קידום אתרים: איך לקדם אתרים קטנים ובינוניים?

ייתכן שכצרכנים אתם פחות חושבים על כך בתדירות גבוהה, אבל אם אתם בעלי עסקים, הרי שבוודאי שמתם לב שכיום התחרות היא הרבה יותר קשה. וכן לפעמים משאבים טכנולוגיים יוצאי דופן, צוות מסור ורוח לחימה פשוט אינם מספיקים בשביל שהעסק שלכם יצליח. לכן בזמן שהמתחרים שלכם אינם עוצרים באדום חשוב מאוד שתדאגו לקדם את העסק שלכם בכל פלטפורמה, גם אם אתם חושבים שמדובר בעסק קטן או בינוני. מסתבר שאכן קידום אתרים קטנים ובינוניים נושא פירות, ואפילו מאוד. רוצים לדעת למה ואיך אפשר לעשות זאת? הנה התשובות.

עליונות של שיווק התוכן

אין ספק כי שיווק באמצעות תוכן הופך במהרה לאחת הדרכים הפופולריות ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים לשפר את מעמדם. שהרי איך יכול בעל עסק לדחות תחום שמניב לו הכנסות ועושה זאת תוך הוצאות פחותות. ועדיין מגביר את העניין, יוצר לידים וממיר מבקרים באינטרנט ללקוחות משלמים.

כן למרבה המזל, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כבר לא עוסקת בנפח העצום, והיא גם לא קשורה למי שהיה באינטרנט הכי הרבה זמן, או אפילו למי יש הכי הרבה קישורים נכנסים, או הספרייה הגדולה ביותר של תוכן מעולה. אלא מדובר באיזה דף או אתר רלוונטי ביותר עבור המחפש. ועדיין קידום אתרים קטנים ובינוניים יכול להיות הרבה יותר מוצלח עבורכם מכה סיבות.

קידום אתרים קטנים ובינוניים לעומת אתרים גדולים

מקדמי אתרים גדולים יכולים לציין מספר “בעיות” שהם נתקלים בהם במהלך עבודתם. הבעיה העיקרית היא שהם מלאים בתכנים שעשויים להאט את עבודתם ולפגוע באמצעי הקידום. כמות החומר הקיימת הופכת את העבודה עליהם לקשה ומורכבת יותר, וגילוי בעיות ובאגים הופך לארוך יותר. כי כמו שאתם יודעים לא תמיד כמות מעידה על איכות.

סירבול העבודה באתר גדול הופך את האפשרות לעדכן בו לקשה יותר. טכנית רובם של האתרים הגדולים יושבים על מערכות מסורבלות. בנוסף, מאחורי אתרים כאלו יושבים לרוב צוותים שלמים שחייבים להיות מעודכנים לגבי כל צעד, וגם לא פעם להיות חלק מההחלטות המתקבלות בכל מה שקשור לקידום האתר.

קרא עכשיו
חיפוש קולי: האם העתיד נמצא בחיפוש הקולי של גוגל?

אתר גדול הוא גם אתר שיש בו מילים ותכנים רבים. קידום אורגני הופך להיות מסויט באתר כזה מאחר ולפעמים צריך להשתמש בכמאה מילים לפחות לצרכי קידום.

איך תקדמו את האתר של העסק שלכם?

לכן בלי קשר לגודל העסק שלכם, אבל בהחלט עם קשר לגודל האתר שלכם, הנה כמה עצות שתוכלו ליישם כדי לדאוג לביצוע קידום אתרים קטנים ובינוניים.

  • אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות כעסק קטן הוא לתת לעצמכם מיקוד נישה. באופן אינסטינקטיבי, אתם עשויים לחשוב שהאפשרות הטובה יותר היא לכסות כמה שיותר תחומי התמחות. אך אם אתם מנסים להוריד את המתחרים הגדולים ביותר שלכם, עדיף לנקוט יותר בפוקוס נישה. לכן אם תשקיעו את כל המאמצים שלכם בקומץ מילות מפתח, תוכלו להשיג זאת.
  • שימוש במילות מפתח בעלות זנב ארוך יסייע כאן. מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים מורחבים שגוגל מחפשת, ושדירוגם הוא הרבה יותר גבוה מזה של מילות מפתח קצרות יותר, למרות שהן מביאות פחות תנועה. בנוסף, פנייה לקהל הרבה יותר מקומי מסייעת מאוד לנצח את התחרות. היפכו את העסק שלכם להרבה יותר אישי, והעניקו לכל עוקב ומבקר חוויה אישית ואנושית יותר.
  • בנוסף השתמשו בתוכן לבניית המותג שלכם באופן איכותי ועקבי. הפכו לברי סמכות בנושאים שעליו אתם כותבים ופרסמו תוכן במועדים קבועים, עודדו את הקהל ליצור מעורבות עם התוכן לשתף/להגיב וכדומה. עם הזמן תוכלו לפתח קהילה של “אוהדים” המעוניינים בשירות, במוצר ובמידע שאתם חולקים.
  • הטיפ של פורשופ: תנו ערך – הרבה לפני שלב ההמכירה. הלקוח של היום הוא לקוח חושב, הוא תמיד רוצה להרגיש שהוא מבין ובקיא בחומר הרבה לפני שהוא מקבע את הרכישה. כך שחשוב שתבנו מערך של – “נתינה – לפני מועד הקבלה”, ערך גבוה יעניק ללקוח הפוטנציאלי שלכם תחושת אמון, אהדה ויעודד אותו לבצע רכישה בטוחה בעסק שלכם.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5045 ----- This is a test...