קידום אתרים: 5 אלמנטים חובה בכל SEO מודרני

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אבן הפינה של העסק המודרני. אם אתם עוסקים במסחר אלקטרוני, רוב הסיכויים שלא תצליחו להגדיל את בסיס הלקוחות הנאמנים שלכם אם אתם תקועים בעמוד 6 בתוצאות החיפוש. הרבה מחקרים כבר חשפו את החשיבות של קידום אתרים לעסקים. עד 93% מכל התנועה מגיעה ממנוע חיפוש. 75% מהמשתמשים לעולם לא גוללים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש. למיקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל בשולחן העבודה יש שיעור קליקים של 34%. כל הנתונים הללו מראים שעליכם ליצור אסטרטגיית SEO טובה לאתר שלכם.

אופטימיזציה של מילות מפתח

אם קידום אתרים לעסקים הוא עוגן לעסקים מקוונים, מילות המפתח הן המרכיב העיקרי שלו. כל עמוד באתר שלכם צריך לפעול על פי אסטרטגיית מילות מפתח שתוכננה בקפידה על מנת להשפיע יותר על האלגוריתמים של מנועי החיפוש של גוגל. לכן אתם זקוקים למילת מפתח ספציפית לכל עמוד באמצעות:

  • סיעור מוחות: לרשום לבד את כל מילות המפתח שאתם יכולים לחשוב עליהן.
  • Keyword Planner: גוגל פיתחה מתכנן מילות מפתח שיעזור למנהלי אתרים להגיע לקהל היעד.
  • חיפושים בגוגל: לחפש דפים הקשורים לעסקים ולראות את ההצעות של גוגל לשאלה.
  • אתרי שאלות ותשובות: אתרים כמו Quora מקבלים אלפי שאלות מדי יום. בידקו שאלות נפוצות וצרו דפים העונים בדיוק על אותן פניות.

תגיות כותרות – מרכיב נוסף של קידום אתרים לעסקים

תגי כותרת הם המרכיב השני של קידום אתרים לעסקים שעליכם לקחת בחשבון, מכיוון שאלגוריתמים של מנועי חיפוש מנתחים את הכותרות שלכם כדי לזהות את הנושא, ולמקם אותו בין הודעות דומות. מילות מפתח ממלאות תפקיד מרכזי מבחינה זו.

כל כותרת צריכה להכיל מילת מפתח קרוב להתחלה, המאפשרת לגוגל לזהות את הרלוונטיות של התוכן שלכם. חוץ מזה, אתם יכולים לכלול את שם המותג בכותרת כי זה מקל על הקוראים הפוטנציאליים להבין מי מסתתר מאחורי הפוסט. הכותרות צריכות להיות משכנעות, מה שאומר שהן צריכות לעורר עניין של המשתמשים. כותרת טובה משמשת כקריאה לפעולה – היא מזמינה אנשים לעסוק בתוכן שלכם.

קרא עכשיו
כלים לקידום אורגני: כל מה שצריך לדעת על Majestic ו-SEMrush

תיאור מטא

אף על פי שמילות מפתח של מטא אינן משפיעות יותר על עולם ה- SEO, תכונות אחרות כמו תיאורי מטא עדיין מסייעות לקדם את האתר. משתמש ממוצע בוחן שני דברים לפני פתיחת דף אינטרנט – כותרות ותיאורי מטא שמוצגים תמיד מתחת לכותרת דף האינטרנט בתוצאות החיפוש של גוגל. מנועי חיפוש מדגישים מילות מפתח בתיאור, ובכך הופכים אותו למאיץ CTA אמיתי שמעודד אנשים ללחוץ על הקישור. משמע תיאור מטא טוב לכל מאמר = יותר קליקים.

פרסמו תוכן באיכות גבוהה

אתם יכולים ללמוד ולהשתמש בכל טריק SEO כלשהו בעולם, אך זה לא יעזור לכם להשיג תנועה אלא אם כן אתם מפרסמים תוכן באיכות גבוהה באתר שלכם. זו הסיבה שפרסומי הבלוג מתארכים עם הזמן. על פי המחקר, אורך הפוסט האידיאלי בבלוג הוא כעת סביב נע בין 500-1000 מילים.

הטיפ שלנו בפורשופ הוסיפו יותר ערך וויזואלי, גוגל יאהב את זה. השתמשו בגרפיקות, דיאגרמות ותרשימי זרימה כדי להדגים ולתאר תהליכים. העשירו במולטימדיה כדי להפוך את התוכן שלכם לאטרקטיבי יותר עבור משתמש ממוצע. למשל, הוסיפו ביקורות על מוצרים הכוללו וידאו ותמונות. סוג זה של תוכן וידאו מאפשר למשתמשים ללמוד יותר על המוצרים והשירותים שלכם, ולעודד אותם להשלים את הרכישה לאחר הצפייה.

ביקורת SEO

ביקורת SEO קבועה היא חובה כדי לשמור על פרודוקטיביות האתר בטווח הארוך. בידקו אופטימיזציה של מילות מפתח עבור כל פוסט. ניתחו מבנה ה- URL של המאמרים שלכם. בידקו תגי ALT בתמונות. ערכו בדיקה של ידידותיות לנייד. כל השלבים הללו יעזרו לכם להבין את ערך ה- SEO של האתר.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4388 ----- This is a test...