אל תעשו: שיטות קידום בגוגל שלא מביאות שום תועלת

כולם רוצים לדעת מה הן שיטות הקידום בגוגל המניבות והיעילות ביותר. התחום הדינמי והמשתנה מרגע לרגע מבוסס על בדיקות שונות שעשו אנשים במקומות רבים בעולם והצליח להם, אז הם סיפרו לחברים שלהם. היום נגלה לכם עשר שיטות שכבר אינן רלוונטיות למרות שהן מוזכרות במקומות רבים או נלמדות בקורסים כשיטות אפקטיביות. יהיה מדויק לומר שחלקן עדיין עובד אבל בהצלחה הולכת ויורדת. חשוב שתעשו בדק בית לגבי שיטות קידום בגוגל בהן אתם משתמשים לאורך זמן ותקדישו את המשאבים שלכם  לפיתוח מתודות שישמרו על היתרון שלכם בשוק.

שיטות קידום בגוגל שלא מועילות

  1. תגיות – יש המאמינים שבפלטפורמות מסוימות זה עדיין מקדם אותם. לא ממש. אם המערכת שלכם עושה אותן אוטומטית – לשקולכם להמשיך להשתמש בהן. אם אתם עושים זאת ידנית, חשבו על השקעת הזמן שלכם במקום אחר.
  2. הדגשה של מילות מפתח בטקסט – גוזלת מכם זמן יקר ויוצרת זילות מצד הגולשים. אם אתם רוצים, בצדק, שגוגל ידע על מה הדף שלכם, צרו היררכיה ברורה של הכותרות, השקיעו בתוכן איכותי וציינו את הקישורים הפנימיים והחיצוניים.
  3. מדידת צפיפות של מילות מפתח – התורה הישנה מדברת על 2%-5% של צפיפות מילות מפתח בדף, אבל כיום אין צורך מיוחד לחשב חישובים עבור דף, ההתייחסות היא אל האתר כיחידה שלמה ולא מחולקת לדפים עצמאיים.
  4. יש עדיין מנועי חיפוש שמודדים כוח קישורים של אתר לפי ק”ג הקישורים שמופנים אליו, בגוגל זה כבר מזמן לא עובד כך ולא מניב תוצאות אמיתיות ויציבות. מכיוון שגוגל הוא המנוע המוביל, הוציאו את השיטה הזו מסך שיטות קידום בגוגל שלכם.
  5. אם הבלוג שלכם נבנה בוורדפרס והוא נמצא על דומיין בעברית, החיפוש שלכם כבר לא בטוח יגיע לדף הראשון, ואם הוא מגיע בצורה לא מכובדת הוא יעלם לחלוטין תוך זמן קצר. אל תבנו עליו.
  6. אין טעם לבנות עשרות אתרי לווין. ערך הקישור שיוצא מהאתר שווה ערך לאתר ממנו הוא מגיע, וכדי להסתיר את האתר תצטרכו השקעה עצומה של החומרה. רצוי ליצור מספר מצומצם של שיתופי פעולה עם אתרים מרכזיים וטובים או להשקיע במספר קטן של אתרי לווין טובים שיש סיכוי שיגדלו ויהיו מניבים בהמשך הדרך.
  7. Article Marketing Robot הוא כלי שבעבר חולל פלאים כשהפיץ  מאמרים בחו”ל. הוא נפגע מאוד מעדכוני הפנדה ויידרש לכם מאמץ גדול להפיק ממנו תועלת כיום.
  8. קנייה או שימוש חופשי ב-PR7  מאתר אחר לא תועיל לכם. כיום כמות האתרים שמדד ה PR הוויזואלי שלהם מזויף הוא עצום וההשקעה בבדיקה לא שווה את המאמץ.
  9. רבים מנסים לשלוט בכוון זרימת ה-PR באתר על ידי סימון של תגיות nofollow על קישורים פנימיים. ההיגיון מאחורי הפעולה ברור- אתם רוצים שגוגל תעדיף את דף הנחיתה שלכם מאשר את עמוד האודות. גם גוגל עלתה על זה והזהירה מזמן שהיא תתעלם מניסיונות לפיסול PR , והיא אכן מתעלמת. חבל על המאמץ.
  10. Unique article wizard – כלי שראוי להישלח לבית העלמין של ראשית הרשת. בעבר הפיץ תוכן ברשת אתרים פנימית משלו. כיום הרשת ספוגה בספאם ואיכות הקישורים ירודה. חבל על כל מילה.
קרא עכשיו
קידום אורגני עם תמונות: דרכים חדשניות לבניית קישורים לאתר בצורה אוטומטית

כמשווקים בגוגל, אתם משקיעים משאבים של זמן וכסף כדי לגלות את שיטות קידום בגוגל הטובות ביותר עבורכם. שיטה שהייתה טובה בעבר הפכה כיום לבלתי רלוונטית. במאמר הזה, כדי לחסוך לכם במשאבים, הדגשנו את מצוות האל תעשו בשיטות קידום בגוגל, סקרנו שיטות On page, off page וכלים עתיקים.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4513 ----- This is a test...