לינקדאין לעסקים: איך לעשות אופטימיזציה לפרופיל שתניב יותר לידים

זה לא סוד כי אתם צריכים לעבוד מאוד קשה על מנת להשאיר את העסק שלכם עם הראש מעל למים. בתקופה שבה אנו נמצאים, שיתופי פעולה עסקיים יכולים להיות חבל ההצלה לעסק שלכם. הרבה מאוד בעלי עסקים השאירו את העסק שלהם בחיים רק בזכות שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים – שיתופי פעולה שאפשרו להם להכניס עוד כסף.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם – איך תוכלו להניב שיתופי פעולה עסקיים? אז התשובה היא מאוד פשוטה – על ידי שימוש בלינקדאין. לינקדאין לעסקים היא הפלטפורמה העוצמתית ביותר לאיתור שותפים לדרך, באמצעות הפלטפורמה תוכלו למצוא שותפים שיכולים להגדיל את ההכנסות שלכם.

אך לפני שאתם מתחילים לחפש שיתופי פעולה עסקיים, אתם צריכים לדאוג כי הפרופיל שלכם יהיה מספיק מושך לעין. יש לנו כמה טיפים שיכולים מאוד לסייע לכם, כך תוכלו להוציא מהלימון לימונדה.

הוסיפו כמה שיותר תמונות לפרופיל שלכם

לינקדאין לעסקים נועד על מנת לאפשר לכם לעשות שיתופי פעולה חדשים. אך בכדי שתוכלו ליצור רושם ראשוני חיובי, אתם חייבים ליצור יחסי אמון בסיסיים בניכם ובין בעלי העסקים האחרים. איך עושים את זה? על ידי הכנסת תמונות לפרופיל שלכם, כך תוכלו לדאוג שכולם יוכלו לראות אתכם – וגם אתם תוכלו לראות את כולם.

חשוב מאוד שתהיה לכם תמונת פרופיל וגם תמונת קאבר בלינקדאין. בתמונת פרופיל תוכלו לשים את הלוגו של העסק, ומנגד בתמונת קאבר תוכלו לשים כל תמונה אחרת שתמחיש את הפעילות העסקית שלכם. לעולם אל תשאירו פרופיל ללא תמונות, זה פשוט נראה הרבה יותר רע. זיכרו שבאינטנרנט, הכול מתרגם לחוויה ויזואלית, הרושם הראשוני שעסקים חווים מכם הינו קריטי להמשך מערכת היחסים שלכם.

תכתבו על עצמכם כמה מילים – אל תשאירו מקום לספק

אתם לא מצפים שאנשים יפנו אליכם לשיתופי פעולה מבלי שהם מכירים את העסק שלכם. גם אתם תרצו להכיר את האנשים שאתם עובדים איתם או את האנשים שאתם הולכים לעשות איתם שיתופי פעולה כאלה ואחרים. אתם צריכים לזכור כי מה שאתם הולכים לכתוב בפרופיל הלינקדאין שלכם – זה מה שהשותפים שלכם הולכים לקרוא לפני שהם פוני אליכם.

ההמלצה שלנו היא שתיעזרו באנשי תוכן לכותב את ההסבר המקיף והמושך ביותר. יש לכם רק 2000 תווים, לכן אתם צריכים לחשוב מה כדאי לכם לרשום ומה לא כדאי לכם לרשום. תדאגו כי 160 התווים הראשונים יהיו הטובים ביותר, כי הם אלו שיופיעו כאשר החברה שלכם תופיע בגוגל – גם את זה אתם צריכים לקחת לתשומת ליבכם. וזכרו – אין שני לרושם ראשוני.

קרא עכשיו
קידום אתרים: 5 אלמנטים חובה בכל SEO מודרני

התמחויות החברה – כך בעלי עסקים יגיעו אליכם

הדבר האחרון שאתם צריכים לשים אליו לב הוא המקום שבו אתם צריכים להכניס את ההתמחויות של החברה. מדובר על תגיות שבעזרתן בעלי עסקים אחרים יוכלו למצוא אתכם, ולהבדיל בניכם ובין בעלי עסקים אחרים. לכן חשוב מאוד שתבחרו את התגיות הנכונות, התגיות שמסבירות בצורה הטובה ביותר את הפעילות העסקית שלכם.

בעזרת לינקדאין לעסקים אתם תוכלו ליצור שיתופי פעולה ענפים, אך בו בזמן אתם צריכים לדעת איך לדאוג שימצאו אתכם. אתם לא תרצו שהפרופיל העסקי שלכם יבלע בין אלפי הפרופילים האחרים של בעלי העסקים האחרים שמספקים בדיוק את אותם השירותים שלכם.

אתם לא יודעים איזה תגיות הכי מתאימות לפעילות העסקית שלכם? זה לא סוף העולם. הטיפ של פורשופ, הוא טיפ פרקטי ביותר, נסו להסתובב בעמודים העסקיים של חברות או עסקים שדומים לחברה או לעסק שלכם וקבלו מהם השראה. כך תוכלו לשאוב מהם רעיונות ולהבין את הקונספט הכללי, מה כדאי לכתוב וליישם בפרופיל שלכם בלינקדאין. צרו השוואה עם ה”מתחרים”, נסו לחשוב מה הלקוחות הפוטנציאליים או המעסיקים הפוטנציאליים שלכם היו מעוניינים לקרוא, כנסו למספר פרופילים על מנת לקבל רעיונות שונים ומגוונים.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3995 ----- This is a test...