שיווק במייל: איך לשפר את נתוני הפתיחה של רשימת התפוצה במייל

שיווק באמצעות אימייל הוא דרך פשוטה ובעלת עלות סבירה לצרכי שיווק, שבהחלט יכולה להפוך  לדרך שלכם לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולהציג את המוצר או השירות שלכם. מעבר להיותו ישיר ויעיל, מייל הוא גם ערוץ סופר גמיש המאפשר לעסק שלכם לנסות רעיונות שונים עבור קמפיינים שיווקיים, ולעשות זאת בעלות נמוכה מאוד יחסית. הנה מספר טיפים ורעיונות שעליכם לקחת בחשבון בעת בניית קמפיין שיווקי באמצעות רשימת התפוצה במייל.

לבנות את רשימת התפוצה במייל החזקה ביותר

בניית רשימת התפוצה במייל שלכם צריכה להיות אחת מסדרי העדיפויות העיקריים עבורכם עוד בשלבים המוקדמים של כינון העסק שלכם. מאוד חיוני לברור רשימה של אנשי קשר בעלי ערך שיש להם עניין אמיתי בעסק שלכם. עליכם לזכור בעת בניית רשימה שההעדפה היא לאיכות על פני כמות. לכן נסו לזהות אנשי קשר שיהיו מעוניינים ללמוד יותר על העסק שלכם, ולכן קיימת וסבירות גבוהה יותר לכך שהם יגלו יותר עניין במסרים שלכם.

מומלץ כמובן לכלול תיבת הרשמה באתר האינטרנט שלכם. ככלות הכל מישהו שעשה במודע את המאמץ להירשם הוא קרוב לוודאי מי שיהפוך ללקוח מוביל בעל פוטנציאל גבוה. אפשר גם להבטיח הנחה מסויימת שתינתן ללקוחות שנרשמו באמצעות האתר.

התוכן הוא המלך – היו מקוריים עבור רשימת התפוצה שלכם

כעסק מתחיל, חשוב שכל מייל שתשלחו  יוכל להשאיר רושם טוב על לקוחות שעדיין לא מכירים את המותג שלכם. לכן דאגו להקדיש תשומת לב רבה יותר לאיות ודקדוק, כמו גם לטון של הודעות האימייל שלכם, ואולי גם למקוריות שלהן. ככל שמדובר בעסקים שהם צעירים יותר, מומלץ לאמץ נימה ידידותית ומזמינה יותר, כדי להצליח וליצור קשר עם לקוחות חדשים. תנו לאופיו של העסק שלכם לבוא לידי ביטוי  בהודעות הדוא”ל שלכם כדי לאפשר לקוראים שלהם היכרות טובה יותר איתכם ועם העסק שלכם.

שימוש ברעיונות מקוריים הוא דבר חיוני במיוחד כשמדובר בשורת נושא המייל שלכם. זיכרו כי האויב האמיתי שלכם במקרה הזה הוא דואר הזבל, והאפשרות שהמייל שלכם יגיע דווקא אליו. לכן מומלץ להימנע משורות נושא שהן אופייניות לדואר זבל, ואשר יוכלו להביא לכך שיתעלמו מהאימייל שלכם או שהוא פשוט ישלח אוטומטית לתיקיית הספאם. לכן הימנעו ממילים כמו “חינם”, “לנצח”, ודומיהן, וכן משימוש בפיסוק מופרז שהופך את המסר שלכם למאוד לא נעים.

אימייל כאמצעי לבדיקת קמפיין שיווקי

אם העסק שלכם חדש או אפילו מתחדש, ואתם מנסים לבדוק אם סגנון שיווקי כלשהו אכן עובד עבורכם, במקרה הזה שימוש באימייל הוא נהדר, מכיוון שהוא מאפשר לכם לבדוק רעיונות שונים עד שתמצאו את הנוסחה המושלמת עבורכם, מבלי להכנס להוצאות גבוהות מדי.

וזה יכול להיות כל דבר, בין אם מדובר בשינוי עדין כמו גודל לוגו או צבע רקע, או שינוי דרסטי יותר כמו שורת נושא או טקסט מבוא, בדיקת שתי הגרסאות ברשימת התפוצה במייל שלך היא דרך נהדרת לראות מה עובד ומה לא.

לא לשכוח את ה- CTA

שגיאה אחת נפוצה שעושים עסקים גדולים כקטנים היא ליצור עיצוב אימייל מדהים עבור רשימת התפוצה  במייל אך לשכוח להבהיר את ה- CTA (קריאה לפעולה) של המסר שלהם. ללא CTA ברור, המייל שלכם לא יגיע למלוא הפוטנציאל שלו, מכיוון שהקוראים לא יוכלו להמשיך לשלב הבא. דאגו לעדכן את הלקוחות שלך באימייל לגבי הפעולות השונות שבוצעו באתר, גם אם מדובר באישור הזמנה, ובאלו תוכלו לכלול מסרי מכירה ופירסום נוספים

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך