פרסום ממומן בטיקטוק: איך עושים שיווק מנצח בטיקטוק?

אם אתם לא יכולים לנצח אותם, הצטרפו אליהם. מה שאמרו לפנינו בטח שטוב לנו. ואם בעבר זלזלנו ברשת החברתית “לילדים” היום כולם יודעים שעדיף להצטרף אליה בגדול ולפרוץ בקמפיין פרסום ממומן בטיקטוק. זה בהחלט יכול להשתלם לעסק שלנו.

מערכת הפרסום הממומן בטיקטוק עובדת קצת כמו פייסבוק וגוגל גם מבחינת הממשקים, צורת ההתנהלות והתצורה. את התשלום מעבירים  מראש בהפקדה ובדולרים לתוך פורטל הסוכנות. לצורך כך יש צורך לפתוח חשבון מפרסם לטובת המוצר או העסק שתרצו לעשות לו פרסום ממומן בטיקטוק. בדומה לפייסבוק בחרו אחד משני סוגי החשבון:

  1. אתם רוכשים לפי תקציב שהגדרתם ובאותה נשימה מגדירים את סוג וכמות החשיפה שתתקבלו. המחיר ההתחלתי יהיה 1000$ שייתן לכם כ 166,660 חשיפות או יותר – במידה והפרסום יהפוך לויראלי. חשבון כזה מכונה Reservation והוא מקביל ל Reach & Frequency בפייסבוק.
  2. אתם מקציבים תקציב, ונותנים למערכת לעבוד ולהתמודד עבורכם מאחורי הקלעים במכרז פומבי כדי לקבל את החשיפות במחיר האטרקטיבי ברשת. אתם יכולים להיכנס לזירת Auction בתקציב בסיס של 50$ ליום.

יצירת קמפיין חדש לטיקטוק

פרסום ממומן בטיקטוק דומה לקמפיינים ברשתות חברתיות ותיקות. אחרי שבחרתם את שיטת הקמפיין, בחרו את מטרתו, והכינו מודעות ברוח הקריאייטיב של העסק ובהתאמה לפלטפורמה שהיא כולה סרטונים. טיקטוק ממליצים לעבוד עם כמות גדולה של מודעות  שיתחלפו בהתאם לבחירות שלכם. הטיפ של פורשופ: כדרך סמויה אך אטרקטיבית לקדם את העסק בטיקטוק, העדיפו להיטמע בתוך המגוון הקיים, בחרו ליצור “אתגרים” או סרטונים הומוריסטים שתואמים את רוח התקופה, השתמשו במוזיקה/צלילים פופולאריים הרצים בטיקטוק בפרק הזמן הנוכחי. אחת לכל כמה זמן – עולה טרנד חדש בעזרת מקטע מוזיקלי חדש שמגדיר אותו, הקפידו לעקוב אחרי הטרנדים החמים ביותר.

הגדרת המיקומים והתקציב

בשלב הבא הגדירו את המיקומים ואת התקציב. חשוב שתדעו שטיקטוק היא חלק מקבוצה של אפליקציות פופולריות במזרח הרחוק ועיקר הצלחתן בהודו ובסין. אם המוצר שלכם מתאים להיות משווק שם – שקלו האם להקצות תקציב גם להן, ואם לא – שימו לב שאתם בוחרים אך ורק בטיקטוק בהליך התשלום, באם המוצר/השירות שלכם פונה רק לישראלים – הגדירו פרסום ממוקד שפה או לוקיישן.מערכת המודעות של טיקטוק

קרא עכשיו
מפרסמים בלינקדאין: גלו את לינקדאין אינסייט Linkedin Insight Tag

בשונה מפרסום בפייסבוק בו אתם יכולים להעניק לינק שונה לכל מודעה, בטיקטוק אתם נותנים לינק אחד לכל קבוצת מודעות. בנןסף, תתבקשו לבחור גם פיקסל מותאם אישית. לאחר התהליך הזה לא תוכלו לשנות את הלינק והפיקסל, ואם תרצו לעשות שינוי תאלצו לשכפל קמפיין עבור לינק שונה. לא מאוד מסובך, אבל אם לא חייבים- אפשר להימנע מראש על ידי הערכות נכונה מוקדמת.

אחרי החלק הקשה עוברים לכייף. תיוגים שבאמצעותם טיקטוק תדע מי קהל היעד שלכם. גילאים. תחומי עניין. וכל מה ומי שאתם רוצים לנסות ולהגיע אליו. יש זה כייף גדול, כבר אמרנו.

מה מיוחד בטיקטוק?

הייחוד של הרשת החברתית הזו – הפרסום הממומן בטיקטוק נמצא רק בפיד של טיקטוק ובמבנה פרסומי אחיד לכל המודעות שרובן ככולן חייבות להיות סרטונים. לזכותה של המערכת נאמר שהיא מאפשרת לערוך מצגות ממספר סרטונים, לשחק עם סאונד, אפקטים, תמונות וככל שיד הדמיון טובה עליכם. גם סרטונים מוכנים יועלו בברכה.

לפני היציאה לפרסום ממומן בטיקטוק חשוב שתעשו תחקיר מקיף – להבין איך הדבר הזה מתנהל. מה הטרנדים ברשת בכלל ומה אלו הנוגעים לכם (הם מתחלפים בקצב מסחרר) ומה הסגנונות של הסרטונים שהגולשים עפים עליהם. אל תנסו לייבא סגנון פרסומת מפלטפורמה אחרת, גדולים מכם ניסו, זה פשוט לא עובד. בטיקטוק אוהבים כנות, רגש, ריקודים וסלנג. להגיע מהר לפואנטה רגשית. האלגוריתם של הרשת החברתית מחזק סרטונים שקוראים למעורבות, ושרצת שלהם יוצר “סדרה” קטנה.

נכון לעכשיו, החשיפה בפרסום ממומן בטיקטוק היא בעלות נמוכה ויוצרת טראפיק גבוהה. בגלל שעדיין לא רבים המפרסמים שם תוכלו ליהנות מתחרות קטנה ותשומת לב גדולה. שימו לב שטיקטוק לא מאפשר פרסום תרופות, סמים, פוליטיקה וכלי נשק. אבל הוא מתאים למגוון רחב של עסקים וטווח הגילאים המתרחב מיום ליום. נצלו את ההזמנות להיות שם ראשונים, מובלים וקובעי הלך הרוח המטוקטק.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4640 ----- This is a test...