קורס בניית נכסים דיגיטליים – למדו למנף את האינטרנט לטובתכם

שנת 2020 המחישה לעולם את החשיבות העצומה של כל עסק להיכנס לעולם הדיגיטלי, הן כדי לפרסם את עצמו, והן כדי ליצור נכסים המסוגלים להעניק הכנסה פאסיבית, לצד ההכנסות השוטפות מהעסק הפיזי. חברה בשם “פורשופ” החלה ללמד שכירים ועצמאיים כיצד לבנות נכסים דיגיטליים כאלה בעצמם ומהן הדרכים הטובות ביותר לייצר מהן הכנסה במספר אפיקים.

בקורס, כל אדם בכל גיל יכול לרכוש את הידע הדרוש להקים בעצמו נכסים דיגיטליים, וליצור הכנסה פסיבית למשפחתו לאורך שנים רבות. החזון של החברה פשוט – במקום להסתפק במשכורת החודשית שאינה מובטחת, כל אדם יכול לקבוע את גורלו. בשנים אלה יהיו אלפי תלמידים שיקימו קהילות מקוונות, וילמדו איך לשלב בתוך כל אתר שלהם, מספר אפיקי רווח שונים. הקורס מבוסס על ידע שנצבר בחברת “פורשופ” בשנים האחרונות, שבהן הקימה יותר מ-900 נכסים דיגיטליים שונים עבור עצמה ועבור לקוחותיה.

מלבד הידע הטכני, נוסף בקורס מידע יקר ערך המבוסס על ניסיון מעשי של החברה בעולם האינטרנט בעשור האחרון. לא נלמדות רק שיטות עבודה כלליות, אלא טכניקות וטיפים שעובדים בעולם הממשי ומסוגלים לייצר הכנסה. כידוע, כל אחד יכול ליצור קמפיין מודעות בגוגל, אך אם לא יודעים כיצד לבנות נכון את הנכס הדיגיטלי, ולאחר מכן למשוך אליו את הקהל המתאים, תנועת הגולשים לא תייצר הכנסה. בין השאר לומדים לעבוד על בסיס של נישות מבוקשות המבוססות על טרנדים עכשוויים תוך חיבור לתחומי העניין של כל מתלמד בקורס.

 לפרטים נוספים אודות הקורס וקבלת הטבות, השאירו פרטים כאן כעת!




מה לומדים בקורס?

הקורס מורכב מארבעה־עשר שיעורים שמעניקים ידע רב והבנה של פרקטיקות מעשיות בכל הקשור לשחקנים העיקריים של עולם האינטרנט. למעשה, נכס דיגיטלי מתבסס על העובדה שהגולשים בו הם “המוצרים”. הם צורכים תוכן בנישות שמעניינות אותם, ומבססים את הרכישות שלהם על אמון שבנו באתר האינטרנט.

שעורי המבוא וביצוע מחקר שוק

בשיעור הראשון לומדים כיצד להקים נכס דיגיטלי, מה הוא כולל והאם מדובר בכל אתר אינטרנט או שיש לבנות אותו בצורה נכונה כדי שיתחיל לייצר הכנסה חודשית. לאחר מכן, בשיעור השני, מתלמדי הקורס לומדים לבצע מחקר שוק, ולבחון נישות שונות בהתאם לטרנדים עדכניים. בחירה של הנישה הנכונה תשפיע באופן מהותי על הצלחת הנכס הדיגיטלי, ולכן חשוב להקדיש את הזמן למחקר מקיף.
בשיעור השלישי, המתלמדים לומדים כיצד לבנות תשתיות לאתר אינטרנט. זהו השלד החיצוני של האתר, ממש כמו שלד של בניין פיזי. עוד לפני שהוזנו בו כל התמונות והתכנים. השיעור השלישי מעניק את הידע הדרוש כדי לנהל צוות שיקים את האתר. התלמידים יכולים להקים את האתר בעצמם אם יש בידם את הידע הדרוש, אך אינם חייבים כל ידע בטכנולוגיה כלשהי כדי להתחיל לייצר נכס דיגיטלי. הן בוני אתרים והן אנשים שאין להם כל ידע באינטרנט יכולים לבצע זאת באמצעות בעלי מקצוע מתאימים. בשלב הבא, במהלך השיעור הרביעי לומדים ליצוק תוכן לתוך האתר ולנהל כותבי תוכן.

 לפרטים נוספים על הקורס, לחצו כאן עכשיו! >>> 

המודל העסקי ובניית קהלים

לאחר שהנכס הדיגיטלי בנוי מתחיל השלב המאתגר של הטמעת מקורות הכנסה שונים באמצעות מודל עסקי שהוכיח את עצמו עם השנים. השיעורים הבאים מוקדשים ללימוד מקורות ההכנסה הללו, לבניית קהילות, הקמה וניהול של רשימות תפוצה, פרסום ממומן, אופטימיזציה של הפרסום באתר ועבודה עם רשתות שותפים. בנוסף, המתלמדים רוכשים ידע מעשי על שיווק ההצעות, ולומדים סוגים שונים של קמפיינים. בשיעור האחרון לומדים לחבר מייל ממותג, לבחור נישה לאתר ולשלב בו מילות מפתח מתאימות. הקורס מעניק גם תוכן משלים רב על הטמעת קוד פרסומות ומונחים נוספים מעולם הדיגיטל.

נפתחה ההרשמה לקורס נכסים דיגיטליים, הזדרזו להירשם – השאירו פרטים כעת >>>




מה הפוטנציאל של יצירת נכסים דיגיטליים?

פוטנציאל ההכנסות של נכסים דיגיטליים תלוי בנישה שנבחרה ובניסיון שצבר בעל הנכס עם הזמן במשיכת טראפיק (גולשים) לאתר. בהתחלה ניתן ליצור הכנסה מינימלית של מספר עשרות שקלים שמגיעים לאלפים. נכסים דיגיטליים מצליחים נמכרים כיום ברחבי העולם גם בעשרות מיליוני שקלים, ובלוגרים מפורסמים עוסקים בתחום למחייתם. לא נדיר לראות אקזיטים שונים שביצעו בעלי אתרי נישה שהצליחו ליצור קהילה של גולשים נאמנים.

הזמן הטוב ביותר להתחיל ליצור את הנכס הדיגיטלי שלכם הוא עכשיו. הצטרפו לקורס המקיף בתחום המועבר על ידי חברה שמתמחה ביצירה והשבחה של נכסים דיגיטליים והיו חלק מההצלחה.

 

למידע נוסף לחצו כאן או השאירו פרטים בטופס הבא >>>

אולי יעניין אותך