איך לשפר את חוויות המשתמש באתר ולהגדיל המרות ב-5 דרכים פשוטות

חווית המשתמש באתר טובה היא הדרך היעילה והטבעית לשפר ולהגדיל את ההמרות עבור העסק שלכם. מה שמפתיע שזה בכלל לא בשמים להעניק חווית משתמש באתר טובה לגולש ולעסק שלכם. קבלו 5 דרכים פשוטות לשפר את חווית המשתמש באתר ולהגדיל את ההמרות:

  1. טפסים – זה הרגע להודות. הגולשים לא עובדים אצלכם. יש להם ילדים, או בני ובנות זוג, כלב להוציא לטיול וכלים להכניס למדיח. הרשימה עוד ארוכה. אין להם פנאי למלא טפסים ארוכים, מתישים שלא לומר מעצבנים.טפסים הם הדרך שלכם ללחוץ יד לגולש. להכניס אותו לעסק שלכם על שטיח אדום. צרו טפסים ענייניים ובהירים. המנעו משדות מיותרים, נסחו בבהירות ואל תחייבו את הגולש להירשם לאתר או לכל דבר אחר. צמצמו למינימום את השדות שאתם מחייבים למלא. תנו לו משבצת להעלות בקשה אישית והניעו אותו לפעולה בשפה ידידותית ובהירה.אל תשכחו להודות לגולש לאחר משלוח הטופס. למרות שהמשוב אוטומטי – כתבו אותו בצורה חמה שמשקפת לו שאתם רואים אותו. הגדירו לו מה זמן המענה הצפוי- ועמדו בזמן זה.
  1. ההתאמה לסמרטפון – על גרסאותיו השונות היא חשובה. כולנו נמצאים יותר ויותר שעות במכשירים הקטנים ומבצעים דרכם יותר ויותר פעולות. גם הלקוח הפוטנציאלי שלכם. זה שהאתר עולה לא אומר שחווית המשתמש טובה. התחשבו בהבדל בין מסך המחשב הרחב לסמרטפון הקטן. התאימו את העיצוב ביחס לפער ובדקו את עצמכם, האם זכרתם לתכנן פריסה לאורך ולא לרוחב? בגלל ההבדל בין מסך המחשב למובייל מומלץ לפרסם בשליש העליון של המסך תוכן מתחלף, ולחלקים קבועים הקדישו פאנלים נפתחים, כך תחסכו שטח מסך.שימו לב שהכפתורים מודגשים וקלים להפעלה – דבר קריטי ליצירת המרות. פרטי צור הקשר יכולים להיות מוצגים כאייקון מרחף. הבשורה המעודדת היא שרוב מערכות התוכן נותנות לעצב בנפרד את ההתאמה לסמרטפון מאותה כתובת וגוגל יזהה אתר אחד המתאים את עצמו לפלטפורמה.
  1. עיצוב – הקפידו על שימוש מושכל ברקע הלבן שמאחורי האייקונים. עקרון עיצוב בסיסי אומר לצמצם את הרווחים כדי שהשטח הלבן יהיה מוגבל, אך נסו לדמיין אתר ובו כל הלוגואים  יהיו ביחד והדף יסתיים בהם? לא אטרקטיבי, נכון? החוכמה היא לדעת איך לנצל את השטח הלבן בצורה מיטבית. גוגל הפכה את זה לאליפות – כל הדף שלה לבן ושורת החיפוש והלוגו באמצע. מבצע ניקיון אפקטיבי עם המרות מוכחות… חישבו מחוץ לקופסא, הזהרו לא להעמיס בתכנים – אפילו שהרזולוציה של המסך מאפשרת.
  2. ניווט נח – תנו לגולש את החופש לנווט באתר שלכם. זה דורש בניה נכונה של האתר שתאפשר לו לראות את המוצרים בחתכי מידע שונים כמו מחירים, צבעים ועוד. דבר זה יגדיל לו בצורה משמעותית את חוויות המשתמש באתר.
  3. שקיפות מידע – דף האודות שלכם צריך להיות דף אמין ומספק מידע אודותכם ואודות העסק שלכם. הצהרות שיווקיות מידי, מידע זוהר ולא מפורט יוצרים עמימות ולא יעלו את ההמרות. רדו לרזולוציה של פרטי העסקה, מחיר המשלוח, מי הספק שנותן אחריות ופרטו את מדיניות ההחזרות וההחלפות. בקיצור- כל מה שעסק מפוקפק מחביא בכוכביות קטנות – שקפו בבהירות ובגדול. הגולש ידע שאתם לא אמינים וההמרות יעלו בהתאם. סביר להניח שהוא יהיה לקוח חוזר.

חווית המשתמש באתר טובה מבטיחה שיפור בהמרות. ולהפך. הקפידו על דברים טכניים כמו התאמה לסמרטפון, עיצוב נכון, ניווט מהיר, גמיש וטפסים ידידותיים. בסופו של יום- הגולש רוצה לפגוש את הזבן החביב, איש השירות האמין. רוצה להכיר אתכם ולהרגיש שאתם בצד שלו ובשקיפות מלאה ואמינה. תנו לו את זה בכל תו שאתם כותבים בתוכן.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך