10 טיפים לקידום עסקי באמצעות סרטוני IGTV באינסטגרם

כל המדדים הוכיחו שהווידאו הוא הכלי החזק של המדיות החברתיות. “אנשים ימשיכו לצרוך ממנו יותר ויותר דרך המכשירים הניידים”, אמרו אנשי אינסטרגרם כשהכריזו על כך שהרשת החברתית התוססת חצתה אל ביליון המשתמשים (!!!). הרשת החברתית המבוססת על תמונות סטילס, הבינה, הפנימה ומיהרה לתת מענה נפלא לצרכים המשתנים – אפליקציית IGTV  המבוססת על וידאו. “המטרה שלנו להפוך את הוידאו קל עבור המשתמשים”  העידו באינסטגרם כשהשיקו את האפליקציה. IGTV לעסקים היא המתנה הכי גדולה שהעסק שלכם היה יכול לקבל וכדאי מאוד שתדעו איך להשתמש בה.

קבלו 10 טיפים לקידום עסקי באמצעות סרטוני IGTV באינסטגרם:

  1. הקפידו על הנחיות טכניות פשוטות:
  • סרטוני IGTV חייבים להיות במסך אנכי ולא אופקי.
  • אורך סרטוני IGTV עד שעה
  • צלמו באיכות הכי טובה שאתם יכולים- תשאפו ל 4K
  • מומלץ לרכוש מיקרופון כדי לשפר את איכות הסאונד של הפלפון
  • גודל קובץ מקסימלי 3.6 גיגה בייט
  • פורמט mp4

 

  1. תמונת קאבר מושקעת – כדי להשתמש ב IGTV לעסקים  אתם צריכים לפתוח ערוץ, כמו בערוץ יו טיוב. המשימה הראשונה- השקיעו בתמונת הקאבר שתייצג אתכם. אתם יכולים לבחור שוט מצילום שהעליתם או לייצר חדש. תבחרו תמונה שתהיה מושכת ותיתן מידע מי אתם. שמרו על שפה עיצובית שתמתג אתכם ותאפשר זיהוי  מהיר של העסק שלכם.

 

  1. הנגישו את העסק ללקוחות – היתרון של IGTV לעסקים שהוא  מאפשר לכם להגיע אל הלקוחות שלכם בגובה העיניים, כמו שהם אוהבים. להכיר אתכם מקרוב, את העובדים שלכם ואת המנוע של העסק. תיצרו סרטונים שהם “אנושיים”, לא מקצועיים מידי, השתמשו בפרזנטור מהעסק שייצג אתכם בטבעיות, עם מעט מבוכה, בלבול רגעי ואנושי.

 

 

  1. סרטוני IGTV הדרכה – סרטונים הדרכה הם מעולים ל IGTV לעסקים. כולנו רוצים לקבל ידע מהמקצוענים. השקיעו במדריכים עם טיפים שימושיים וברורים ושתפו מהניסיון שלכם.

 

  1. מאחורי הקלעים – סרטונים של העסק בפעולה נפלאים לIGTV לעסקים. הלקוחות יתחברו אליכם ברמה האישית והמקצועית בו זמנית, מה שיגביר את האמון בכם. שתפו את העוקבים במידע מקצועי, דברים שעומדים לקרות וכל דבר שעשוי לגרום להם לצפות לסרטון הבא מכם.
קרא עכשיו
10 כלים פרקטיים לניהול רשתות חברתיות

 

 

  1. כתוביות – אנשים רבים צופים בסרטוני וידאו כשהם ממתינים בתור לרופא, או ברגעים אחרים בהם הם לא יכולים להגביר את עוצמת השמע. כתוביות יאפשרו להם לראות ולהבין את הסרטון ועל הדרך יתמודדו עם סאונד לא איכותי.

 

  1. אל תתביישו לקבל עזרה – אינסטגרם מעודדת שימוש באפליקציות אחרות כדי שאלה יהפכו את התוכן שלכם לטוב יותר, ותוכן טוב ב IGTV לעסקים תמיד מבורך. ההמלצה לעבוד עם Filmic Pro או InShot, אבל אנחנו בטוחים שתמצאו את האפליקציה הנוחה לכם למיצוי האפשרויות של IGTV לעסקים.

 

  1. תנו לסרטון שלכם שם – שיהיה קל לאתר אתכם ותיאור מסקרן. נכון לעכשיו מנוע החיפוש של אינסטגרם מוצא וידאו רק לפי השם, אבל בתיאור כדאי לשלב מילות מפתח כהכנה ליום בו זה יקרה. וכמו שאתם מכירים את אינסטגרם- זה יקרה בקרוב.

 

  1. עריכה – זה שאינסטגרם מאפשרת לכם להעלות סרטונים ארוכים זה לא אומר שזה מעניין מישהו.ערכו את הסרטונים בטלפון או במחשב לסרט מהודק, קצבי ומרתק. תמיד עדיף דקה קולעת משעה צולעת.

 

  1. קדמו את הסרטון בכל הכח – אחרי שהעליתם סרטון, קדמו אותו מאזור הסטורי. אתם יכולים לשלוח טיזר קצר לצפייה המלאה. אל תשכחו למנף את הסרטון בהאשטגים, זאת הדרך של המשתמשים למצא אתכם, כמו בכל פוסט באינסטגרם. הייחוד של האפליקציה שהיא מאפשרת לשלוח לינק לאתר שלכם ולדפי נחיתה. נצלו זאת. ולקינוח – בדקו את הסטטיסטיקות שלכם, כמו שאתם מסתכלים על נתוני האתר, הפייסבוק והקמפיין, כך הקפידו לבדוק גם את נתוני המעורבות והצפיות ב-IGTV למדו אילו סרטונים עושים את העבודה והפיקו לקחים.

 

בעודנו מדברים, התחזיות אומרות שבשנת 2021 המתקרבת אלינו במהירות 78% מנתוני הגלישה הסלולרית יתבססו על צפייה בווידאו, ורוב התוכן הנדרש על ידי הגולשים יהיה תוכן של אנשים רגילים שעולים לשידור ומביאים מידע אמין. ההמלצה של פורשופ: אנשים מחפשים אחרי ביקורות, הסברים ומידע פרקטי אודות מוצרים ושירותים ואין סיבה שהמותג שלכם לא יהיה בחזית, לכן שנסו מותניים וצרו סרטוני IGTV איכותיים על בסיס קבוע.

קרא עכשיו
עוקבים באינסטגרם: איך להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם?

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3978 ----- This is a test...