מצאו את ההבדלים: ההבדל בין דפי נחיתה בפייסבוק לדפי נחיתה בגוגל

דפי נחיתה הם כלי נהדר ויעיל בכל מה שקשור לשיווק העסק שלכם. כדי לצבור יותר ויותר לקוחות, חשוב גם לדעת איך ליצור אותם בצורה הנכונה, אך מה שלא פחות חשוב לקבוע לפני שתיצרו דף נחיתה משלכם, הוא מה מקור התנועה המוביל לדפי הנחיתה. לדוגמה, דף נחיתה שמקור התנועה שלו הוא פייסבוק, יהיה שונה במהותו ובתוכן שלו מדף נחיתה שמקור התנועה שלו הוא גוגל.

כיום, פייסבוק וגוגל הם מקורות התנועה המרכזיים המובלים אל דפי נחיתה, אך כאמור, ישנו הבדל בין השתיים.

קראו את המאמר שצוות פורשופ הכין עבורכם, הוא חשוב ביותר כדי להשיג תוצאות טובות לדפי הנחיתה שלכם.

פייסבוק כמקור תנועה לדפי נחיתה

דפי נחיתה בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות (כמו אינסטגרם ואחרות) מיועדים לשיתוף של משתמשי הרשתות החברתיות הללו, כשהמטרה היא שיעשו את זה כמה שיותר. בכך מתבטא השוני המרכזי של דפי נחיתה בפייסבוק אל מול דפי נחיתה בגוגל.
אם דף הנחיתה שיצרתם יוצר מספיק עניין – כמו מאמר מעניין המוביל את הגולשים לבלוג שלכם, או חדשות ייחודיות שיעודדו את הגולשים להמשיך לצרוך תוכן באתר – הוא יהפוך לוויראלי.

כך תיצרו את דף הנחיתה האידיאלי לפייסבוק:
רלוונטיות – היא שם המשחק. בשונה מדף נחיתה בגוגל, שבו הגולשים מגיעים לדף הנחיתה באמצעות הזנת שאילתת חיפוש, בדפי נחיתה בפייסבוק הגולשים נחשפים נחשף אליהם באמצע הפעילות שלהם ברשת החברתית. לכן, חשוב לייצר רלוונטיות למודעה ולקהל היעד, כדי שהגולשים לא ידלגו וימשיכו הלאה.
התאמה – של קהל היעד למוצר שאתם משווקים. דף נחיתה טוב הוא כזה ששימושי לקהל היעד שאליו הוא מיועד, כך שלחיצה על המודעה תספק לגולש את מה שהוא צריך בדיוק.
תוכן איכותי – ומעניין, הוא דרך טובה למשוך את העין של הגולשים ברשתות החברתיות. לגולשים שייתקלו בתוכן מעניין, יש סיכוי סביר מאוד להמשיך אל דף הבית שלכם.
עיצוב נכון – לדפי נחיתה בגוגל יש עיצוב שונה מזה של דפי נחיתה עבור פייסבוק או רשתות חברתיות אחרות. בעוד שבדפי נחיתה בגוגל נשתמש במסרים ישירים ואף אגרסיביים, בדפי נחיתה בפייסבוק נשתמש במסרים עדינים יותר, ועם זאת כאלו שיגרמו לגולשים להזין את פרטיהם ולהכין אותם לרכישה אפשרית של השירות שאנחנו משווקים.

גוגל כמקור תנועה לדפי נחיתה

על גוגל אין צורך לפרט הרבה. זהו מנוע החיפוש המוביל בעולם, עם נתח שוק גדול במיוחד, ומכלול כלים שימושיים לפרסום העסק שלכם. פלטפורמת פרסום מודעות ממומנות היא אחת מהם, שכוללת גם תקציבי עתק שמושקעים בפרסום בה.
יחד עם נתח שוק גדול ותקציבי עתק, גם באה התחרות העצומה שקיימת בתחום המודעות הממומנות. דף נחיתה איכותי יוביל להכרזה על המנצח בתחרות, עוד לפני שהיא בכלל התחילה. דף נחיתה כזה, שיעלה לגולש מיד לאחר ההקלקה על המודעה יקבע את סיכויי המפרסם לסגור עסקה עם הלקוח.

כך תיצרו את דף הנחיתה האידיאלי לגוגל:
הציצו למתחרים: דף נחיתה הבנוי בצורה נכונה יסייע לכם להמיר לקוחות פוטנציאליים. הדרך היעילה ליצור קמפיין טוב המבוסס על דפי נחיתה בגוגל, היא להסתכל על המתחרים שיש להם ביצועים טובים, ולהבין דרכם אילו אסטרטגיות עליכם להחיל גם על הקמפיין שלכם.
בחרו בביטויים רלוונטיים: בדקו אצל המתחרים באילו ביטויים רלוונטיים הם עושים שימוש. כך תוכלו גם לדעת אילו שינויים יש לבצע בקמפיין שלכם כדי שתהיה התאמה טובה בין דפי הנחיתה לעסק שלכם.
המרות: אינדיקציה טובה לדעת האם הקמפיין שלכם יצליח או ינחל כישלון הוא מעקב אחרי ההמרות בדפי הנחיתה שלכם. זה יעזור לכם להבין את זה טוב יותר, וגם לדעת מה לתקן ולשפר בהם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך