כלים לקידום אורגני: כל מה שצריך לדעת על Majestic ו-SEMrush

כמו בלא מעט מקרים כאשר שני כוחות גדולים מתאחדים, יש כוח שלישי שמרוויח. למה הכוונה? ובכן לאחרונה SEMrush ו- Majestic החליטו לאחד כוחות כדי לספק לבוני הקישורים, ובכלל זה גם למקדמי אתרים, דרך לבצע ניתוח מהיר ומקיף של כל היקף הקישורים האחוריים של אתר. מעתה ניתן לחבר את נתוני ה- API של מג’סטיק לכלי הביקורת Backlink בלחיצה אחת. המרוויחים הגדולים מהשיתוף הזה הם כמובן בעיקר מקדמי האתרים שהרוויחו כלים לקידום אורגני מהמובילים בתחומם.

איחוד כוחות והכפלת יכולות

במשך תקופה ארוכה היה ברור למקדמי אתרים כי לא משנה כמה אותם כלים לקידום אורגני ניסו לספק למשתמשים שלהם נתונים מקיפים, תמיד חסר משהו. התשובה הגיעה בדמותו של שיתוף הפעולה הזה שנתן לאנשים את האפשרות לשלב נתונים ממסד הנתונים של SEMrush עם כוח המאגר של Majestic ו- Google Search Console במקום אחד. על מנת להעלות את היקף הקישורים האחוריים החדש הזה לביקורת קישור-קישור נוכחית או עתידית, כל שיש לעשות הוא לחבר את נתוני ה- API של מג’סטיק באמצעות טכנולוגיית Open Apps.

כלים לקידום אורגני שמנתחים, מתנערים, מסבירים ועוקבים

בעזרת כלי אחד המאגד בתוכו למעשה יכולות של מספר כלים לקידום אורגני, ניתן כעת לבצע ביקורת מלאה בארבעה שלבים. בשלב הראשון, לנתח: לאחר שחיברתם נתונים של Google Search Console ו- Majestic לכלי הביקורת של Backlink, הוא מנתח באופן אוטומטי את כל הקישורים האחוריים על פי 50 סמנים רעילים ומחלק אותם לשלוש קבוצות (רעילות, שעלולות להיות רעילות, לא רעילות), כך שתוכלו לתעדף את העבודה הנוספת שלכם.

השלב הבא עוסק בדחייה ומתחיל למעשה עם הקבוצה המזיקה ביותר, ופשוט טורח להוסיף את כל אותם קישורים לרשימת דחייה כדי להעביר אותה לכלי Google Disavow ללא כל מכשולים לאחר מכן.

לאחר מכן, במידה ואתם חשים שעדיף לפנות תחילה לבעל האתר (אם ברצונכם להסיר קישור מסוים או פשוט לשנות את טקסט העוגן), ואז להוסיף את כל הקישורים הללו לרשימת “הסר”. חברו את חשבון ה-Gmail שלכם כדי לקבל את ההזדמנות לפנות לבעלי אתרים ולעקוב אחר ההתקדמות במקום.

קרא עכשיו
איך לחסום הודעות ספאם בדפי צור קשר באתר?

לעקוב אחר ההתקדמות

ולבסוף בצעו מעקב אחר ההתקדמות שלכם בכרטיסייה Lost & Found. כאן תוכלו לראות את רשימת הקישורים האחוריים שצברתם בתוך חודש. וכן תוכלו לגלות את תוצאות בניית הקישורים או מסע הפרסום שלכם, או גם לאתר קישורים מזיקים חדשים.

בנוסף תגלו את רשימת הקישורים האחוריים מהדפים שהחזירו קודי שגיאה 4xx / 5xx. זה טוב כדי לפנות לבעלי אתרים שיעזרו להם לתקן בעיה אפשרית של האתר ולקבל את הקישור האחורי שלכם בינתיים.

כמו כן תוכלו לקבל את רשימת הקישורים האחוריים שאיבדתם במהלך החודשיים הקודמים, מה שאומר שגוגל עשויה עדיין לשקול את ערכם ברגע הנוכחי. אבל ישנם גם קישורים שהם אבודים לנצח. כאן תמצאו את רשימת הקישורים האחוריים שאיבדתם לפני יותר מחודשיים. המשמעות היא שגוגל כבר לא לוקחת אותם בחשבון, וזה יכול להיות קשה לשחזר אותם, אז כדאי שתתמקדו בפעילויות אחרות לבניית קישורים.

יתרה מכך, על ידי הוספת המסנן “אבוד לחלוטין לנצח” בכל כרטיסייה כלשהי, תראו את כל המידע המפורט לעיל, אך מבחינת דומיינים מפנים, ולא קישורים נכנסים. והאמת קרוב לוודאי שתמצאו שזה די שימושי מבחינתם של כלים לקידום אורגני, במיוחד כאשר אתם מעוניינים למצוא אתרים אלה שהסירו את כל הקישורים לאתר שלכם ולזכות בהם בחזרה.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4635 ----- This is a test...