מאמר SEO מנצח: 5 טיפים לכתיבת מאמר עם מילות מפתח

מאמר SEO מנצח הוא מאמר תוכן הכתוב באופן מדויק ומקצועי עבור קידום אתרים במנוע החיפוש של גוגל ומבוסס על מחקר מילות מפתח למאמר מדויק. כיום יש מגוון רב של כלים טכניים שיעזרו לכם לבצע מחקר מילות מפתח בקלות אבל יש גם טכניקות רבות אחרות שיכולים לגרום לכם למצוא מילות מפתח למאמר, חדשות ורעיונות לביטויים שיגרמו לכם להניע תנועת גולשים לאתר שלכם ולהגיע ללקוחות חדשים בכל יום. במאמר תוכן המותאם לקידום אתרים צריך לדעת איך לשלב את המילים באופן נכון ומובנה ולא רק לכתוב מקבץ של ביטויים לא קשורים אחד עם השני. המאמר הבא ייתן לכם 5  טיפים מנצחים לכתיבת מאמר SEO מדויק ומקצועי עבור האתרים והבלוגרים שלכם.

בצעו מחקר מילות מפתח מקיף ומקצועי

בצעו מחקר מילות מפתח ב-google וגלו את כמות החיפושים החודשיים של גולשים עבור הביטויים האלה. בנו רשימת מילות מפתח למאמר והורידו אותה לקובץ אקסל, לאחר מכן דאגו לשלב את הביטויים החשובים במסגרת המאמר. אתם תמיד יכולים להשתמש בכלים טכניים כמו SEMrus, על מנת לעקוב אחרי הביטויים שלכם והמיקומים שלכם בגוגל ולעקוב אחריהם באופן יומי וחודשי.

שלבו מילות מפתח בכותרות ראשיות ומשניות

שלבו את רשימת הביטויים שלכם בכל מאמר ובכל מקום אפשרי באתר שלכם עם קישורים למקומות אסטרטגים.
שלבו  את מילת המפתח שלכם בכותרת, לפחות ב -300 המילים הראשונות ובכותרו- H1 או H2 הראשונים. לאחר מכן. עליכם לנסות להשתמש בווריאציות שונות של מילת המפתח שלך. זכרו, האנשים המשתמשים במנועי חיפוש מחפשים את הביטויים הספציפיים האלה מכיוון שהם רוצים לדעת עליהם יותר / לקנות אותם ולכן הגיוני לתת להם את מה שהם מחפשים וגם תקבלו קליקים נוספים.

נסחו מאמר שמייצר אמפטיה מצד הקהל שלכם

שאלו את עצמכם אל למי אתם כותבים את המאמר  ומה הם בדיוק מחפשים? אחרי שהגדרתם את קהל היעד שלכם פנו לקהל שלכם ישירות. לפעמים לכותבי מאמרים אין סיבה אמתית, בלי שום אסטרטגיה אמתית מאחוריה. הם שוכחים שבני אדם בפועל צריכים לרצות לקרוא את התוכן הזה – זכרו שאתם לא באמת כותבים לאלגוריתמים של מנוע חיפוש של גוגל, אתם כותבים עבור אנשים!

קרא עכשיו
מענה אוטומטי ללקוחות: 3 יתרונות של שימוש בצ'ט בוט לעסק

במאמרים עליכם תמיד לנסות להציע ערך מוסף כלשהו לקוראים שלכם:

  • איזה מידע המתחרים שלכם לא מספקים? כאן המקום להצטיין.
  • איזה שירות אתם יכולים לספק שהוא ייחודי?
  • איזה ידע אתם יכולים לשתף שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר?

הכירות את היסודות והחוקים של קידום אתרים בגוגל SEO

כל אופטימיזציה מילות המפתח בעולם לא תעזור לכםאם האתר שלך אפילו לא צמוד לכללים ולאינדקס של גוגל לכן חשוב שתלמדו את החוקים ואת היסודות הבסיסים של גוגל על מנת לדעת איך לשלב את מילות המפתח שלכם. ראשית, ההבנה כיצד גוגל סורקת דפים ומחלקת סמכות לקישורים יכולה לעזור לכם לבנות אסטרטגיה נכונה  אחרי הכל, כתיבת תוכן אינה מסתכמת רק בכתיבת פוסט אחד בבלוג יחיד – אלא בכתיבה וקישורים בתוך האתר גם כן.

שמרו על כמות מילים של לפחות 500 מילים בכל מאמר

זכרו שמנועי חיפוש בגוגל ובכלל נוטים לתת עדיפות לבלוגים ומאמרים ארוכים יותר, לכן  נסו לכתוב לפחות 500 מילים, אבל אם תוכלו להגיע ל -1,000 ומעלה עדיף. בשנים האחרונות היו הרבה מחקרים המראים שמנועי חיפוש נוטים להעדיף תוכן “מעמיק” של לפחות 2,000 מילים, עם זאת הרבה תוכן לא שווה ערך לתוכן ממוקד. אז הקפידו לתת ערך בכל מילה.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3824 ----- This is a test...