פרסום בטוויטר: מהן אפשרויות הפרסום בטוויטר?

אפשר להגיד בפה מלא כי בשנים האחרונות, החברות הישראליות מתחילות לגלות את טוויטר. עד לא מזמן היה מדובר על אחד מהפספוסים הגדולים ביותר שלנו, אך בשנה האחרונה ניתן לראות שינוי במגמה. אם עד כה חברות רבות היו מעדיפות לבצע שיווק בפייסבוק או באינסטגרם, כיום יש לא מעט חברות שמעדיפות לבצע שיווק בטוויטר. כמובן שיש גם יתרונות וגם חסרונות בטוויטר, אך באופן כללי מדובר על רשת חברתית מעולה לצורך מיתוג עסקי.
אז לפני שאתם מתחילים לבצע את השיווק ברשת החברתית הזאת, שווה לכם להבין אילו אפשרויות פרסום בטוויטר עומדות לרשותכם. ברגע שאתם תכירו את כל האפשרויות, יהיה לכם הרבה יותר פשוט לעשות את הבחירה שהכי מתאימה לשאיפות שלכם. בסוף אתם צריכים לעשות בחירה אחת, בחירה אחת שעשויה לגרום לקמפיין להיות מאוד מוצלח או מצד שני בחירה שעשויה לגרום לקמפיין להיות מוגדר בתור כישלון צורם. צוות פורשופ כאן כדי שזה לא יקרה 🙂 , בואו נתחיל.

פרסום בטוויטר שמיועד להגדיל את כמות העוקבים

האפשרות הראשונה לפרסום בטוויטר שעומדת לרשותכם היא כמובן להגדיל את כמות העוקבים שעוקבים אחרי הדף שלכם. ברגע שיש לכם כמות קטנה של עוקבים, את תתקשו להשיג שיווק בטוויטר כמו שרציתם – ואתם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מדשדשים במקום. לכן אתם תצטרכו לבצע מהלכים שונים בכדי להגדיל את כמות העוקבים, וזוהי האפשרות הרלוונטית ביותר בעיקר לעמודים עסקיים הנמצאים בתחילת הדרך שלהם.
איך אפשרות הפרסום הזאת מתבצעת? אתם פשוט מצייצים ציוצים, ואנשים שזוהו ככאלה שעשויים להתאים לעסק שלכם יוכלו להיחשף אליהם. לטוויטר כמו לשאר הפלטפורמות השונות יש מנגנונים מתקדמים שיודעים לזהות איזה גולש עשוי להיות לקוח פוטנציאלי ואיזה גולש לא עשוי להיות לקוח פוטנציאלי. אתם כמובן תוכלו להשתמש באפשרות הזאת על מנת להגדיל את כמות העוקבים לדף שלכם.

פרסום בטוויטר שנותן ערך מוסף לעוקבים

אומנם כל אחת מהרשתות החברתיות מתבססת על הקשר בין העוקבים לביניכם, כי כך בעצם הרשתות החברתיות בנויות. אך בטוויטר בשונה מרשתות אחרות מדובר על קשר מעט שונה, קשר מיוחד שאתם תהיו מוכרחים לתחזק באופן קבוע. מהסיבה הזאת הציוצים בטוויטר הם הרבה יותר מדוברים בהשוואה לפוסטים פייסבוק או לתמונות באינסטגרם. כך שחשוב מאוד שתחשבו היטב על כל ציוץ שאתם מצייצים בפרופיל שלכם.
שיווק ופרסום בטוויטר מתחיל קודם כל בציוץ ציוצים שמתאימים לעוקבים שלכם, ציוצים שאתם מתאימים אותם באופן ספציפי אליהם. ככל שהציוצים יהיו יותר מותאמים ויותר רלוונטיים לעוקבים שלכם, כך אתם תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את כמות העוקבים שיצטרפו. אתם תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מגדילים את כמות העוקבים החדשים, אך בו בזמן אתם שומרים על כל העוקבים שכבר עוקבים אחרי הפרופיל שלכם.

קרא עכשיו
פרסום ממומן בפייסבוק: איך סוג מודעה מתאים לעסק/מוצר/שירות שלכם?

פרסום בטוויטר שמיועד להשיג לידים

האפשרות האחרונה  לפרסום בטוויטר שנרצה לדבר עליה היא אפשרות של ציוץ ציוצים שמטרתם להשיג לידים. טוויטר הבינה את הכוח שיש לה בידיים, ולכן היא השיגה פלטפורמה מיוחדת שבאמצעותה תוכלו לצייץ ציוצים מהסוג הזה. מה שמיוחד בציוצים האלה הוא שיש בהם כפתור מובנה ליצירת קשר, מדובר על כפתור לידים סטנדרטי שיכול לעשות את העבודה שאתם כל כך מצפים שהוא יעשה.
כל גולש שיתחבר לציוץ שאתם מצייצים, כמובן ילחץ על הכפתור שנמצא ממש בתחתית הציוץ. מכאן הסיכוי שלכם להפוך את אותו גולש ללקוח פוטנציאלי הוא גבוה מאוד. כל מה שאותו גולש יצטרך לעשות זה להשאיר פרטים, כך בדיוק פועל שיווק בטוויטר במלוא הדרתו. כאשר הגולש ישאיר את פרטיו, אתם כמובן תקבלו על כך עדכון ישיר – ובתוך זמן קצר תוכלו ליצור קשר עם אותו גולש.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5362 ----- This is a test...