פרסום ממומן בפייסבוק: 8 טעויות נפוצות שעלולות לעלות לכם הרבה כסף

פייסבוק היא לא רק הרשת החברתית הגדולה ביותר שיש, היא גם אחת מפלטפורמות הפרסום המקוונות הגדולות והממוקדות ביותר שיש לנו כיום. אין ספק שמודעות ופלטפורמת פרסום ממומן בפייסבוק עובדים ברציפות. עם זאת, על מנת להגיע לתוצאות החיוביות הרצויות, עליכם לדעת מהם הטעויות הנפוצות ביותר שיכולות לסבך אתכם ולמנוע מכם להשיג את התוצאה הרצויה.

טעות מס’ 1: לא להתמקד במטרת הסיום

הצעד הראשון האמיתי מגיע לפני שתתחילו לתכנן את המודעה שלכם. זה בסדר לתכנן את היסודות של המודעה, אך עליכם להימנע מעיצוב המודעה שלכם, אלא אם כן תהיו בטוחים במטרה העיקרית שלכם: האם אתם מעוניינים לקבל יותר מכירות עבור המוצר שלכם? לייצר לידים איכותיים שתוכלו לטפח? לבנות מודעות טובה יותר ומשופרת למותג? להגדיל את התנועה לבלוג החברה שלכם? התמקדות במטרה תאפשר לכם לעצב את המודעה הנכונה.

טעות מס’ 2: מיקוד לקהל הלא נכון בזמן פרסום ממומן בפייסבוק

לא רק חשוב להראות את המודעה שלכם למספר לא מבוטל של אנשים, זה גם חיוני שהמודעה תהיה רלוונטית עבורם. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להפסיד כסף על המודעה שלכם רק בגלל שהתמקדתם בקבוצת האנשים הלא נכונה.

טעות מס’ 3: אי בדיקת משתנים באופן אינדיבידואלי

בדיקה יעילה כוללת בידוד של כל משתנה שניתן לבדיקה כדי לגלות אילו שינויים במודעה עושים את ההבדל המרבי. מבלי לבודד את משתני המודעות, תקבלו תוצאות מעורבות. ותתקשו להבין איזה גורם עבד בקמפיין שלכם, ואיזה גורם לא עבד בזמן פרסום ממומן בפייסבוק.

טעות מס’ 4: בחירת קהל רחב מדי או צר מדי

בעת בחירת מספר האנשים שאליהם ברצונכם להגיע עם המודעה שלכם, דאגו לעשות זאת בקפידה ולשמור על התקציב שלכם בקדמת הבמה. כעת, הרעיון הוא להימנע מללכת אחר קהל רחב מדי או צר מדי. היו מציאותיים בגישה שלכם ושאלו את עצמכם, האם תרוויחו מכך שתגיעו ל -950,000 אנשים בבת אחת? האם אתם חושבים שכמות כה גדולה של אנשים אכן יתעניינו במוצר או בשירות שלכם? או שהשוק שלכם למעשה הרבה יותר קטן מזה?
מצד שני, נסו לשמור על הקהל בגודל סביר מכיוון שהורדתו יותר מדי יכולה למנוע את הצגת המודעה שלכם. פייסבוק לא מעבירה מודעות לקהל צר מאוד. למרות שקהל רחב מאוד אינו מתאים למיקוד מודעות, הוא נהדר לאיסוף כמות נתונים בסיסית כדי ללמוד על האנשים שאליהם אתם רוצים להתמקד.

טעות מס’ 5: התעלמות מחשיבותה של תמונה איכותית

תמונות מהוות הבדל עצום (עד 90%), לכן אם אתם לא מתמקדים בשימוש בקריאייטיב הנכון במודעות בתשלום שלכם בפייסבוק, אתם בהחלט מפסידים כסף ולא מקבלים את ההחזר על ההשקעה שלכם.

טעות מס’ 6: לא לנצל את הווידיאו

71% מהמשתמשים מוצאים שמודעות וידאו בפייסבוק רלוונטיות ביותר. עוד צוין כי רוב הצרכנים מעדיפים סרטונים על פני תמונות בכל הנוגע למודעות. אך הם מעדיפים לצפות בהם ללא צלילים.

טעות מס’ 7: לשנות או להשהות את המודעה שלכם מוקדם מדי

אחת הטעויות הכי נפוצות בעת פרסום ממומן בפייסבוק היא חוסר סבלנות. המאמץ שלכם לבצע אופטימיזציה של הקמפיין בשלב מוקדם יכול להיות בעייתי.

טעות מס’ 8: לא להשתמש בפיקסל של פייסבוק

תוכנית הפרסום משתמשת בקוד הנקרא פיקסל המאפשר לכם ללמוד עוד על הקהל שלגם ועל הפעולות שהם ביצעו על סמך נתוני ביצועים. זה מאפשר לך לשפר את מאמצי המיקוד הכוללים שלכם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך