נכס דיגיטלי: הדרך לנכס משלכם עם הון עצמי נמוך עוברת ב”פורשופ”

בשנים האחרונות מעל אלף ישראלים גילו שיטה חדשה להרוויח מהאינטרנט – נכס דיגיטלי שמניב הכנסה חודשית נאה, וממשיך לגדול ולצמוח ככל שקהילת הגולשים בו מתפתחת. לא צריך להיות גאון מחשבים כדי להכנס לעולם הזה. חברת “פורשופ” הישראלית, שמיתגה את עצמה כאחת החברות המובילות בתחום הנכסים הדיגיטליים, יוצרת את הנכס עבורכם וממשיכה לתחזק אותו. פוטנציאל הרווחים גדול ביותר, ואם מסתכלים על ההצלחות הגדולות של בלוגים המבוססים על קהילות בעולם, מגלים כי חלקם נמכרו בעשרות מיליוני דולרים. אז איך עושים זאת? הכל בכתבה לפניכם.

 

מהו נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הוא אתר אינטרנט שמצליח להגיע לקהל גדול של גולשים באמצעות תוכן איכותי, ומסוגל לייצר הכנסה למספר אפיקים שונים. ניתן לפרסם בו פרסומות, להשכיר שטחי פרסום חברות כמו “אאוטבריין” ו”טאבולה”, לשווק מוצרים בחנות באתר ואפילו למכור תוכן ממומן.
חברת פורשופ מובילה את התחום כיום בהצלחה רבה. היא הקימה מעל 900 אתרים שונים ברחבי העולם עבור עצמה ועבור לקוחותיה, וממשיכה לתחזק אותם ולסייע לבעל הנכס ליצור הכנסה קבועה. כל זאת באמצעות צוות מיומן של בוני אתרים, כותבי תוכן ומומחי שיווק דיגיטלי שהופכים את האתרים הללו להכנסה מניבה.

>> לפרטים נוספים אודות נכסים דיגיטליים ולרכישה, השאירו כאן פרטים עכשיו




העלות של הקמת נכס כזה היא אפסית ביחס לרכישה של נדל”ן פיזי, ומגיעה לשבריר מהסכום שיעלה לקנות דירה בארץ או מעבר לים. הרווחים, לעומת זאת, יכולים לנוע בין מאות שקלים בחודשים הראשונים לעשרות אלפי שקלים לאחר מספר שנים. בתחום העסקים ישנו ביטוי מוכר – “נקודת איזון”. זהו השלב שבו הכספים ששולמו על הנכס מתחילים להחזיר את עצמם. בנדל”ן פיזי הנקודה הזו עשויה להגיע אחרי עשרות שנים, בנדל”ן דיגיטלי לעומת זאת, ניתן להחזיר את הסכום שעלה הנכס כבר לאחר שלוש עד ארבע שנים ולהמשיך להרוויח.

כמה כסף הרוויחו האתרים הגדולים בעולם?

אתרים גדולים ומצליחים בעולם שבנו קהילות, מרוויחים היום עשרות אלפי דולרים לחודש. לא בכדי הם נמכרים לחברות גדולות יותר המעוניינות להשביח את הנכס, ולמכור לקהילת הגולשים שלו מוצרים נוספים. כך למשל אתר TreeHugger נמכר לפני עשור וחצי לאנימל פלאנט ב-10 מיליוני דולרים או אתר ביזנס.קום נמכר בסכום אסטרונומי של 350 מיליוני דולרים. גם מגזין טיימס השקיע באתר קטן יחסית, הסוקר תינוקות של ידוענים (Celebrity babies) וחברות מדיה נוספות השקיעו הון באתרי נישה נוספים.

קרא עכשיו
איך מעדכנים תוכן ישן באתר: גלו את הטריק שיביא יותר תנועה

השמיים הם הגבול בתחום הזה. אם מצליחים לתפוס את הטרנד הנכון אפשר להתחיל להזרים תנועה שוטפת לאתר, ליצור בו תוכן מעניין שמתעדכן באופן שוטף, ולהתחיל להפוך את הנכס הזה מאתר פשוט למקום שכל הרשת מדברת עליו.

>> התחילו להרוויח גם! לקבלת מידע נוסף ולרכישת נכס דיגיטלי מניב משלכם השאירו פרטים כאן




החזון של פורשופ, נכון להיום, הוא להגיע מאלף אתרי נישה לאלפיים חמש מאות. כל אחד מהאתרים הללו כולל פוטנציאל רווחים עצום לבעליו. הם מתבססים על סיסטם שבנו, ומשכפלים שוב ושוב את ההצלחה גם לאתרים אחרים. בתמורה לסכום חד פעמי בהתחלה וסכום קטן נוסף לתחזוקת האתר בהמשך, ניתן למלא את האתר בתכנים מרתקים, ולמשוך אליו את הגולשים המתעניינים באותה נישה.

למשל, אתרי אינטרנט העוסקים בסריגה וכוללים מדריכים, יכולים למשוך אליהם מיליוני גולשים מרחבי העולם שלומדים תבניות סריגה חדשות וטכניקות מתקדמות. אותם אנשים יוציאו סכום חודשי קבוע על ציוד לסריגה – אז מדוע שהאתר שמפרסם את המדריכים לא יהיה זה שמוכר להם את הציוד הזה באמצעות תוכנית שותפים? חברות אחרות יכולות לפרסם באתר ולהפוך אותו למוביל בתחומו. זוהי רק דוגמה אחת מני רבות לאתרים שהפכו לנכסים דיגיטליים מניבים, ומסוגלים לייצר הכנסה פאסיבית בזמן שבעל האתר ישן או עובד במקום אחר.

כל אחד יכול לעשות זאת!

אין צורך בידע טכנולוגי מקיף כדי להתחיל להרוויח מאתרים דיגיטליים. כל מה שצריך הוא סכום מינימלי, ופגישה אחת עם מומחי הנכסים הדיגיטליים בפורשופ. משם, הדרך להכנסה פאסיבית קצרה מאד. פורשופ עושה את כל השלבים עבורכם בדרך, החל מאיתור הנישה הפוטנציאלית, בניית האתר, הזנה שוטפת של התכנים, קידום ופרסום האתר ויצירת כל שיתופי הפעולה הדרושים כדי להפוך אותו לתרנגולת המטילה ביצי זהב.

לקבלת מידע נוסף ולרכישת נכס דיגיטלי מניב משלכם השאירו פרטים כאן

 

אולי יעניין אותך
5571 ----- This is a test...