פרסום בפייסבוק: כל הסיבות והפתרונות לתיקון מודעה שלא אושרה

שלחתם מודעה לפרסום בפייסבוק והמודעה לא אושרה? נשימה עמוקה, הכרת הכללים וניסוח המודעה מחדש יהפכו את הפרסום בפייסבוק לחוויה מתגמלת ועוצמתית בדיוק כמו שדמיינתם. חשבו על פייסבוק והאנשים העומדים מאחוריה כעל שותפים לדרך. האינטרסים שלכם משותפים. אתם רוצים להציע מוצר או שירות איכותיים לקהל נאמן ובוטח. לכן הכללים לפרסום בפייסבוק והליך אישור המודעה, משרתים אתכם באותה המידה. טעות קטנה יכולה להשבית את המודעה ואת שמחתכם. כל מה שאתם צריכים זה להכיר את הכללים ולפרסם בפייסבוק בדיוק נמרץ לפיהם.

תקנון הפרסום בפייסבוק מגדיר היטב את המותר והאסור. ליקטנו עבורכם את הסיבות המרכזיות שימנעו אישור של מודעה. לנוחותכם, חילקנו, כמו את כל הדברים הטובים, לשלוש קטגוריות:

טעויות תוכן:

  • הפרסום בפייסבוק מקפיד לא להפלות אנשים או קבוצות על ידי כך שימנעו מהם הזדמנויות על סמך מאפיינים אישיים מסוימים כגון גזע, מוצא אתני, מוצא לאומי, דת, גיל, מין, נטייה מינית, זהות מגדרית, מצב משפחתי/נישואים, נכות או מצב רפואי או גנטי. קראו את המדיניות למניעת אפליה, במיוחד אם אתם מפרסמים דיור, תעסוקה או אשראי- הקפידו לנסח מודעות מקיפות הכוללות את כל קבוצות האנשים.
  • מודעות שמיועדות לקטינים לא יפרסמו תכנים לא הולמים ולא ינצלו או יטעו או יפעילו לחץ על קבוצת הגיל הזו.
  • תחמושת, חומרי נפץ ונשק- לא בבית ספרנו.
  • אל תנסחו תוכן שעשוי להטעות את הציבור או מבטיח הבטחות שווא.
  • אם אתם מבטיחים הכנסה מהירה- צרפו  את המוצר והמודל העסקי.
  • מודעות למניעת הריון חייבות להיות ממוקדות לגילאי 18 ומעלה ולהציג את התכונות של המניעה ולא הנאה מינית.
  • תכנים למבוגרים או תכנים שכוללים עירום, רמיזות מיניות לא יאושרו.
  • תוכן שיש בו אלימות או חוסר כבוד לא יאושר. מילים גסות. תמונות שקריות כנ”ל.
  • מודעה שתבקש פרטים אישיים כמו מספר חשבון, היסטוריה פלילית, סיסמאות, מספרי פוליסות, מידע בריאותי או כל תוכן דומה- לא תאושר.
  • מודעות בתחום כושר או ירידה במשקל חייבות להיות ממוקדות לגילאים 18 מעלה. אין לרמוז על פגיע בערך העצמי ולא לפרסם תמונות “לפני ואחרי”.
קרא עכשיו
מה זה טלגרם: 5 יתרונות הטלגרם על פני ווצפ

בפרסום בפייסבוק תכנים מסוימים  דורשים אישורים מיוחדים: אלכוהול, דייטינג, הימורים, לוטו והגרלות מזל, בתי מרקחת, תוספי תזונה, שירותים המציעים הרשמה בשיטת מנוי, שירותים פיננסיים, תוכן ממותג, הלוואות לסטודנטים ופרסום פוליטי- פייסבוק תנחה אתכם  באתר לקבלת האישור בהתאם למדינה בה אתם מפרסמים.

 הקפדה על החוק

  • בכל מדינה בה אתם מפרסמים עליכם להקפיד על חוקיה. נשמע מובן מאליו – לעיתים אתם מנסחים מודעה לפי החוק במדינתכם והחוק במדינת היעד שונה.
  • תוכן שמפר זכויות יוצרים, סימנים מסחריים, זכויות קניין, פגיעה בפרטיות וכו’
  • מודעות המקדמות מטבעות דיגיטליים, שירותים פיננסיים אסורים וכיוצא באלו
  • מודעות שמקדמות מסמכים מזויפים.
  • מודעות שיובילו לתוכנות זדוניות, תוכנות ריגול.
  • מודעות שיובילו לשירותי Streaming שבניגוד לחוק.

טכניקה

  • מודעות שמפנות לדפי נחיתה לא תואמים, או אפילו טעות כתיב בהפניה לדף הנחיתה.
  • מודעות המכילות שגיאות דקדוק.
  • מודעות עם פלאש או סאונד שמופעלים אוטומטית.
  • פרטים אמינים של המפרסם בדף הנחיתה.

איך מתקנים?

קראו את הכללים ובדקו את המודעה שלכם בזכוכית מגדלת. לעיתים זו תהיה רק מילה בפנייה, תמונה חושפנית מידי, או אפילו טעות הקלדה. מיצאו ותקנו את הדורש תיקון ושלחו לבדיקה מחודשת. בדרך כלל האישור מגיע תוך 24 שעות. אם לא קיבלתם אישור, היו סבלניים, ואחרי שלושה ימים שלחו שוב. לאחר פסילה נוספת של המודעה תוכלו להגיש ערעור. אבל לפני שתעשו זאת הכנסו לנעלי פייסבוק, המשתמשים הם בראש סדר העדיפות שלה. הבינו את ההיגיון מאחורי הכללים ופעלו בהתאם. ככל שיותר מודעות שלכם ידחו, החשבון שלכם יסומן ופייסבוק עלולה להעלות את התמחור לפרסום בפייסבוק.

תנו למומחים לעשות זאת בשבילכם

רוצים יותר תנועה? 45 מיליון יוזרים מחכים לראות את המודעה שלכם. נעים להכיר! אנחנו בפורשופ מקדמים, מקימים ומפתחים נכסים דיגיטליים מניבים על פי נישה, כמו אתרים, דפי פייסבוק וקהילות אינטרנטיות אשר מניבות תשואה חודשית לקהל לקחותינו. בין היתר, מחזיקים כיום ב-900 אתרים שונים ברחבי העולם, מיליוני עיניים צופות שמחכות לראות, לקרוא ולקנות מהעסק שלכם. אם את מחפשים אחרי מקורות חדשים לתנועה איכותית, הצטרפו למהפכה של פורשופ כבר היום, לפרטים נוספים לחצו כאן.

קרא עכשיו
פרסום ברשתות החברתיות: איך עובד האלגוריתם של כל רשת חברתית?

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3901 ----- This is a test...