יש לא מעט כלים שיכולים לסייע לכם להבין האם התוכן הוא מעותק או משוכפל – ואנו כמובן נמליץ לכם עליהם.

לפני הכל – למה אסור שהאתר יכלול תוכן מועתק?

גוגל רואה בחומר את הנושא של העתקת תוכן מאתר אחד לאתר אחר, ולכן היא פוגעת קשות באותם אתרים שמבססים את האתר שלהם על תכנים מועתקים. הסיבה העיקרית שבגללה גוגל רואה בחומרה את הנושא הזה היא בגלל שגוגל רוצה שלכל אתר יהיה את הייחודיות שלו. כך הגולשים שנכנסים לאתרים דרך מנועי החיפוש יוכלו לקבל ערך מוסף.

בנוסף גוגל לא רוצה להגיע למצב שבו היא מעודדת בעלי אתרים לעבור על החוק, העתקת תוכן היא עבירה פלילית – עבירה שפוגעת בזכויות יוצרים. לכן אל תנסו להתחכם עם גוגל בנושא הזה, אתם עלולים לשלם על כך ביוקר.

Duplicate Content Checker

הכלי הראשון הוא כלי מעט פשוט, אך עדיין יש לא מעט אנשים שמשתמשים בו לעומת כלים אחרים. הכלי מציע בפשטות לבצע השוואה בין 2 מאמרים שונים, כך שתוכלו לראות האם יש תוכן שמועתק בין המאמרים הללו. השימוש בכלי הוא מאוד פשוט, והמסיבה הזאת הרבה מאוד בעלי אתרים שרוצים לחפש תוכן משוכפל בוחרים להשתמש בו.

חשוב לציין כי אתם תהיו מוכרחים לדעת מאיזה טקסט הכותב ביצע שכתוב על מנת לוודא שאין תוכן מועתק. אם אתם לא תדעו מאיזה תוכן בוצע השכתוב, אתם לא תוכלו לבצע סקירה ובדיקה במאמרים שונים ברחבי הרשת. כך שהכלי הזה הוא יחסית מוגבל, אך אם תשתמשו בו בתבונה, אתם תוכלו לקצור ממנו את הפירות שאותן הוא מציע לכם.

CopyScape

כלי מאוד נפוץ בקרב לא מעט בעלי אתרים, אך לפני שאנו נתחיל לציין את הנקודות החיוביות שלו – חשוב להדגיש כי מוטב שלא להתבסס אך ורק עליו. מדוע לא להתבסס אך ורק על הכלי הזה? הוא אומנם נותן מענה טוב, אך יש לא מעט מקרים שבהם הוא מפספס ולא מוצא את אותו תוכן משוכפל – וזה עלול להיות מצב שיכול לפגוע קשות באתר שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות בכדי לבדוק את האם התוכן משוכפל זה כמובן להכניס אותו לתוך האתר. בתוך זמן קצר אתם תקבלו את התוצאות שאליהן הכלי הגיע בעת הבדיקה שאותה הוא ביצע. אך חשוב נדגיש כי מכיוון שלא מדובר על כלי מבית היוצר של גוגל, מוטב להסתמך על כלי נוסף אחד לפחות.

Siteliner

עוד כלי שהפך להיות מאוד פופולארי בקרב מקדמי אתרים, אך לכלי הזה יש סף רגישות מאוד דק – כך שהוא עשוי להתריע על תוכן משוכפל אפילו בתפריט. כך שאחרי שאתם מקבלים את התוצאות שאותן הוא יציג לכם, אתם תצטרכו לבחון על אילו תוצאות אתם יכולים להתבסס ועל אילו תוצאות אתם לא יכולים להתבסס.

אך באופן עקרוני בהשוואה לכל שאר הכלים, מדובר על כלי מאוד אפקטיבי ומאוד פשוט לתפעול. כך שאם אתם רוצים לבחון תוכן מועתק באתר שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הכתובת לאתר. בתוך זמן קצר אתם תקבלו תוצאות שעשויות לסייע לכם בקידום האתר במנועי החיפוש.

Plagiarism Checker

את הטוב משאירים לסוף, לא ככה? לדעתנו מדובר על הכלי השימושי ביותר לחיפוש אחר תוכן משוכפל. מדובר על כלי חינמי לחלוטין, שברוב המקרים מאפשר לכם לקבל תוצאות מאוד מדויקות, כאלה שאתם יכולים להתבסס עליהם לחלוטין. באמצעות הכלי הזה תוכלו למצוא תוכן מועתק בתוך האתר שלכם, תוכלו למצוא את כל המידע האפקטיבי לכם.

כך שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לא מצליחים לעלות את הדירוג של האתר במנועי החיפוש, אך בו בזמן אתם לא תדעו באמת מהי הסיבה. באמצעות הכלי הזה או באמצעות כל אחד מהכלים האחרים, תוכלו להגיע לאינפורמציה הרצויה לכם בקלות – כך שאתם לא תמצאו את עצמכם מדשדשים עוד הרבה זמן באותו המקום.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך