שיווק ביוטיוב לעסקים קטנים: איך להרים את העסק בלי לקרוע את הכיס

זה לא סוד ש-80% מהטראפיק העולמי מגיע מתוכן וידאו אינטרנטי. הגידול בזמן הצפייה בסרטוני ממליצים הכפיל את עצמו בין 2017 ל 2018 ממשיך לגדול ולצבור תאוצה. סרטוני היו טיוב של “עשה זאת בעצמך” מביאים לידי הגדלת כמות הלידים ומסייעים ישירות להגדלת במכירות לצרכנים שמבינים את מהות השירות או המוצר שלכם. צרכנים טובים.

הרעיון בשיווק ביו טיוב לעסקים קטנים הוא פשוט ומותיר את הכח בידיכם. לא צריך תקציב ענק כדי לעשות שיווק ביוטיוב לעסקים קטנים, כדי שיהיה אפקטיבי ומנצח. צריך  ללמוד כמה כלים פשוטים:

איך מקימים ערוץ יוטיוב?

כנסו לאתר יוטיוב והירשמו לערוץ עם חשבון הג’ימייל שלכם. שתי דקות וחצי ואתם באוקיאנוס הווידאו שמציע כל טוב. רק תשתתפו בחגיגה. הגדירו את שם הערוץ שלכם (צפו בתמונה המצורפת) תוכלו להגדיר גם שם עיסקי. הכינו תמונת קאבר שתשקף את העסק שלכם, פסקה קצרה על העסק, לוגו וקישורים לאתר ולמדיות החברתיות. זהו, אתר יכולים להתחיל לייצר תוכן לשיווק ביו טיוב לעסקים קטנים.

יצירת חשבון יוטיוב חדש

יצירת תוכן לפי צורכי קהל היעד

לפני שאתם מתחילים ליצור סרטונים, עשו חקר קצר – מה צריך קהל היעד שלכם, מה מעניין אותו. צרו סרטונים קצרים וממוקדי מטרה/שאלות. אתם יכולים להשתמש בטלפון החכם שלכם כשהוא עומד על חצובה ובסביבה שקטה, שימו לב שהתאורה עליכם ואין פערי תאורה שיכולים להשפיע על מראה הפנים (לעולם אל תצלמו מאחורי חלון פתוח). התוכן שיש לכם חשוב הרבה יותר מאיכות הצילום. רופא יכול לתת מידע על שאלה שמטרידה את הפציינטים שלו ואינסטלטור הדרכה איך להחליף צינור מתחת לכיור. דייקו את הסרטונים עם מחקר מילים יעיל כדי לדעת- מה אנשים מחפשים בתחום שלכם. מומלץ שאורך הסרטונים 2-3 ורצוי לשים כתוביות כדי להנגיש את המידע.

חוץ מהסרטונים של שאלות ותשובות, כדאי להעלות סרטון לייב אם יש לכם משהו חדש, אירוע מסקרן שאתם חלק ממנו או טיפ שבועי המתוזמן היטב.

דרך נוספת ליצור תוכן איכותי בקלות ובעלות זניחה היא ליצור קורס מקוון בווידאו. צלמו סדרה של שיעורים, תעלו ליוטיוב ברשימת השמעה נפרדת הסגורה למשתמשים אקראיים ויש לכם מוצר דיגיטלי אותו אתם יכולים למכור או להעניק כמתנה שתביא לכם טראפיק ורכישות עתידיות. היתרונות ברורים- אין צורך להשכיר כיתה, הסטודנט יכול ללמוד מתי ואיפה שמתאים לו ואתם יכולים לעדכן את הקורס כשיש לכם תוכן חדש ועדכני- פשוט מוסיפים סרטון.

קרא עכשיו
פרסום ממומן בפייסבוק: 8 טעויות נפוצות שעלולות לעלות לכם הרבה כסף

השתמשו ביוטיוב – סטודיו החדש המציע תגבור לעריכה ועדכון הסרטונים, כמו כן ניתן לעלות סרטונים מהסמארט-פון ולהוסיף להם פתיח(תמונה) ולערוך אותם דרך היוטיוב סטודיו.

יוטיוב סטודיו

להעלות ולפרסם בתדירות

לא כאב ליצור תוכן, תודו שאולי אפילו נהניתם. עכשיו כתבו כותרת אטרקטיבית, תיאור של 150 מילים על הסרטון עם קישור לאתר הבית שלכם להגברת הטראפיק לאתר. מותר לכם להשתמש בעד 5 תגיות – נצלו את כולן, זה מסייע לקידום האורגני של הסרטון ברשת. אל תתביישו להוסיף בקשה במילים או בכתובית, מהצופים להירשם כמנוי, לעשות לייק ולעודד אקטיבציה באמצעות שאילת שאלות.

כאשר יש לכם כמה סרטונים – אגדו אותם בקבוצות פלייסטים לפי נושאים, כך שכל הסרטונים שעוסקים בפתרון בעיות אינסטלציה בבית יופיעו בית וכך תגדילו את החשיפה שלכם. הפיצו את הטוב שלכם לעולם מכיוון שאנחנו מדברים כאן על שיווק ביוטיוב לעסקים קטנים, פרסום ללא תשלום, אתם אחראים גם על הפצה. כמה טיפים איך לנהל את זה בקלות:

  • הטמיעו סרטונים באתרים חיצוניים, הקפידו על הטמעה בעמודים פופולריים שמקבלים הכי הרבה טראפיק,
  • הוסיפו את קישור היו טיוב שלכם בחתימת המייל ובכל מקום בו אתם מפרסמים את עצמכם.
  • העלו את קבצי הסרטונים המקוריים שלכם לעמוד הפייסבוק.

באשר תלכו זכרו, יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, דבר המקל על שיווק ביו טיוב לעסקים קטנים בלי לקרוע את הכיס. הסרטונים מקבלים חשיפה משולשת- גם ביו טיוב, גם בתוצאות החיפוש עצמם וגם באתרים בהם הסרטונים הוטמעו. התוכן שיצרתם ישמש אתכם בשמחה גם במדיות החברתיות האחרות כמקור.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4404 ----- This is a test...