לפי Coresight, הפופולריות של שידור חי צפויה לגדול בשנת 2021

מחקר Coresight מקרין שתעשיית שידור חי יהיה את המגמה העליונה בשנת 2021, כאשר השוק צפוי להגיע ל -6 מיליארד דולר השנה ו -25 מיליארד דולר בשנת 2023.

הדו”ח האחרון של Coresight, שהוא כבר תעשייה של מיליארדי דולרים בסין, מזהה שידור חי ככלי שמשווקים ומותגים יכולים להשתמש בו כדי ליצור קשר עם הצרכנים שלהם ולהגדיל את ההכנסות.

סקר Coresight בקרב צרכנים אמריקאים בחודש מארס מראה כי 80.6% מהנשאלים השתמשו בפלטפורמות מדיה חברתית. בקרב משתמשי המדיה החברתית, 60% משלבים פלטפורמות חברתיות בתהליך הקניות שלהם.

שידור חי זוכה לפופולריות בקרב מותגים וצרכנים מכיוון שהוא מציע חוויית קנייה סוחפת יותר.

המחקר של Coresight מצביע על כך שבאמצעות הזרמת שידור חי, מותגים יכולים להרחיב את טווח ההגעה שלהם לצרכנים רבים יותר, חלקם עשויים שלא לגשת לחנות מסיבות גיאוגרפיות.

בסין, השוק צפוי לגדול ל־ 305 מיליארד דולר בשנת 2021, על פי KPMG וחברת המחקר AliResearch.

“למרות שקמעונאים בארה”ב יכולים לקחת למידה מסין, הם יצטרכו להתאים את אסטרטגיות המסחר האלקטרוני בשידור חי לתנאי השוק בארה”ב כדי לעסוק ביעילות בצרכנים ולהניע מכירות”, נכתב בדו”ח Coresight.

המגמה רק התחזקה במהלך השנה האחרונה כאשר הצרכנים עודדו להישאר בבית, וקמעונאים לא חשובים נאלצו לסגור דלתות. הדו”ח הדגיש את צמיחת המכירות המקוונות של מותג היופי אסטי לאודר בשיעור של 60% ברבעון הראשון של 2021 כתוצאה משירותיו הדיגיטליים המשופרים כמו סרטי שידור חי וייעוץ דיגיטלי.

“אנו מצפים שהתייעצויות חיות ודיגיטליות יהפכו פופולריות יותר ויותר בקרב הצרכנים בשל הנוחות וההתאמה האישית שהפורמט מספק”, נכתב בדו”ח. “השירות עשוי להוות מבדל תחרותי מרכזי עבור מותגים וקמעונאים כדי למשוך לקוחות חדשים להתקדם.”

באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם ו- TikTok, מותגים יכולים להשתמש בשידור חי כדי להיכנס לדמוגרפיה צעירה יותר. בדצמבר האחרון, וולמארט עבדה לצד משפיעי TikTok עבור הופעת שידור חי ראשונה מסוגה בפלטפורמה. מאוחר יותר דיווחה החברה כי לאירוע היו כמות גדולה פי שבע מההערכות המקוריות והגדילה את נוכחות TikTok של הקמעונאית ב -25%.

נורדסטרום הצטרפה גם לשוק החי במרץ עם סדרת אירועים וירטואליים. באירוע הראשון היו תכנים שניתן לחלופם והשתתף הסטייליסט חוסה רמון רייס שהדגים דרכים לעצב יצירות בורברי.

הדו”ח של Coresight מעודד גם מארחים או ידוענים כריזמטיים שיניעו תנועה. בקרב צרכנים אמריקאים המשתמשים במדיה החברתית כחלק מתהליך הרכישה שלהם, 47.9% עוקבים אחר משפיעים וסלבריטאים בפלטפורמות אלה. יצירת תחושת דחיפות ומחסור עשויה גם להגביר את ההתרגשות והגיור של הצרכנים.

החוקרים מדווחים בדו”ח כי “באימוץ שידור חי, קמעונאים צריכים לחפש קשרים מתמשכים עם הצופים, החל ממיקוד ללקוחות הנכונים והתחברות אליהם דרך הפלטפורמה או הערוץ המתאימים “.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך