קידום בפייסבוק: 5 טיפים לשיווק נכון בפייסבוק

אתם מתלבטים לגבי השאלה איך נכון יהיה לקדם את העסק שלכם? החלטתם שאולי הגיע הזמן לבדוק מה יש לפייסבוק להציע לכם? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי זו רשת חברתית שיכולה לשמש כפלטפורמת שיווק נפלאה. איך עושים את זה נכון? והאם כדאי להתמודד עם האתגר הזה לבד? כל התשובות במאמר שלפניכם.

בנו דף עסקי בפייסבוק

אם חשבתם לרגע שכאשר מדברים על שיווק בפייסבוק מדברים על שיווק הדף הפרטי והאישי שלכם, הכולל את כל התמונות מהטיולים עם הילדים, דעו שאתם טועים. למעשה, הדבר הראשון שצריך לעשות כדי שתוכלו להפיק את הטוב ביותר מהפייסבוק, זה לפתוח לעצמכם דף עסקי. בדף הזה תוכלו לשלב אינפורמציה בסיסית לגבי העסק שלכם, לעדכן את מי שעוקב אחריכם לגבי שינויים שאתם עושים, פרויקטים שאתם עובדים עליהם וכדומה, כך שברור מדוע יש לכך חשיבות אדירה.

הקפידו על שילוב תוכן מעניין

התוכן הוא המלך בכל מה שקשור לנושא כמו שיווק דיגיטלי או שיווק בפייסבוק ולכן חשוב שתבינו: יש להשקיע בעניין הזה. כלומר, אם חשבתם שהדבר היחיד שמשמעותי הוא שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו את שם העסק שלכם מידי פעם, דעו שזה לא מדויק. התוכן שהם רואים צריך למשוך אותם, הוא צריך להיות מעניין והוא גם צריך לכלול ערך מוסף. לכן בכל פוסט שאתן מעלים לפייסבוק העסקי שלכם יש להשקיע הן מבחינת התוכן והן מבחינת העברית והדקדוק. הטיפ שלנו: כשאנחנו מנסים לחשוב מה יעניין את הלקוחות שלנו, אנחנו חושבים כדי להדהים אותם – בכל יום מחדש. תוכן “מדהים” שווה לעיניים נוצצות, אותם אפשר לתרגם, לוויראליות (שיתופים), מעורבות בפוסטים (לייקים ותגובות) והדובדבן שבקצפת הנעה לפעולה (רכישה).

הקפידו על שיווק נכון

עוד דבר שכדאי לדעת על שיווק נכון בפייסבוק, זה שהשיווק שאתם עושים צריך להיות חכם. תוהים מה זה אומר שיווק חכם? פשוט מאוד: צריכה להיות בו, בין היתר, הנעה לפעולה. משמעות הדברים היא שדרך השיווק שאתם עושים עליכם למצוא את הדרך הכי טובה שיש לגרום לאנשים לפנות אליכם, להשאיר אצלכם פרטים או פשוט לקנות מכם. זו ההגדרה של שיווק חכם ורק מי שישכיל לעשות זאת באמת ייהנה מכוחו של פייסבוק ומרווחים גדולים יותר בעסק.

פרסמו בצורה עקבית

כשחושבים על שיווק נכון בפייסבוק יש עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, והיא: העקביות בשיווק. כלומר, אם מישהו שגולש בפייסבוק רואה רק פעם בחצי שנה את הפרסומים שלכם, הרי שמבחינתו אתם לא יציבים ולא באמת ברור לו האם העסק שלכם קיים או לא. לעומת זאת, אם פעם בשבוע הוא יתרגל לראות פרסום ששייך לעסק שלכם, הרי שהוא יבין שאתם רציניים, עקביים ואפשר לסמוך עליכם ועל השירות שאתם נותנים.

נסו לעצב הכול בצורה יפה

לבסוף, כאשר חושבים על שיווק דיגיטלי ברשת חברתית כמו פייסבוק, כי אפשר להתעלם מהעובדה שהכול גם ויזואלי. מבחינת הלקוחות שלכם זה אומר שאם הם יראו שדף הפייסבוק העסקי שלכם לא רק מעניין מבחינת התוכן אלא גם יפה ומושקע, זה יגרום להם לפנות אליכם הרבה יותר בקלות ולעיתים קרובות יותר. לפעמים כל מה שצריך זה לבחור את התמונה הנכונה או לשלב צבעים מתאימים, כך שאין ספק שכדאי לתת את הדעת גם על הנושא הזה. הטיפ של פורשופ: בחרו 3 צבעי מפתח למותג שלכם – צבע היכר שמתבטא בלוגו, צבע רקע וצבע משלים. העדיפו לבחור בצבע ההיכר של המותג – כצבע חזק ובולט (צהוב/ירוק/כחול/אדום/ורוד)  שלבו את הצבע הזה בכל תמונה ופוסט של המותג שלכם.

לסיכום, שיווק נכון בפייסבוק זה לא עניין פשוט ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא היחידים שעושים זאת. כלומר, כל המתחרים שלכם כבר משתמשים בפלטפורמה הזאת מזמן ולכן בהחלט הגיע הזמן שגם אתם תעשו זאת. אתם יכולים להיות בטוחים שאם תפעלו בהתאם לטיפים שהבאנו כאן לפניכם, הרי שהתוצאה תהיה שיווק יעיל שמוביל לתוצאות הרצויות, אז למה שלא תתחילו להשקיע בכך עוד היום?

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך