שיווק בטוויטר: איך לקדם את העסק שלכם בטוויטר?

הרשתות החברתיות שינו את חיינו בעשור האחרון, וכיום הן מהוות אחד מאותם כלים שיווקיים משמעותיים. אם תדעו לנצל בצורה נכונה את הרשתות החברתיות, תוכלו להביא אתכם למצב שבו אתם מצליחים למנף את הפוטנציאל העסקי – ולהביא אותו עד למקסימום האפשרי.
יש לא מעט רשתות חברתיות מובילות, אחת מהן היא כמובן טוויטר. לכן לא סתם כל איש מקצוע שתתייעצו איתו יספר לכם כי שיווק בטוויטר יכול להיות צעד חכם, צעד חכם שיכול לסייע לכם לנפץ את תקרת הזכוכית שנמצאת מעל לראשכם. יכול להיות שלא מעט מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים דווקא בטוויטר, ואתם צריכים להיכנס לפלטפורמה הזאת בכדי שתוכלו להגיע אליהם – ולהציע להם את המוצר או את השירותים שלכם.
אבל איך תוכלו לשווק את העסק שלכם בטוויטר כמו שצריך? זוהי אולי השאלה החשובה ביותר, שאלה שחשוב מאוד שתוכלו לקבל עליה מענה עוד לפני שאתם מתחילים לשווק. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל פעולה שאתם מבצעים היא פעולה נכונה, פעולה שבסופה גם תוכל להביא אתכם למצב שבו אתם מוציאים את המקסימום מהפלטפורמה הספציפית הזאת.

תסתכלו מה המתחרים שלכם עושים

אומנם אתם לא תרצו לעשות בדיוק את אותם הדברים שהמתחרים שלכם עושים, אך בכדי שתוכלו לשווק את העסק כמו שצריך – אתם בהחלט יכולים ללמוד מהם. כך תוכלו להסתייע בהם על מנת לעשות את הצעדים הראשונים של שיווק דרך טוויטר, אך בו בזמן אתם גם תוכלו להבין בדיוק מה תוכלו לעשות בכדי לייחד את העסק שלכם.

ניסוי וטעיה זה הכרחי להצלחה

אל תחששו לעשות ניסויים! כאשר מדובר על שיווק בטוויטר אין דבר כזה שחור או לבן, אתם צריכים להבין כי בדרך להצלחה אתם עשויים ליפול לא מעט פעמים. לכן אחד מהטיפים הכי חשובים שתוכלו לקבל זה לא לפחד לעשות טעויות, כי בסוף רק דרך הטעויות האלה אתם תוכלו להצליח.

תאתרו לקוחות פוטנציאליים

אם יצא לכם לנסות לפרסם את העסק שלכם בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת, בוודאי ראיתם כי אתם יכולים לאתר את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. כך גם תוכלו לעשות ברשת הטוויטר, וברוב המקרים איתור נכון של הלקוחות הוא אלמנט ההצלחה. ככל שתפנו לקהל ספציפי יותר, כך תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

קרא עכשיו
שיווק בפייסבוק: כיצד חווית האופליין משפיעה על הקמפיינים בפייסבוק?

אל תחששו לפנות לכל העוקבים

בנוסף לכך שאתם מייעדים חלק מהפרסומים שלכם אך ורק ללקוחות פוטנציאלים, אתם צריכים לדאוג גם להוציא ציוצים לכל העוקבים שלכם. שיווק בטוויטר אינו נועד על מנת להגביל אתכם לאלמנט מסוים, ואתם צריכים לנסות את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם. כך מהר מאוד תוכלו למצוא את הדרך שתהיה הכי נכונה לשיווק העסק שלכם.

תצייצו בעקביות מבלי לעצור

בכדי שתוכלו לשמור על הפרופיל שלכם בטוויטר כפרופיל ענייני, אתם תהיו מוכרחים לצייץ באופן עקבי. אם אתם תיקחו הפסקה מסוימת, לא מן הנמנע כי לא מעט עוקבים פשוט יינטשו את הפרופיל שלכם. לכן תדאגו שלא לקחת הפסקות ארוכות, ותמיד תחשבו על הציוץ הבא שאתם תרצו לצייץ לעולם כולו.

תמיד תציעו ערך מוסף לעוקבים שלכם

יש לא מעט עמודים עסקיים ברשת הטוויטר, ולכן אתם צריכים תמיד לחשוב איך תוכלו לייחד אתכם בהשוואה לאחרים. הרי מדובר על השוואה לגיטימית, וכל אחד שרוצה לעשות את הבחירה הנכונה יבצע אותה. לכן חשוב מאוד שתמיד תיתנו ערך מוסף לעוקבים שלכם, ותצייצו דברים שיהיו רלוונטיים עבורם.

תחפשו את הטרנדים הכי עכשוויים

עליכם לקחת בחשבון כי שיווק בטוויטר זוהי משרה מלאה לכל דבר ועניין, ואתם תצטרכו לקחת את הנושא הזה במלוא הרצינות. בכדי שתוכלו להפיק את המירב מהפרופיל שלכם, אתם תצטרכו בכל פעם לרכב על טרנדים כאלה או אחרים – כך תוכלו להפוך את העמוד שלכם להרבה יותר מושך ואטרקטיבי.

תחברו בין הטוויטר לפייסבוק שלכם

עוד אפשרות מעולה שתוכלו להשתמש בה היא לבצע חיבור בין חשבון הפייסבוק שלכם לבין חשבון הטוויטר שלכם. היתרון הוא שעל ידי חיבור בין הפלטפורמות הללו, אתם תוכלו לעלות את הפוסטים בפייסבוק גם בתור ציוצים בטוויטר וכמובן שגם להפך. זה יהפוך את הנושא של שיווק בטוויטר לנושא הרבה יותר נוח ופשוט.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5366 ----- This is a test...