תדירות פרסום תוכן באתר: האם יש משמעות לתדירות?

מלבד הצורך הברור שהתוכן שאתם מפרסמים יהיה מעניין, רלוונטי, ומניע לפעולה, חשוב גם לבדוק את נושא תדירות פרסום תוכן באתר שלכם, שמשום מה לא זוכה להתייחסות רבה. למרות שישנה עדיפות לפרסום רב של מאמרים, אם נאמל”ק את המאמר, אז נוכל לומר שהתדירות האופטימלית המומלצת לפרסום תוכן תלויה בצרכים ובאופי של העסק שלכם כמו הגודל שלו, התחום שבו הוא עוסק, ואסטרטגיות השיווק שלכם.

אז איזו תדירות פרסום תוכן באתר מומלצת לעסק שלכם?

פרסום תוכן בצורה עקבית יועיל לכם לעסק באמצעות תנועה אורגנית חדשה, והגברת הסמכות שלכם אל מול הגולשים ומנועי החיפוש. אם יש לכם עסק קטן, 4-1 מאמרים בשבוע יספיקו לכם. כך תימנעו משחיקה ומהרגשה שכבר אין לכם על מה לכתוב. אם העסק שלכם גדול יותר, אז כן רצוי שתפרסמו מאמרים מדי יום, ואפילו מספר מאמרים ביום אחד.

כדי להגביר את התנועה לאתר שלכם, פרסום תוכן הוא הפתרון היעיל ביותר. תדירות פרסום גבוהה תאפשר לכם לקדם יותר מילות מפתח, ומילות זנב ארוך. גם אם כבר פרסמתם תוכן בעבר, תמיד אפשר לחזור אליו ולעדכן אותו. גם כי ככה מנועי החיפוש והקוראים יקבלו הרגשה שהתוכן שלכם תמיד עדכני ורלוונטי, וגם כי אחד מהיתרונות הבולטים של קידום אורגני אל מול קידום בתשלום הוא שהתנועה האורגנית הנוצרת מפרסום תוכן מצטברת וגדלה לאורך זמן.

שימו דגש על איכות התוכן

עד לפני מספר שנים, האלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל היה מגביר את התנועה לאתר שלכם בהתאם לכמות התוכן שפרסמתם, כך שיותר תוכן היה שווה ליותר תנועה הזורמת לאתר שלכם. כיום, בעזרת מדדים כמו זמן שהייה בדף, שיעור נטישה, שיתופים ועוד, האלגוריתם יודע להבחין ולזהות האם התוכן שלכם נותן מענה לחיפושים שמבצעים הגולשים, או לא.
לכן, מעתה והלאה זכרו כי מאמר שמכיל רק את מילות המפתח שלכם, לא ישרת את המטרות שלכם. התוכן שאתם יוצרים חייב להיות רלוונטי ומעמיק, כמפורט להלן.

איכות מול תדירות

לפני שתבנו תכנית לתדירות פרסום תוכן באתר שלכם, יש להבין כאמור כי מנוע החיפוש של גוגל נותן העדפה ברורה לתוכן איכותי. לכן, התמקדו בתחומים שאתם מתמחים בהם ושמרו על עקביות והתמדה. זכרו גם כי חשוב יותר שתפרסמו תוכן איכותי ומקיף, הכולל פירוט, ערך מוסף, ומענה לשאלות החיפוש של הגולשים, מאשר שתפרסמו מאמרים בינוניים בתדירות גבוהה.
בעיניי מנוע החיפוש, תוכן איכותי ומקיף פונה לגולשים רציניים יותר, שכנראה יש להם עניין ברור בנושאים שבהם המאמרים שלכם עוסקים. כמו כן, בהתאם למדדים של מנוע החיפוש של גוגל, מאמרים מהסוג של “כל מה שצריך לעשות כדי לקדם תוכן” (לדוגמה), משאירים את הקורא באינטראקציה ארוכה יותר עם התוכן, שזה בעצם זמן שהייה ארוך יותר באתר.
אם המאמר שכתבתם הוא בעל ערך ועניין רב בעיניי הגולשים, אל תהססו לבקש מהם להזין את כתובת האימייל שלהם כדי לקבל אותו. כך תרוויחו רשימת תפוצה לעסק שלכם שתצבור יותר ויותר משתמשים עם הזמן.

ייחודיות היא שם המשחק, אחרי הכל

גם אם אתם מפרסמים תוכן איכותי בתדירות הנכונה לעסק שלכם, יש לזכור שאתם לא לבד ברשת, גם אם אתם בטוחים שאתם עושים את זה בצורה הטובה ביותר. הידע הבסיסי לכל תחום ניתן למצוא בקלות, והרשת מלאה בתחרות ובמתחרים שנושפים בעורף שלכם בכל רגע נתון. לכן, חשוב לספק לגולשים תחושת מקצועיות, והבנה שיש לתוכן שלכם מה להציע להם.

לסיכום, פרסמו תוכן בצורה עקבית, ואל תשכחו לדאוג שיהיה איכותי, מקיף ומעמיק – כזה שיפגין נוכחות וייתן מענה לצרכים של הלקוחות שלכם, יחד עם הרגשה שהם יכולים לסמוך עליכם בחיפוש אחר פתרון לבעיות שלהם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך