קידום אורגני: 6 טעויות גורליות בבחירת מילות מפתח ל-SEO

אתם יודעים כמה חשוב תהליך בחירת מילות המפתח בקמפיין קידום אורגני. מה שלא סיפרו לכם, שיש מספר טעויות גורליות שאנשים עושים בקידום אורגני ועשויות לחבל בכל הקמפיין שהזעתם עליו תקופה ארוכה. בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו בפורשופ חושבים תמיד כיצד להתייעל, לכן בכדי שלא תחזרו על טעויות שכבר נעשו, איגדנו בעבורכם 6 טעויות נפוצות בבחירת מילות מפתח, תיהנו.

6 טעויות גורליות בבחירת מילות מפתח לקידום אתרים

  1. רבים בוחרים ביטוי אחד או שניים ל SEO. יש הגיון בבחירה: ניסיון לצמצם עלויות, להתמקד במסר חד וברור או אינטרסים של החברה המקדמת שמנסה לעשות לעצמה חיים קלים ולהראות תוצאות אינסטנט. בחירת מילות מפתח שמהמרת על ביוטי אחד חזק, גם עם הוא בעל עוצמת חיפוש אדירה זה הימור לא מחושב ומיותר. גם אם הצלחתם להתברג למקום מכובד בסוף התהליך הוא יניב מספר מצומצם של הקלקות, כניסות והמרות. הנזק שייגרם לכם בלי שתשימו לב הוא גדול: האתר יהיה שטחי, הקישורים יהיו מצומצמים ואתם תלויים בדירוג אחד שלא תלוי רק בכם ונשען לא מעט על המתחרים שלכם. השקיעו בתהליך בחירת מילות המפתח חשיבה רחבה ומאוזנת.
  2. אל תזלזלו בזנב הארוך – מסתבר שרק כ 30% מהטראפיק מגיע ממילת המפתח עצמה בקידום האורגני. רוב הכניסות מגיעות מהזנב הארוך שרבים מזלזלים בו. קדמו אותו וביטויים פחות מרכזיים. הסיפור פשוט- קל יותר ומהיר לקדם אותו, הוא מביא להמרות גבוהות יותר והוא מייצר אתר שופע, ססגוני ואטרקטיבי. זכרו שבניגוד למצופה- רוב השאילתות מכילות יותר מ 3 מילים.
  3. כלי מילות המפתח של גוגל הוא כלי עוצמתי המאפשר לכם לבדוק פופולריות של מילות מפתח. זה מפתיע ומשמח שהוא פועל גם בעברית. הידידויות שלו מטעה וגורמת לרבים להסתמך עליו בבחירת מילות המפתח ל SEO. זו תהיה טעות גדולה מצדכם אם לא תערכו מחקר אמתי שרלוונטי לעסק שלכם ותתלהבו מהמספרים הגבוהים שהכלי מציג באמצעות נפחי החיפוש. מה שקובע הם תוצאות המרה איכותיות הנובעות ממילות מפתח ערכיות ב SEO.
  4. רוטינה יכולה להיות קטלנית. גם לנוח על זרי הדפנה, זה לא משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם. הרשת דינמית. טרנדים באים והולכים. מי שלא חוקר את מילות המפתח כל הזמן נתקע בטרנד ישן ומפסיד את הביטויים החדשים. אתר ותיק וחזק יכול להרשות לעצמו להאריך יותר ויותר את הזנב הארוך וחייב להמשיך בחקר כדרך חיים.
  5. עבדתם יפה מתחילת הדרך, עשיתם ניסויים, רק מה, עוד לא ידעתם להביל בין כל הנתונים והניסויים היו נחמדים אך לא מספיק אמינים. אם בדקתם מילות מפתח בתאימות רחבה או הגדרתם כהמרות גם יצירת קשר- אסור לכם להתבסס על הניסוי הישן. הוא יטעה אתכם ויביא את הקידום האורגני שלכם לדירוג נמוך. אל תתעצלו. בצעו מחקר חדש והסתייעו בגוגל אדוורס. מחקר מדויק יביא אתכם לתוצאות מעולות ועמוקות.
  6. הדשא של השכן לא ירוק יותר. זאת עובדה. רבים מבעלי האתרים, במיוחד בעלי עסקים קטנים, שואפים ללמוד מהטובים ביותר, העסקים המובילים או סתם המתחרים שלהם. אופס. טעות. אל תחשבו שהקידום האורגני שלהם הוא טוב יותר. אולי ההצלחה נובעת מתקציב פרסום ענק במדיות אחרות, ואולי הם רק מציגים חזות של מצליחים. התמקדו בייחודיות שלכם, הדגישו אותה ואל תהססו לפאר אותה בקידום אורגני הנובע מהידע שלכם.

קידום אורגני עם תוכן איכותי וייחודי לכם – הוא ראשית הדרך להצליח בשיווק באינטרנט ולהצמיח את העסק. כשאתם מבצעים מחקר של מילות מפתח ל SEO הקפידו שהמחקר יהיה אמין ומדויק, אל תנסו להיות כמו כולם והשתמשו בכלי עזר. שננו את הטעויות הנפוצות ואל תחזרו עליהן.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך