שיווק בטיק טוק: כל מה שאתם צריכים לדעת על אפליקציית טיק טוק

אנחנו מבינים אתכם, עד שלמדתם פייסבוק, אינסטוש, וקצת טוויטר, נכנס למשחק חייל חדש וחצוף עם כללים חדשים ואתם מעדיפים לתייג אותו כפלטפורמה לילדים. אז זהו שלא. הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ולספר לכם למה  אתם חייבים לשווק בטיק טוק.

אולי נתחיל מהסוף – הגיע הזמן לחשוף, הרשת החברתית טיק טוק היא לא רק לילדים והיא מדברת במספרי משתמשים דמיוניים: כ-800 מיליון משתמשים פעילים בחודש ו-1.65 מיליארד צפיות והורדות ביום. מספרים שהולכים וגדלים מרגע לרגע. מספרים שהעסק שלכם לא יכול להתעלם מהם.

קצת היסטוריה: טיק טוק, רשת חברתית סינית של סרטונים קצרצרים הגיחה לעולם בשנת 2016 ומאז היא גדלה בקצב של ענק בגנו. כמו שפייסבוק התחילה כרשת חברתית לאקדמאים, כך טיק טוק התחילה מילדים, כבשה את עולם הקשישים ומשם, בקצב ויראלי מסחרר, כובשת את כל פלחי האוכלוסיה. הנוחות של הפלטפורמה והיכולת של הסרטונים להפוך ויראליים במהירות גרמה לכך שאף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו שלא לשווק בטיק טוק.

האתגר הגדול לכל עסק הוא להיכנס לעמוד האפליקציה שמציג את הסרטונים הפופולריים המותאמים לטעם הגולש (וגם תוכן ממומן) הנקרא – פוריו for you. כל סרטון חדש מוצג בעמוד הפוריו על ידי האלגוריתם הסודי של טיק טוק, וכדי להפוך ויראלי הוא צריך להיות מוגש בדרך אטרקטיבית. אם 200 גולשים יצפו בסרטון שלכם ואף אחד יגיב או יסמן לייק, האלגוריתם לא יחשוף אותו ליותר אנשים. אבל אם 20% מהגולשים סימנו לייק וכמה הגיבו עליו, האלגוריתם ישאיר אותו בעמוד הפור יו. הצלחה ראשונה. אפשרות נוספות שאנשים ייחשפו אליכם, אם הם עוקבים אחריכם ויכולים לראות את הסרטון שלכם בעמוד ה following  – שלהם, כמו  בכל רשת ככל שיהיו לכם יותר עוקבים – כך גם תגדל החשיפה, אבל בטיק טוק זה פחות דרמטי.

מה אתם צריכים לדעת כדי לשווק בטיק טוק?

במבט ראשון, טיק טוק נראה כמו ממשק חליפי לסטורי באינסטרגם. כשמבינים את ההבדל המהותי אפשר להתחיל לשווק בטיק טוק, קמפיין  שיהפוך ויראלי במהירות. הסטורי באינסטגרם הוא קצרצר ולרוב לא יעביר סיפור או מסר. טיק טוק הוא ה- מקום, להעביר מסר ובוודאי מסר שיווקי. הפלטפורמה הפכה את עריכת הוידאו למשהו שכל אחד יכול לעשות בזכות  פיצ’רים נוחים ואינטואיטיביים שהיא מעמידה לרשות המשתמשים. אז מה צריך לעשות כדי לשווק סרטון טיק טוק בצורה טובה?

  • שימוש במוזיקה הנכונה – לפס הקול שתבחרו להצמיד לסרטון יש משמעות כי הוא מושך את האוזן ומייחד אתכם. אתם יכולים להשתמש בשיר שקיים בפלטפורמה או קטע מוסיקלי קיים ולתת לו את העיבוד הייחודי שלכם, זה מוכר לאוזן, וימשוך אנשים לצפות. יצירת פס קול לקמפיין השווק בטיק טוק  היא השקעה קטנה יחסי אבל ממתגת אתכם נהדר. ואם הסרטון יהיה מוצלח גולשים אחרים ישתמשו בפס הקול שלכם ויעשו לכם שווק בטיק טוק ובלי טיפת מאמץ מבחינתכם.

 

  • האשטגים – השימוש בהאשטג מאיץ, כמובן, את הוויראליות של הסרטון. אתם יכולים ליצור האשטאגים משלכם ולראות איך אחרים משתמשים בהם ונותנים להם חשיפה, או להשתמש בהאשטאגים מוכרים ולקחת חלק בטרנדים. אפשר לשלב גם וגם- וכל המרבה הרי זה משובח.

 

  • שימוש באתגרים – הדרך הפופולרית והמרכזית להפוך סרטון מסוים לוויראלי הוא להזמין את הקהל לאתגרים. אתם מאתגרים אותו ליצור סרטונים משל עצמו על רעיון שלכם, נותנים שם לאתגר, מציגים את הרעיון הבסיסי וכך אתם  יוצרים מעורבות של קהל היעד בקמפיין השיווק בטיק טוק. הרעיון- לתת למשתמשים  לעשות את העבודה בשלכם בטיק וטוק.

הטיפ של פורשופ: זכרו, טיק טוק היא אפליקציה יצירתית ודינמית. הקהל שלה עדיין יחסית צעיר, כ-40%  הם בגילאים 16-20, אך בגלל כמויות המשתמשים הנדיבות גם הנתח שנשאר זו חשיפה עצומה. אז אם בא לכם להקפיץ את העסק שלכם גבוהה – עשו חישוב מסלול מחדש ולכו על שיווק בטיק טוק- אחרי אתגר אחד הוא שניים בטיק-טוק החיים יראו אחרת משם…

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך