מהן מילות מפתח עם כוונת רכישה ואיך מוצאים אותן?

 אנחנו לא צריכים לספר לכם למה חשוב לקדם אתרים, זה ברור ונהיה חשוב מיום ליום. הכרישים הגדולים ברשת, גוגל ופייסבוק, שואבים את רוב הגולשים בהווה ובעתיד ועושים הכל כדי שהם לא יעזבו אותם. התחרות על תשומת הלב של הגולשים גדלה והאפקטיביות של המודעות יורדת. 

אתרים שמתבססים על הנגשת מידע חדשותי נמצאים באתגר גדול. מעטים הגולשים שמסכימים לשלם עבור תוכן נעול, כך שרוב האתרים התמסחרו ורבים מציעים תוכן וירטואלי חינם לכל דורש.

בסבך התחרות הקשה שמטרתה היא ברוב המקרים למכור, חשוב שתהיו ממוקדים באמצעות מילות מפתח עם כוונת רכישה. 

בנוסף- השינויים מבית היוצר של גוגל מחייבים את הערכותכם. בהליך חיפוש, רבים מהגולשים לא תמיד יודעים מה הם מחפשים, או שהחיפוש שלהם אינו ברור כך שהם קיבלו תוצאות אחרות שניסו להוביל אותם לרכישה. עם הזמן הדרישות של גוגל עלו, היא הצליחה לדייק יותר את כוונת המשתמש ופיתחה שני אלגוריתמים מתקדמים שמבוססים על אינטליגנציה מלאכותית והוטמעו במערכת הקיימת. לא נציק לכם עם הסברים טכניים- רק חשוב שתבינו שהאלגוריתמים האלה מאפשרים לגוגל לזהות שפה טבעית ולחבר בין מילת המפתח שאתם נותנים לבין הכוונה של הגולש. 

 

השינוי הזה יוצר “ציון רלוונטיות” ברמה גבוהה, ואם בעבר יכולתם לקבל כניסות באמצעות מילות מפתח פחות ממוקדות, בשיטה החדשה, אתר שרוצה להצליח בקידום שלו חייב לדעת לזהות מילות מפתח  עם כוונת רכישה ולהפיק להם תוכן תואם כבר בשלב מחקר מילות המפתח הראשוני. זה לא אומר שצריך לוותר לגמרי על מילות מפתח כלליות. אתם יכולים להמשיך  ולתת עמוד אינפורמטיבי ורלוונטי באתר מסחרי כדי לבנות את המוניטין שלכם, למתג את עצמכם בתקווה ובאמונה שזה ישתלם ברכישות עתידיות. אבל כדי להצליח למכור, אתם תהיו חייבים לדייק את מילות המפתח שלכם. 

יש כמה סוגים של חיפושים: 

  • חיפוש מותג או שירות מדויק,
  •  חיפושים אינפורמטיביים
  • חיפוש מידע לפני קנייה, השוואת מוצרים
  •  חיפושים המנסים לאתר מוצר ספציפי, דגם ספציפי

לצורת איתור מילות מפתח עם כוונת רכישה, מה שאתכם מעניין זה חיפוש מידע לפני קניה וחיפוש של מוצר ספציפי. לצורך כך, מילות מפתח שיהיה להם זנב ארוך יעידו על רצון הגולש כמו- בגדי מותגים במבצע, או מדביר מומחה לתיקנים. אלו משפטים פשוטים שמאחוריהם עומד מבצע די מורכב…

איך עושים את זה?

  •  מצאו את כוונת המשתמש דרך סקירה של התוצאות בגוגל, כך תוכלו לדעת מה גוגל חושב על מילות המפתח, התרכזו במילות מפתח שקשורות לחנויות וירטואליות, איפה קונים, מבצע, השוואת מחירים. כל אלו ביטויים שיעידו על כוונת רכישה. 
  • חפשו בביטויים הפופולריים – כשאתם מחפשים מילה בגוגל הוא יתן בהתחלה ביטוי קצר שילך ויתארך עם ההקלדה. אם הקישורים האלה מעידים על כוונת רכישה תוכלו להסיק שגם למילת המפתח הראשונית היה קשר למכירה.
  • זה אכן נחמד וזול לאתר בעצמכם מילות מפתח עם כוונת רכישה, אך מי שרוצה לצמוח בגדול- מומלץ שייעזר בכלי חיפוש שמניבים מספר תוצאות גדול ומדיק.
  • כדי לבדוק האם כוונת המשתמש היא מסחרית, הביטו בסוגי התוצאות שקיבלתם מגוגל ובדקו את התוצאות, האם הן מכילות מילים המעידות על כוונות רכישה ברורות.
  • סקרו את המודעות המקושרות למילת המפתח. זוהי שיטה קצת מורכבת, כי חלק מהמפרסמים מגבילים את המודעות שלהם לשעות מסויימות או בהגבלות אחרות. אבל אין מגבלה שלא ניתן להסירה- וגם לכך הומצאו כלים שיעזרו לכם כמו. אתם לא צריכים לראות את המודעה עצמה, מספיק שתראו את המגמה שלה, חשוב שתדעו אם יש לכם מתחרים על המילים האלו. גם ללא הכלים המופלאים האלה תוכלו להשתמש במתכנן מילות המפתח הקלאסי ולסדר את המילים על פי עלות לחיצה, אך הוא יחמיץ מגמות ומידע חשוב נוסף.
קרא עכשיו
10 הראשונים בגוגל: מה ניתן ללמוד מעשרת התוצאות הראשונות בגוגל?

 

האמת, האינטיליגנציה והאינטואיציה יעזרו לכם לקלות לזהות מילות מפתח עם כוונת רכישה, יחד עם זאת בקידום אתר מתוך שאיפה לצמיחה מהירה ורחבה מומלץ להשתמש בדרכים שהצענו.

 

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5963 ----- This is a test...