מה זה SEO: למה כל עסק חייב להשקיע בקידום אורגני במנועי חיפוש?

השינויים התכופים בגוגל יוצרים עבור בעלי האתרים אתגרים חדשים. אם פעם הצלחתם להגיע לעמוד הראשון של התוצאות והתחרתם עם עוד תשע תוצאות בעמוד, היום אתם מתחרים עם כשבע מודעות בתשלום, מה שהופך את התחרות לקשה יותר.

את כל ההקדמה הזאת נתנו כדי שתבינו ש SEO– שהוא תהליך שיפור הנראות במנועי החיפוש, הוא תהליך חובה לכל מי שמשקיע בקידום אורגני במנועי חיפוש, ובעצם לכל מי שרוצה נראות מיטבית ברשת. ביננו? מי לא רוצה? כולנו מבינים שקידום במנועי חיפוש יכול להביא הרבה לקוחות לעסק.

אז כדי להצליח במשימה שלשמה התכנסנו חשוב שתבחינו בין שני סוגי קידום במנועי חיפוש:

קידום אורגני- התוצאות הטבעיות של גוגל המסדר את האתרים לפי הרלוונטיות שלהם.
קידום ממומן- מפרסם שמקבל כסף מגוגל כדי להיות ראשון בעמוד

שאלת מיליון הדולר, מי יופיע לפני מי, ומי יזכה להיות בעמוד הראשון, קשורה לכמות גדולה של מאפיינים הכוללים את הביצועים ההיסטוריים של המודעות וגם… כמה הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה.

השינוי המהותי בגוגל בנושא קידום אורגני במנועי החיפוש זו העובדה שהיא משקיעה מאמצים אדירים כדי לטשטש את ההבדל בין התוצאות האורגניות לתוצאות הממומנות, ולעיתים כל מה שמבחין בינהן הוא סימן קטנטן “מודעה”. בעבר מודעות היו מובחנות בצבע שונה ונמצאות בצידי העמוד כך שלא נתן להתבלבל.

איך עוזר ה SEO לקידום אורגני במנועי החיפוש ?

כדי לא לאבד אף גולש הדרך הנכונה היא להשקיע בקידום האורגני, זה שיעלה למעלה והגולש יאמין לתוכן שבו יותר מאשר לפרסומת. הקידום באמצעות SEO דורש שימוש במילות מפתח ולצורך כך אתם חייבים, אבל ממש חייבים, להבין מה הלקוח שלכם מחפש. אחרי שתדעו מה הלקוחות מחפשים, יהיו לכם מילות מפתח כאשר כל מילה היא ביטוי בפני עצמה או הרכב של מילים יהיו ביטוי. כדי להצליח ב SEO אתם זקוקים למילות מפתח שיתאימו לעסק שלכם וכדי להגיע להתאמה מירבית אתם צריכים לעשות מחקר מילות מפתח- בעצמכם או באמצעות כלים.

בתהליך בחירת מילות המפתח – המפתח להצלחה הוא הבנת רצון הגולש, כי מילה לא מתאימה תביא אליכם קהל לא רלוונטי- וחבל.

קרא עכשיו
גוגל שופינג: למי מותר? למי אסור? ולמי זה בכלל מתאים?

מה עושים כשיש רשימה של מילות מפתח?

כאן מתחיל הכיף של קידום אורגני:

  • מפשילים שרוולים ומתחילים לבנות סביב המילים את התוכן. מומלץ לגוון גם בביטויים דומים, לחבר מילות מפתח ולהיות יצירתיים.
  • מי שמעוניין, וזה בהחלט מומלץ, ללמוד על האתר שלו, על החשיפה והחיפושים-
    ייכנס לגוגל קונטרול וירחיב את הדעת על מאחורי הקלעים של האתר שלו.
  • התוכן של האתר הוא הדבר הכי חשוב ולכן רצוי שתשקיעו בו את מרבית האנרגיה שלכם. הסורקים של גוגל שואבים מידע גם מהכותרת החיצונית של העמוד וגם מהתיאור. בכתיבת התוכן אתם תתייחסו למילות המפתח תוך שאתם מקפידים להעניק לגולש תוכן איכותי שישכנע אותו באיכות של העסק שלכם.
  • אתם יכולים להשפיע על הקידום האורגני באמצעות תהליכי אופטימיזציה והיררכיה, שמשמעותם סידור האתר עבור גוגל כדי שיוכל להביא אתכם למקומות הטובים והגבוהים במנוע החיפוש שלו.
  • קישורים זה לא פלונטר, זו דרך נפלאה להוסיף עוד אינפורמציה לגולש ולדרג אתכם גבוהה. בתוך מאמר שיתלו מדריכים, טבלת המרות, פירוש למושגים שונים ועוד כיד הדמיון לפי ההקשר המתבקש ולעזרת הגולש. רבים מבין העוסקים בקידום אורגני במנועי חיפוש נותנים גם קישורים מאתרים אחרים. זה דבר חיובי, ומעניק לכם דירוג אצל האח הגדול- גוגל. הרבה חברות קידום אתרים מבטיחות לכם הרבה קישורים וצריך לדעת להבחין באיכות הקישורים- מאיזה אתר הגיעו, מה הדירוג שלו בגוגל, מה הקשר ההגיוני בין העמוד המקושר לזה של המקשר ועוד. השתמשו בקישורים החיצוניים בתבונה (גוגל מעדיף אותם) ואל תכנסו לפלונטר. כדי לקבל קישורים חיצוניים איכותיים אתם צריכים לעשות שיתוף פעולה עם אתרים אחרים- וכאן חזרנו לנקודת המוצא- תוכן איכותי.
  • אל תוותרו על טכניקה טובה, הקפידו על חווית גלישה טובה: מהירות, מאובטחות וכזו שמותאמת לניידים מהם מתבצעת לאחרונה פעילות רבה.

 

קידום אורגני במנועי החיפוש הוא מלאכת מחשבת דינמית. גם גוגל מודה שיש לה כמות גדולה של פרמטרים המשתנים כל הזמן על מנת לדרג אתר. אתם בהחלט יכולים לקדם את האתר שלכם בכוחות עצמכם, אך לצורך קבלת תוצאות אופטימליות, במיוחד אם האתר גדול, מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים. ההשקעה תחזור אליכם עם ריבית.

קרא עכשיו
כך תדעו: מהם בודקי האיכות של גוגל והאם ביקרו באתרכם?

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5961 ----- This is a test...