10 כלים חינמיים למחקר מילות מפתח מנצח

אתם מעוניינים למצוא מילות מפתח מנצחות למיקוד אך אין לכם תקציב לכלים בתשלום? אפליקציית מתכנן מילות המפתח של גוגל היתה נהדרת למטרה זו. אפשר היה להזין כל מילת מפתח כמו ‘זרע’ לדוגמה ולראות טונות של הצעות למילות מפתח, בתוספת נפחי חיפוש. אבל גוגל מאז הגבילה את המספרים האלה לטווחים. אחד הפתרונות הוא להשתמש בכלי כמו Explorer Keywords של Ahrefs המציג נפחי חיפוש בפועל והמון מדדי SEO אחרים. אבל מה אם אתם מתחילים את הקידום שלכם, ולא יכולים להצדיק תשלום עבור כל כלי SEO? הנה כמה כלים למחקר מילות מפתח בחינם שיעזרו לכם להתחיל בצעדיו הראשונים של קידום האתר שלכם עם אפס השקעה.

איך מזהים את המילים הפופולריות?

  • Google Trends מדמיין את הפופולריות החיפושית יחסית של מילת מפתח לאורך זמן. לדוגמא, אם נסתכל על המונח “תחפושות” בחמש השנים האחרונות, אנו רואים שהפופולריות עולה בכל תקופה בסביבות חג הפורים. אבל איך זה שימושי לחקר מילות מפתח? ובכן זה יכול לעזור לתכנן את לוח השנה של התוכן שלכם. נניח שאתם מוכרים תחפושות באינטרנט. פרסום או פרסום מחדש של “תחפושות לפורים” בכל ינואר/פברואר יהיה הגיוני לחלוטין.
  • Keyword Generator הוא כלי נוסף מתוך כלים למחקר מילות מפתח חינמיים אשר מוצא עד 150 רעיונות למילות מפתח עבור כל מילת מפתח זרעית. לדוגמא, אם אנו מחפשים “ביטקוין”, נקבל מאה רעיונות למילות מפתח המכילות מילה זו יחד עם נפחי החיפוש המשוערים שלהם. ובנוסף, אנו רואים גם רשימה של 50 שאילתות מסוג שאלות. עבור עשר מילות המפתח הראשונות בכל רשימה, מצויין גם הקושי של מילות מפתח (KD). ככל שהוא גבוה יותר, כך תצטרכו יותר קישורים נכנסים לדירוג. שימו לב כי אלו יחסיים למדינה שנבחרה (ארצות הברית כברירת מחדל). כמו כן, ניתן להשתמש במחולל מילות המפתח עבור בינג, יוטיוב ואמזון, עם החלפת מנוע החיפוש בראש הדף.

8 עוד כלים למחקר מילות מפתח

  • Keyword Sheeter מושך אלפי הצעות להשלמה אוטומטית מגוגל. אם אתם מעוניינים ליצור הרבה רעיונות למילות מפתח במהירות, זה הכלי עבורכם. הוא מושך כ -1,000 רעיונות לדקה, וניתן לייצא את התוצאות בחינם בלחיצה אחת. החיסרון היחיד בשורת מילות המפתח הוא שזה די בסיסי, ואינו מציג נפחי חיפוש או נתוני מגמות, וגם אינו מקבץ מילות מפתח. אבל יש לו תכונה אחת בולטת: פילטרים חיוביים ושליליים.
  • Answer the Public מוצא שאלות, מילות יחס, השוואות, אלפביתיות וחיפושים קשורים. עבור רוב האנשים, לכלי הזה יש די הצעות למילות מפתח. אולם כאשר האתר שלכם יגדל מומלץ לחפש כלי אחר.
  • Keyword Surfer הוא סיומת Chrome בחינם המציגה אומדני נפחי חיפוש גלובאליים וחודשיים לכל שאילתה שהוקלדה בגוגל. כרגע הוא מציג אומדני נפח חיפוש מקומי עבור 19 מדינות, כשיש אפשרות להפעיל או לכבות את נפחי החיפוש הגלובלי.
  • Keyworddit הוא כלי ייחודי בין כל אותם כלים למחקר מילות מפתח שהוצגו כאן מאחר והוא שואב רעיונות למילות מפתח מ- Reddit. אפשר להזין ערכת משנה, והיא תשמור את הכותרות וההערות של האשכולות כדי למצוא לכם עד 500 מילות מפתח. כלי זה הוא נקודת התחלה נהדרת אם אינכם יודעים מעט או כלום על הנישה שלכם.
  • Google Search Console יסייע לכם לעקוב אחר ביצועי האתר שלכם כשמדובר בחיפוש אורגני. המשמעות היא שהוא מציג הרבה נתונים על מילות המפתח שכבר דרגתם. כך שאם מיינתם את הדוח לפי שיעור קליקים מהנמוך לגבוה, תגלו מילות מפתח שאתם מדורגים בזכותן אך מעולם לא התמקדם בהן.
  • Questiondb מוצא את השאלות שאנשים שואלים על נושא ספציפי. זה מוציא את אלו ממאגר של 48 מיליון שאלות שמקורם ברדיט. השאלות ממוינות לפי פופולריות, אך ניתן גם למיין לפי נושאים. זו תכונה שימושית במיוחד מכיוון שהיא גם מקבצת שאלות יחד.
  • Bulk Keyword Generator כלי לחקר מילות מפתח עבור קידום אתרים מקומי. הוא מייצר מילות מפתח המבוססות על סוג התעשייה.
  • וכמובן גוגל שהוא אולי נחשב לאחד מאותם כלים למחקר מילות המפתח החזקים ביותר, זאת בזכות התכונה ‘השלמה אוטומטית’ ליצירת מספר אינסופי כמעט של רעיונות למילות מפתח. אבל זה רק קצה הקרחון כשמדובר בשימוש בגוגל לצורך מחקר מילות מפתח. בנוסף, שימו לב לתיבה “אנשים גם שואלים” שמופיעה לחיפושים מסוימים.

הכלים שהצגנו יכולים להיות שימושיים מאד עבורכם במחקר בסיסי של מילות מפתח, ומולץ להתנסות בחלק מהם כדי לראות מה הכלי המתאים ביותר לצרכיכם ושהכי נוח לכם לעבוד עמו. יש, כמובן, כלים אחרים בתשלום.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך