מטכני לקריאטיבי: איך להביא תנועה איכותית שחוזרת לאתר?

רוב העסקים בעולם הם לא נוצצים. כולם, כמונו- כמוכם. עורכי דין, מנהלי חשבונות, אינסטלטורים, מהדסים. כולנו מבינים שקהל הצרכנים נמצא ברשת, בונים אתר ו… כמו בחתונה- שהחיים האמיתיים מתחילים אחרי שבירת הכוס, כך גם בבניית אתר. האתגרים האמיתיים מתחילים אחרי בנייתו. כי אי אפשר לחכות שהקהל יבא, כאילו מדובר בחנות בשוק. כולנו מבינים מבינים שכדי שהלקוחות יקליקו על המקלדת לטובתנו צריך להביא תנועה איכותית לאתר וכדי שזה יקרה- צריך לשתף בתוכן איכותי.

ופה מתחילה הבעיה.

איפה נמצא התוכן הזה. איך יוצרים תוכן אטרקטיבי ומחדש על בסיס יומיומי לבעלי מקצוע שלא מתחדשים בכל יום. איך יוצרי עניין אמיתי במידע שלכם כאשר כולם סביבכם עייפים מעומס המידע שמציף אותם בכל גלי הרשתות והמדיות. אנשים לא רוצים לקרא תוכן מעל 300 מילים ועושים לייק לפוסטים בלי לקרא אותם.

איך יוצאים מהמעגל המתסכל?

אתם רוצים טראפיק. משוועים למידע איך להביא תנועה איכותית לאתר ומרגישים שאתם הולכים סחור סחור בלי להגיע לתובנות.

אל ייאוש. כל מה שאתם זקוקים לו הוא מראה שתשקף לכם את העסק שלכם וקצת חשיבה יצירתית. כי האמת? לא משנה מה המקצוע שלכם, תמיד יש לכם משאבי טבע מבוזבזים שניצול יעיל שלהם יביא תנועה אמיתית ממושכת לאתר שתקפיץ את הקידום האורגני שלו. כן, קראתם נכון. יש לכם משאבים טבעיים שאתם לא מודעים אליהם, ואם תשתמשו בהם נכון תוכלו לענות על הצרכים של הלקוחות שלכם. המודל האידאלי שבו כל צד מנצח. הלקוח מקבל מה שהוא רוצה ואתם מקבלים תנועה איכותית באתר שגדלה במאמץ מינימלי. סוד הקסם נמצא במצלמות, שנמצאות היום כמעט בכל עסק- ואם לא – זה הזמן להתקינן. השתמשו בהן כדי לספר ללקוחות שלכם את הסיפור שהם רוצים לדעת.

רוצים דוגמאות? בבקשה:

– קבלנים: שתפו את הצילומים מהמצלמות הממוקמות באתר הבניה שלכם באתר העסקי ותנו ללקוחות לראות קרובם את התקדמות הבניה של הדירה שלהם. הם יוכלו להעיר הערות בזמן אמת, להיות מאושרים מההתקדמות, ולבלות שעות באתר.

– מהנדסים/אדריכלים/מתכננים: הטמיעו באתר תוכנות הדמיה לתכנון ותנו ללקוחות שלכם להביע את החלומות שלהם בסקיצה.

קרא עכשיו
אופטימיזציה למהירות האתר: איך לשפר את מהירות האתר שלכם?

-בעלי גן ילדים: הטמיעו את מצלמות הגן בדף פנימי ותקבלו קהל של הורים ושאר קרובי משפחה מסתכלים שעות באתר.

– נותני תמיכה ושרות לתוכנה, מקררים או כל מוצר אחר- הטמיעו את ההדרכה לתוך האתר ותנו ממנו לינק לצ’ט לייב למי שעדיין מתקשה וזקוק לגורם אנושי.

– סדנאות וחוגים- העלו את החומרים הרלוונטיים לאתר- שיעורי בית, סילבוס, חומרי קריאה או כל מה שסטודנט צריך. ספרו בבלוג שלכם את החוויה שלכם ותנו לקהל להגיב.

– סוכני נסיעות: תנו ללקוחות שלכם לתכנן מסלול דמה לפני ההזמנה האמיתית של הטיול, דרך האתר.

מתאים גם למנהלי גן חיות ופארקים- הזמינו את הקהל לתכנן את הבילוי דרך מסלול וירטואלי באתר.

– עובדים עם קהל במקומות פוטוגניים? צלמו אותם ותנו להם להוריד את התמונות מהאתר שלכם.

– צלמי חתונות ואירועים- העלו את התמונות לאתר ותנו ללקוחות שלכם לבחור איזה תמונות יהיו באלבום הסופי דרך האתר.

נראה שהבנתם את הרעיון ותדעו להתאים אותו לעסק שלכם. רוצים עוד טיפים איך להביא תנועה איכותית לאתר?

– שדרגו את הניוז לטר הוותיק מהמייל לבלוג באתר. שלחו ללקוחות לינק לבלוג.

– נצלו כל פעולה עסקית כדי להביא את הלקוח לאתר. אתם נותנים הצעת מחיר? שלחו את ההצעה ללקוח אבל את כל הנלווים שימו באתר.

– מבצעים הדגמה או מכירה טלפונית? נצלו את זמן השיחה עם הלקוח לשיטוט אקטיבי באתר. אם האתר בנוי נכון זה יהיה אפקטיבי ללקוח ובכל מקרה הרווחתם טראפיק אורגני משובח.
– הטמיעו באתר סקרים ותנו ללקוחות שלכם להצביע ולהשפיע.

הדרך לפצח את השאלה הקשה, איך להביא תנועה איכותית לאתר, עוברת במקום אחד. בעסק שלכם. הביאו את האוצרות של העסק לתוך האתר ותנו לקהל הפוטנציאלי שלכם את התוכן שהוא באמת צריך. הכל באתר.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5761 ----- This is a test...