קידום בגוגל ללא אתר האם יש חיה כזאת?

ניהול עסק קטן הוא לא דבר קל, המציב בפני מנהליו לא מעט אתגרים. במיוחד אם זה עתה יצא לכם לצאת לעולם היזמות. כי עליכם לעקוב מקרוב אחר הייצור ולהבטיח שהסחורה שלכם שתעבור ללקוחותיכם תהיה מצוינת. אתם צריכים גם להתמודד עם ספקים ובעלי עניין, לנהל את הצוות שלכם ולתכנן את אסטרטגיית הצמיחה של החברה שלכם. שלא לדבר על זה, שאתם צריכים לדאוג לנראות המקוונת שלכם ולבסס עמדה חזקה בנישה שלכם, בקיצור – מסובך. השאלה היא כמובן האם אתם ממש חייבים אתר בדיוק בשלב הזה, או שמא תוכלו להסתדר בלעדיו. והאם בכלל אפשר לדאוג לכך שהעסק שלכם יקבל קידום ללא אתר, מצאנו עבורכם תשובה.

השתמש ב- AdWords Express כדי לפרסם את העסק שלך

אם ברצונכם ליצור מודעות (ads)AdWords ולקדם ללא אתר את העסק שלכם באופן מקוון, תזדקקו לכתובת דוא”ל ולאתר. שני גורמים אלה הם בעלי חשיבות עליונה, ואינכם יכולים להפעיל את מסע הפרסום שלכם אם אחד מהם לא הוקם. למרבה המזל, אלה שאין להם אתר עדיין יכולים לקדם את העסק שלהם בעזרת פיתרון שיצרה גוגל כדי להקל על הפרסום המקוון יותר מאי פעם.

AdWords Express היא אפשרות שנוצרה במיוחד עבור מפרסמים ראשונים ועסקים קטנים. הפתרון אוטומטי לחלוטין, ואינכם צריכים להיות מומחים בפרסום מקוון בכדי להשתמש בו, וכן הוא בהחלט יאפשר לכם לבצע קידום ללא אתר. כל שעליכם לעשות הוא להירשם, להתאים את המודעה שלכם ליעדי העסק שלכם, ו- Google תיקח אותה משם. הם יציגו את המודעות שלכם בחיפוש Google, במפות Google ובאתרים רלוונטיים אחרים, הן במכשירים ניידים והן במחשבים שולחניים.

ברגע שתקלטו את חבלי הפרסום המקוון ותהיו מרוצים מהתוצאות, תוכלו לעבור לגוגל אדוורדס. פתרון זה ייתן לכם שליטה רבה יותר על מסעות הפרסום שלכם ויאפשר לכם לבחור את מילות המפתח שלכם, לכתוב מודעות מרובות, לייעל אותן לצרכי העסק שלכם, ולפקח על תוצאותיהן ולקדם ללא אתר את העסק שלכם!

לאן יפנה קישור המודעות במקרה של קידום ללא אתר?

כאן יש שתי אפשרויות. בתור התחלה, תוכלו להשתמש בחשבון הפייסבוק שלכם כדף נחיתה ולהפנות לשם לקוחות פוטנציאליים. ודאו, עם זאת, שדף הפייסבוק שלכם מעודכן ומכיל את כל המידע שעלול להביא לקוחות פוטנציאליים, כגון כתובתכם, מספר הטלפון שלכם, פרטים אודות המוצרים / שירותים שלכם ומפה למיקומכם. אם אתה סבורים שחשבון הפייסבוק שלכם אינו הדרך הטובה ביותר לשכנע את הצרכנים לנסות את המוצרים שלכם, תוכלו לקשר את המודעה שלכם ל- Google+ שלכם, וליצור דף עסקי במהירות באמצעות Google לעסק שלי.

כמה שליטה תהיה לכם במודעות AdWords Express?

כפי שכבר נאמר כאן, אם אתם מעוניינים במעקב ודיווח נרחב, Google AdWords תהיה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. עם זאת, אם אתם חדשים בפרסום מקוון ורק רוצים להתנסות בו, AdWords Express הוא הפיתרון המתאים עבורכם.

אף על פי שאפשרות זו היא פחות מעשית מאשר AdWords, עדיין תוכלו לשלוט בכמה משתנים, כגון המיקום שבו אנשים רואים את המודעה שלכם. לדוגמה, אם אתם בעלי מסעדה איטלקית קטנה, המודעות שלכם יכולות להופיע כאשר המשתמשים כוללים את המיקום שלכם בחיפוש שלהם.

אז נכון שלא מעט אנשים יאמרו לכם שעסק לא יכול להצליח בלי אתר בעידן הדיגיטלי. ובמידה מסוימת הם צודקים כי אתר מעוצב יכול לסייע לכם לבסס את האמינות של העסק שלכם, ואת הסמכות שלכם בנישה ולהניע לקוחות פוטנציאליים לרכישה. אולם עדיין תוכלו לפרסם את העסק שלכם גם בלי אתר. מקווים שהחכמתם מהמאמר, צוות פורשופ.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך