מיקום האתר בגוגל: האם מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל?

בימינו, שיווק בדוא”ל טוב ליותר ממעורבות לקוחות בלבד. תוכן שיווקי רלוונטי בדוא”ל יכול להוביל את הקהל הרצוי לאתר שלכם, וגם לשפר את דירוגו במנועי החיפוש. אז כיצד מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל? הנה התשובה.

למה להשתמש במייל?

כשאתם דואגים ליישם תוכנית שיווקית, דוא”ל עדיין צריך להיות מרכיב מרכזי בה. יש לכך סיבות רבות אבל הברורה מכולן היא שמדובר בדרך להתקשר עם לקוחות בעלות נמוכה מהירה ומדידה. לכן לשיווק בדוא”ל יש הצעת ערך נהדרת. אבל בנוסף לכך מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל הרבה יותר ממה שמשווקים רבים מבינים, מכיוון ששיווק טוב בדוא”ל יכול להשפיע באופן חיובי גם על אופטימיזציה למנועי החיפוש שלכם (SEO).

קידום אתרים הפך לכמעט סוג של מדע שמטרתו להבטיח שהתוכן שלכם, יופיע גבוה ככל האפשר ברשימה כאשר קהל היעד שלכם מבצע פעולות חיפוש באינטרנט במנועים פופולריים ובעיקר בגוגל. הניסיון לגרום לאתר או לתוכן שלכם לנחות כל כך גבוה בדף תוצאות החיפוש הראשון, צריך להיות בראש מעייניכם כשאתם יוצרים בטחונות שיווקיים, וזה כולל קמפיין שיווקי בדוא”ל. השימוש במילות המפתח הנכונות יכולות לעזור בהפצת התוכן שלכם במנועי החיפוש או במכירת המוצר שלכם. ואם כי זה אולי לא נראה כאילו יש קשר ישיר בין הודעה שיווקית בדוא”ל לבין אופטימיזציה של המיקום שלכם בתוצאות החיפוש, כל עוד אתם מציבים את תוכן הדוא”ל שלכם באתר שלכם או מקשרים אליו, אתם למעשה יכולים לבנות עבורכם את הגשר השיווקי הזה.

מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל – דרכים לפעולה

ישנן מספר דרכי פעולה שיכולות להפוך את המיילים למשפיעים במיוחד. הראשונה שבהן, להתאים אישית את תוכן הדוא”ל שלכם. התאמה אישית של התוכן על סמך חתכים דמוגרפיים שבודקים למי שאתם מכוונים אליהם. וכמובן ככל שהמיילים שלכם ממוקדים ורלוונטיים יותר, כך תוצאות הקידום שלכם תהינה חיוביות יותר.

1. כמו כן, דאגו לשמור את כל התוכן השיווקי שנשלח בדוא”ל באתר שלכם. במיוחד כשאתם שולחים פוסטים או מאמרים בבלוג באמצעות עלון בדוא”ל, אתם רוצים לוודא שאתם מפרסמים את כל התוכן הזה לאתר, ולא מומלץ לשמור אותו רק בדוא”ל, מאחר ואנשים נוטים יותר לחפש אותו במנוע חיפוש ולא דרך תיבת הדואר האלקטרוני שלהם.

קרא עכשיו
מאמר SEO מנצח: 5 טיפים לכתיבת מאמר עם מילות מפתח

2. מומלץ גם לכלול קישורים למדיה חברתית בדוא”ל שלכם. שילובם של כפתורים חברתיים בהודעות הדוא”ל שלכם היא דרך טובה לבנות תעבורת חיפוש באמצעות החשיפה ברשתות החברתיות. לא רק שיתוף תוכן דוא”ל יכול להניע חיפושים, אלא הוא גם יכול להוביל תנועה לאתר שלכם, מה שאומר כי אכן מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל.

3. שימרו על רשימת תפוצה פעילה במיוחד. הקדישו זמן לפיתוחה של רשימת דוא”ל הכוללת אנשי קשר פעילים מאוד. נמענים אלה פותחים באופן פעיל את הדוא”ל, קוראים את התוכן ונכנסים לאתר שלכם. סביר להניח שהם מעוניינים לחפש אחר התוכן באופן מקוון בשלב מאוחר יותר. רוב הכלים לשיווק בדוא”ל, במיוחד כלים מתוחכמים יותר כמו Salesforce Pardot, מציעים שפע של כלים למדידת מעורבות הקהל. אתם יכולים אפילו להפוך את המדדים לאוטומטיים כך שהם יופיעו בלוחות המחוונים מיד לאחר שליחת הדוא”ל.

4. עירכו בדיקות כדי לנסות מילות מפתח לקידום. ביצוע בדיקות הוא דרך נהדרת לנסות מילות מפתח שונות של SEO. כך תוכלו להשוות בין שתי גרסאות שונות של דוא”ל, או אפילו מספר גרסאות. תוכלו ללמוד איזה תוכן מושך את הקהל שלכם ומוביל אותו לחפש אחר התוכן שלכם מאוחר יותר.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4076 ----- This is a test...