עמודי נחיתה: איך לעצב עמוד נחיתה שבאמת ממיר

הכנת עמוד נחיתה טוב אינה מדע טילים, אבל זה בהחלט דורש קצת עבודה. אז מה עליכם ללמוד כדי ליצור עמודי נחיתה טובים, כאלו שיעניקו ללקוחותיכם את מבוקשם, כלומר גם שיראו טוב אבל גם ובעיקר שיביאו אחוזי המרה טובים. הנה כמה טיפים שיכולים לעשות את כל ההבדל.

מהו עמוד נחיתה?

המטרה של עמוד נחיתה נהדר היא להגדיל את שיעורי ההמרות על מנת שתוכלו להגיע ליעדי הצמיחה השיווקית או העסקית שלכם. זה נכון שעמוד נחיתה יכול להיות דף הבית של האתר שלכם, אבל לא בהכרח. הוא גם יכול להיות עמוד עצמאי שנוצר במיוחד עבור קמפיין מכירה ספציפי, או לשם מכירתו של מוצר או שירות מסויים. הבעיה העיקרית היא שכאשר מדובר בעמוד נחיתה שאינו דף הבית שלכם, רוב הסיכויים הוא שהמבקרים בו ימצאו אותו באמצעות מנוע חיפוש, בעוד שאת דף הבית שלכם הם יכולים לאתר באמצעות השמועה מפה לאוזן או לעיתים דרך המדיה החברתית.

לכל עמוד כזה יש מטרה משלו: ליידע, לפעול כשער לשאר האתר (כמו בדף הבית שלכם), או למספר סיבות אחרות. הוא לרוב מקודם באמצעות גוגל אדוורדס או שירות דומה אחר, והוא קיים מסיבה אחת בלבד: להמרה. שוב, זה יכול להיות דף הבית שלכם, אם תגדירו אותו להגדיל את ההמרות.

איך יוצרים עמוד נחיתה ממיר?

חשוב לציין כי אין הוראות סטנדרטיות ליצירת דף נחיתה מושלם. עמודי נחיתה שעושים המרה שונים לא פחות מאלה שמסתכלים עליהם. כאשר בכל אחד מהם קיימת קריאה לפעולה אחרת המתאימה לקורא מסויים. ישנה כמות מדהימה של שונות בין הקהלים השונים, כך שגודל אחד אינו מתאים לכולם. אולם ישנם אלמנטים מאחדים המאפיינים עמודי נחיתה מוצלחים ולרוב מדובר במאפיינים הללו. נקודה נוספת, חשובה לפחות שעליכם לקחת בחשבון לפני שתתחילו אפילו להרכיב את עמוד הנחיתה שלכם, הוא לקבוע מה אתם מעוניינים להשיג. ברגע שיש לכם את המטרה, חישבו מהו המסר שלכם, ומכאן חפשו את מילות המפתח שלכם.

ישנם מספר אלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון בזמן שבונים ומעצבים עמוד נחיתה. הראשון שבהם הוא כותרת מוחצת. הכותרת היא המקום בו הכל מתחיל. היא זו שמייצרת עניין, תשומת לב והבנה, ומה שמאלץ מבקר להישאר וללמוד עוד על מה שאתם מציעים. הכותרת צריכה לתפוס את תשומת ליבו של הקורא, ולספר לו על מה המוצר או השירות. זיכרו שעליה להיות קצרה, עד עשר מילים לכל היותר. אם הכותרת הראשית מיועד לייצר עניין, הרי שכותרת המשנה אמורה לגרום למבקר להישאר ולחקור יותר. כאשר כותרת המשנה מכניסה יותר עומק ופירוט מהכותרת הראשית.

תמונות והסברים

תוכן ויזואלי הוא מרכיב חיוני כשמדובר בעמודי נחיתה טובים. למעשה, המוח מעבד תמונות 60,000 פעמים מהר יותר מאשר טקסט. משמעות הדבר היא שהמבקרים יושפעו מייד מהתמונות שבעמוד הנחיתה, לכן בזמן שאתם בוחרים את התמונות שלכם זיכרו שעליהן להיות גדולות, רלוונטיות למוצר או לשירות שלכם. אם אתם מוכרים מוצר פיזי, חיוני שעמוד הנחיתה שלכם יכיל תמונה של המוצר, אם אתם מוכרים שירות,

עמוד נחיתה צריך להבהיר מהי ההצעה שלכם. אחרי הכל, אם לקוח פוטנציאלי לא מבין על מה המוצר או השירות איבדתם אותו. ניתן לשלב את ההסבר עם הכותרת, או להפריד אותו לחלוטין. אך הסבר צריך להיות מונחה תועלת, ופונקציונלי. וגם אם לא כל אחד מהרכיבים בעמוד מסביר את המוצר או השירות, במשולב הם יוצרים תמונה ברורה.

הנעה לפעולה

עמוד נחיתה צריך לכלול טקסט המניע לפעולה וכפתורים בולטים כמו – “השאירו פרטים” או “ריכשו עכשיו”, אחרת – פספסתם את הנקודה. זה כולל כמובן טופס לאיסוף לידים, ההמלצה שלנו להוסיף פיצרים “מזרזרים” שיגרמו להגברת הלחץ על הלקוח הפוטנציאלי, כמו שעון עצר אשר מעניק הנחה לזמן מוגבל או המלצות של לקוחות אחרים, כל מידע שיעזור ללקוח לקבל החלטה מהירה להשאיר ליד או לרכוש את המוצר שלכם. הטיפ של פורשופ: השתמשו בצבעים נכונים לכפתורים הרלוונטים – צבעים בולטים כמו אדום/ירוק ממקדים את העין על הדבר החשוב ביותר, כך בעזרת צבע בלבד אתם מסוגלים להגדיל את אחוזי ההמרה של דף הנחיתה שלכם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך