חנות בפייסבוק: בואו למכור את המוצר שלכם בחנות הפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית המובילה בעולם, עם מיליארדי משתמשים, ומיליונים מהם שפעילים מדי יום. הפוטנציאל הגדול הטמון בה הביא את פייסבוק לפתח סביבתה מספר פלטפורמות ייעודיות עבור בעלי עסקים. אחת מהן, פייסבוק שופ (Facebook Shop), יכולה לסייע לכם להגדיל את ההכנסות על ידי יצירת ערוץ מכירות נוסף.

הפלטפורמה, שמופיעה כלשונית אצל כל משתמש פייסבוק, מאפשרת לכל דף עסקי להציע את מוצריו למכירה, ומתנהלת כחנות מסחר מקוון לכל דבר, עם חלוקה לקטגוריות ואופציות נוספות. מלבד פירוט, תמונה ומחיר, כל מוצר כולל לינק לאתר העסק שלכם, שבו יוכל הגולש לרכוש אותו.

מלבד היותה פלטפורמה חינמית וקלה לשימוש, לחנות בפייסבוק יש מספר יתרונות, בהם היכולת לפרסם מוצרים ללא הגבלה, היכולת לקטלג מוצרים לפי אוספים או קטגוריות, היכולת לצפות בנתונים חשובים כמו צפיות, מכירות וחשיפה, היכולת לשווק את המוצרים גם ב-Facebook Marketplace ללא תשלום, והיכולת של הגולשים ליצור איתכם קשר ישיר באמצעות מסנג’ר.

צעד אחר צעד: כך תקימו חנות בפייסבוק

לפני שנתחיל, חשוב להדגיש כי אם אתם בעלי עסק שמציע מוצרים לא פיזיים, כלומר שירותים וירטואליים או שירותים אחרים בהם אתם בעצמכם הם נותני השירות, פתיחת חנות בפייסבוק שופ זה פחות בשבילכם.
כדי לבצע פתיחת חנות בפייסבוק, הוסיפו את הלשונית “חנות” (או “קנה” אצל חלק מהמשתמשים) לעמוד העסקי שלכם באמצעות הקלקה בעמוד הראשי על הגדרות >תבניות ולשוניות > ערוך >הצגת תבנית לצד קניות >הפעל תבנית >אישור. כעת, יש ליצור חנות מסחר אלקטרוני בפייסבוק, באמצעות השלבים שלהלן: הקליקו על לשונית החנות מתחת לתמונת הפרופיל של הדף, בחרו בשיטת התשלום והגדירו את סוג המטבע. כעת תוכלו גם להוסיף תיאור בינוני על אודות החנות שלכם.
לצד היכולת להוסיף מוצרים, תוכלו גם לערוך ולמחוק אותם בהתאם לרצונכם או למלאי הקיים ברשותכם. כדי לערוך או למחוק מוצר, הקליקו על לחצן ה”ערוך”, ובחרו שם באפשרות המתאימה.

חשוב: הוסיפו מוצרים לחנות בהקדם

החנות שלכם לא תוצג, עד להעלאת מספר מוצרים, ועד שפייסבוק תאשר אותם. לכן, מומלץ להעלות מוצרים בהקדם, כך: הקליקו על “הוסף מוצר”, ומלאו את הפרטים שתידרשו למלא על אודות המוצר.

כך תשווקו את חנות הפייסבוק שלכם

אם אתם כבר אחרי השלב של פתיחת חנות בפייסבוק, זה הזמן שלכם לשווק אותה. ישנן מגוון דרכים לעשות את זה, כמו:

  • שתפו את החנות בדף העסקי, בקבוצה, בחשבון האישי שלכם או בכל מקום אחר שאתם חושבים לנכון שהוא רלוונטי עבור קהל היעד שלכם, ובכך הביאו רוכשים פוטנציאליים נוספים.
  • שתפו אוספים כמו קולקציה או קטגוריה מסוימת, במקום לשתף את החנות כולה. כך תוכלו להגיע לקהלים יותר ספציפיים שעשויים להתעניין דווקא באוסף מסוים, ולא בשאר החנות
  • שתפו את הלינק למוצר בכל דרך אפשרית, כמו בשיתוף החנות, בכל פלטפורמה שבה יש לכם יכולת לעשות זאת.
  • שתפו מוצר חדש בעת יצירתו והוספתו לחנות בפייסבוק, וחשפו את העוקבים שלכם בפניו.
  • תייגו מוצרים בפוסטים כמו תמונה או סרטון. תוכלו לתייג עד 30 מוצרים בכל פוסט, ולקוחות יכולים לראות את הפוסטים הללו, לצפות בהם ולגשת לחנות לרכוש אותם.
  • הוסיפו כפתור הנעה לפעולה והתאימו אותו אישית ככפתור קניה.
  • פרסמו בפייסבוק באמצעות קידום בתשלום לפייסבוק, כאופציה אחרונה לאחר שביצעתם את שאר הפעולות.

לצד השיווק והפרסום, אל תשכחו להציץ בנתוני השימוש שפייסבוק מספקת לכם. שם תוכלו לראות את הצורה שבה הגולשים מקיימים אינטראקציה עם תכני פרסום המוצרים שלכם, כמו מידע על מספר הקלקות על כל מוצר, מספר הקלקות על כפתור הרכישה, תדירות ועוד.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך