קידום אתרים בגוגל: כיצד לבצע מחקר מילות מפתח מוצלח?

תוכן מעולה לא יתעופף ברשת ויביא לכם תוצאות אם לא תבצעו מחקר מילות מפתח מוצלח בצורה מושכלת. מחקר כזה, שיביא בחשבון את עולם התוכן של העסק שלכם מחד, את התקציב שלכם מאידך והכי חשוב- יהיה עם היד על הדופק לשינויים המרחשים כל העת ברשת. הווה אומר- צריך לרענן מידי פעם את מחקר מילות המפתח ולבדוק את הרלוונטיות שלו כדי לקבל תוצאות טובות לאורך זמן וכדי לשמור על תוצאות טובות בחיפוש וטראפיק מניב עסקאות באתר.

בסוף תהליך של מחקר מילות מפתח מוצלח ואיכותי תקבלו טבלת אקסל הכוללת מילות מפתח, ממוצע של חיפושים לכל אחת מהן, ואם תרצו לדייק תוכלו לבדוק פרמטרים נוספים שיעזרו לכם לעשות בהן שימוש מושכל. מילות מפתח עם כוונת רכישה הן כאלו שמתאימות לעולמות התוכן של הלקוח אליהן מתוסף זנב ארוך עם ביטויים יותר מדויקים. הזנב הזה יעזור לכם לנווט את האתר שלכם ואת העסק להצלחה.

כמה מילות מפתח צריך לקמפיין?

כדי לענות על השאלה הזאת, תשאלו את עצמכם מה הלקוחות שלכם מחפשים ואיך אתם יכולים לעזור להם. היזהרו- אם תחזרו על ביטוי אחד יותר מידי פעמים, גוגל יסמן את האתר שלכם כאתר דחוס במילות מפתח, מה שלא יעזור לכם לקדם את האתר. לכן אתם חייבים להתמקד באיכות ובעיקר בגיוון של מילות מפתח עם כוונת רכישה ופחות בכמות. כדי לעשות את זה השתמשו במילים נרדפות, פצלו את מילות המפתח ה לביטויים דומים עם שינוי לטובת רבים ויחיד, הוסיפו סימני חיבור והטיות שונות. הגיוון יביא לכם תנועה איכותית לאתר. אם אתם מתעקשים לדעת את הכמות- מחקר מילים לאתר גדול ינוע סביב 350 ביטויים, אתר קטן כ 70 ביטויים ואתר ממוצע ישאף ל 150 מילות מפתח. אם תצליחו לדייק אותן למילות מפתח עם כוונת רכישה- תעלו את מספר העסקאות.

מה כדאי לבדוק כשמבצעים מחקר מילות מפתח מוצלח?

– עד כמה לביטוי שבחרתם יש פוטנציאל מסחרי?
– עד כמה הוא ממוקד?
– עד כמה הוא רווחי?
– האם זה ביטוי עונתי, משתנה? מה שידרוש מכם לרענן אותו לפי חילופי העונות?
– מה התחרות על הביטוי הזה?

קרא עכשיו
מבוא לעולם הדיגיטל: 3 מושגים שכולם צריכים להכיר

כדי לדייק את עצמכם ולהצליח בבחירת מילות מפתח מומלץ להיעזר בכמה כלים הקיימים לצורך הניתוח. אחד מהכלים המומלצים הוא סרצ’ קונסול שיאפשר לכם לחפש מילות מפתח רטרואקטיבית ובכך תוכלו לקבל הצעות ליצירת מילות מפתח חדשות ודפים חדשים. יתרונו של הכלי שהוא יאפשר לכם לגלות מהן מילות המפתח שמביאים לכם חשיפות אבל חוסר הקפדה ודיוק בתיאור לא הניבו כניסות. שימוש מושכל בכלי יאפשר לכם לנצל נכון תוכן שכבר קיים אצלכם באתר.

גוגל מציעה לכם כלי נוסף, גוגל טראנס, שנותן לכם אפשרות לחיפוש לפי נושא מה שיעזור לכם לאתר מגמות בחיפוש ולהיות שם לפני כולם, במיוחד אם אתם עוסקים בתיירות וצריכים לדעת מתי אנשים מתחילים לחפש חופשת חורף, או עסק לבגדים- מתי מתחיל החיפוש לבגדים לחג וכו.

אם אתם מרגישים שחסרות לכם מילות מפתח הרחיבו את התוכן באתר- מה שיצור לכם משפך רכישה חדש. אל תהססו לבדוק אצל המתחרים שלכם- אולי תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט עבודה ובטוח שתוכלו להרחיב את המנעד של מילות המפתח שלכם. היו בטוחים שהמתחרים שלכם כבר היו באתר שלכם אם הוא באוויר, ואם טרם עלה- אם הם מתחרים ראויים, הם יהיו בין הגולשים הראשונים שלכם.
ועוד טיפ קטן וחשוב- שאלו את הלקוחות שלכם מה הם מחפשים. נשמע מטומטם אבל עובד נהדר ומביא תוצאות איכותיות ומניבות.

.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5965 ----- This is a test...