מענה אוטומטי ללקוחות: 3 יתרונות של שימוש בצ’ט בוט לעסק

עליכם תמיד לקחת בחשבון כי הלקוחות שלכם חייבים להיות בראש סדר העדיפויות שלכם(כמו אצלנו בפורשופ), ואתם מצידכם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לגרום להם להיות מרוצים. אחת מהדרכים היעילות ביותר לגרום ללקוחות להיות מרוצים, זה על ידי מענה מהיר לפניות או לשאלות שלהם. כל בעל עסק מחויב לעשות כל מאמץ בכדי לענות לכל אחד מהלקוחות במהירות האפשרית, כי ההמתנה של הלקוח עלול להיות קריטית בחלק לא קטן מהמקרים.

מענה אוטומטי ללקוחות נועד בדיוק על מנת לספק פתרון לבעיה הזאת, אך כמובן שיש לו עוד יתרונות אחרים שעליהם אנו נרחיב במאמר הזה. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה ברוב האתרים של החברות המובילות תוכלו למצוא צ’ט בוט שאמור לתת מענה אפקטיבי יותר ללקוחות. אם אתם עדיין מתלבטים האם זוהי הבחירה הנכונה, יש לנו 3 יתרונות מובהקים שעליכם להכיר.

מענה לקוחות ברמה הכי גבוהה שיש

אחת מהבעיות המרכזיות של מרבית העסקים והחברות זה שירות הלקוחות שלהם, ורוב הלקוחות יעידו כי מדובר על שירות ברמה ירודה במיוחד. ברגע שהמענה בשירות הלקוחות הוא איטי או לא מספק, אוטומטית הלקוח יוצא מאוכזב – וזה לא באמת יהיה משנה כמה אתם תנסו לעזור לו. עצם ההמתנה היא זאת שמגבשת אצלו את הקביעה הסופית, אפילו אם בסוף הדרך התקלה או הבעיה נפתרה על ידי הנציג שעונה.

צ’ט בוט נועד על מנת לספק מענה מהיר ללקוחות, מענה שאמור ברוב המקרים לפתור את כל הבעיות הקריטיות ביותר. רק במקרה שבו אותו מענה אוטומטי ללקוחות לא יהיה מסוגל לענות על השאלות, הלקוח יופנה לנציג שירות הלקוחות – אך במצב כזה הוא כבר ירגיש הרבה יותר טוב בהשוואה לסיטואציה האחרת.

מענה אוטומטי ללקוחות זמין תמיד

עוד יתרון מובהק של צ’ט בוט הוא שיש לו את היכולת לספק מענה ללקוחות שלכם גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק. כלומר אם אתם לא עובדים, אך ללקוחות שלכם יש רצון לקבל תשובות על שאלות או בעיות ספציפיות – הם יוכלו לעשות זאת דרך אותו מענה אוטומטי. כך הם לא יצטרכו לחכות עד לשעות הפעילות, דבר שעשוי לחסוך לא מעט אי נוחות עבורם. לקוחות רבים יעריכו מאוד את האפשרות הזאת, ומצד שני הם ישמחו כי הם לא יצטרכו לחכות עד לשעות הפעילות.

קרא עכשיו
לפי Coresight, הפופולריות של שידור חי צפויה לגדול בשנת 2021

שוב נציין כי לא מדובר על מענה אפקטיבי לכל הבעיות, אך אותו בוט עשוי לפתור הרבה מאוד בעיות. עדיין יהיו לקוחות שיצטרכו לחכות עד לשעות הפעילות, אך מדובר על כמות קטנה של לקוחות – ורוב הלקוחות יהיו מאוד מרוצים מהשירות שאותו הם מקבלים מהעסק שלכם.

מוריד את העומס ממוקד שירות הלקוחות

לא משנה אם יש לכם עסק גדול או עסק קטן, אתם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת להוריד את העומס ממוקד שירות הלקוחות שלכם. ככל שמוקד שירות הלקוחות יהיה עמוס יותר, כך תצטרכו להעסיק יותר כוח אדם – והלקוחות שלכם מן הסתם יצטרכו להמתין יותר עד שהם יקבלו מענה אנושי. סיטואציה שממנה כמעט כולם יוצאים מופסדים, ולכן אתם צריכים לראות איך לשנות את זה.

מענה אוטומטי ללקוחות יאפשר לכם להוריד בצורה משמעותית את העומס ממוקד שירות הלקוחות, ולא מעט לקוחות יקבלו מענה עוד בשיחה עם אותו צ’ט בוט. כך הנציגים במוקד השירות יצטרכו להתמודד אך ורק עם בעיות רציניות, וזמני ההמתנה של הלקוחות יתקצרו בצורה מאוד משמעותית – ואתם מצדכם לא תצטרכו להעסיק כמות גדולה של נציגים שיספקו מענה ללקוחות שלכם.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5259 ----- This is a test...