פרסום בבינג – למי מתאים לפרסם במנוע החיפוש בינג?

גוגל הפך כבר מזמן לשם נרדף למנוע חיפוש, ולמקור מידע עצום ביותר משתמשים בו לעתים תכופות. החיפוש בו נעשה כבר חלק משגרת היום שלנו, ומבלי שנחשוב הרבה על התהליך או על המתחרים שלו. אם לא הספקתם להכיר, לצד גוגל ישנם מנועי חיפוש רבים, שבאחד מהם, בינג (Bing) של ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft), נעסוק במאמר הזה.

במקום השני אחרי גוגל

הוא אמנם לא וותיק כמו המתחרה הגדולה גוגל, אבל מאז שהושק על ידי ענקית התוכנה מיקרוסופט בשנת 2009, מנוע החיפוש בינג עומד כיום במקום השני אחרי מנוע החיפוש גוגל, הוא מספק תוצאות ביותר מ-40 שפות, וכ-3.9% מהחיפושים באינטרנט מבוצעים באמצעותו.
מלבד שלל כלים ושירותים שימושיים, המאפיין העיקרי של מנוע החיפוש בינג הוא הדרך שבה הוא מציג את התוצאות, ומתאים אותן לגולשים בצורה המדויקת ביותר. פרסום בבינג בממשק מנוע החיפוש בדסקטופ תומך בשפה העברית בצורה מלאה, כך שעם הזמן, יותר ויותר משתמשים ישראלים עושים בו שימוש עבור ביצוע שאילות חיפוש ועוד.
בינג לא שונה בהרבה ממנוע החיפוש של גוגל. המודעות שלכם יופיעו בו בהתאם למילות החיפוש שהגדרתם, כאשר הפרסום יופיע בחלק התחתון או בצד של עמוד התוצאות, עם אופציה להצגה גם ב-Yahoo וב-AOL, שמוסיפים לו עוד אחיזה בנתח השוק.
גם בנושאי התשלום, בינג די זהה לגוגל, כך שתשלמו פר קליק – בכל פעם שגולש יקליק על המודעה שלכם. כמו כן, תוכלו להגדיר מראש מה התקציב שלכם, ולקבוע בכל עת מתי תרצו להפסיק לפרסם, לבצע שינוי במודעות, או דווקא להמשיך את הפרסום.

למה ולמי כדאי לבצע פרסום בבינג?

הפופולאריות של בינג הולכת וגדלה עם הזמן, וכיום מנוע החיפוש הזה מהווה כ-25% מנפח החיפוש ברשת. היתרון המרכזי של בינג עבור העסק שלכם הוא הכלי Bing Shopping, שדומה במהותו ל-Google Shopping, כך שהגולשים יכולים לצפות בתמונות ובפרטי המוצרים לפני שהם נכנסים לאתר שלכם. יתרון נוסף הוא שיתוף הפעולה של בינג ו-Yahoo, כך שכאשר הגולשים של Yahoo יבצעו חיפוש במנוע החיפוש שלהם, הם קבלו את התוצאות ממנוע החיפוש של בינג.
פרסום בגוגל אמנם משיג הקלקות רבות יותר, אך בתשלום גבוה יותר. המחירים לפרסום בבינג נמוכים יותר בהרבה מאלו שתהיו צריכים לשלם לפרסום בגוגל. כמו כן, כמות העסקים המפרסמים בבינג קטנה יותר, כך שהתחרות שלכם מול המתחרים תהיה קטנה יותר בבירור. לכן, אם העסק שלכם מתמודד עם תחרות גדולה וקשה, או שתקציב הפרסום שלכם נמוך עד בינוני, פרסום בבינג יהיה הפתרון.

קרא עכשיו
מבוא לעולם הדיגיטל: 3 מושגים שכולם צריכים להכיר

איך עושים פרסום בבינג?

כאמור, הפרסום בבינג די זהה לפרסום במנוע החיפוש גוגל. כדי לפרסם, יהיה עליכם להגדיר מראש מילות מפתח ספציפיות הקשורות לתחום שבו אתם עוסקים, וכאלו שעשויות להיות פופולריות בשאילתות הגולשים המבצעים חיפושים. כשהגולשים יזינו שאילתה במנוע החיפוש עם מילת המפתח שהגדרתם, בינג יציג להם את הפרסום שלכם בהתאם.
כדי לא לעבוד יותר מידי קשה, גם תוכלו לשכפל את הגדרות הקמפיין שלכם מגוגל לבינג, עם התאמות לכל המודעות שלכם שכבר יצרתם בגוגל.

למי לא מומלץ לבצע פרסום בבינג?

למרות היתרונות של מנוע החיפוש בינג עבור עסקים מסוימים, יש לו גם חסרונות, והוא לא מתאים לפרסום כל עסק. אם העסק שלכם הוא כזה שמצריך יצירת אינטראקציה עם לקוחות שנמצאים בתנועה מחוץ לסביבה ממוחשבת, אז השימוש בבינג לפרסום לא מומלץ עבורכם. עסקים ב”עולם האמיתי” והלא ממוחשב, כמו שירותי משלוחים, תחנות דלק, מסעדות, מלונות או סופרמרקטים, ימצאו התאמה גדולה יותר בפרסום דווקא בגוגל או בשירותי ניווט כגון: Waze.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5442 ----- This is a test...