המדריך המלא לרכישת מאמרים: איך רוכשים מאמרים איכותיים?

תוכן הוא אחד מהמרכיבים החשובים של הרשת. כשמדובר באתר שלכם, זה חשוב אף יותר. גולשים בוחרים להתעכב באתר שלכם רק בגלל התוכן שמוצג בו. אם הם לא יתחברו לתוכן, הם לא יתעכבו בו יותר מידי.
מאמרי תוכן מהווים חלק נכבד מסוגי התוכן השונים הנפוצים ברשת, ובכוחם ליצור יתרונות רבים לבעלי אתרים. זה הזמן ללמוד איך לבצע רכישת מאמרים בצורה נכונה, ובאמצעותם להגדיל את קהל הגולשים שלכם והלקוחות שלכם.

מאמרי עומק

מאמרי עומק הם מאמרים הסוקרים נושא, מוצר או כל דבר אחר בצורה מקיפה ויסודית. משתמשים במאמרים כאלו בעיקר כשיש צורך ביצירת ערך מוסף אמיתי עבור הגולשים, או כשרוצים להגדיל את מעורבות הגולשים וזמן השהיה שלהם באתר.
לפני רכישת מאמרים מהסוג הזה, חשוב שתבינו כי מספק המאמרים צריך להבין היטב בתחום שעליו הוא מתייעד לכתוב. לא תמיד הוא יוכל ללמוד על התחום מהרשת, ובמקרים רבים הוא יצטרך לעבור הכשרה או הסמכה רלוונטית, מה שיגדיל את מחיר המאמרים.

מאמרי קידום SEO

מאמרי קידום הם מאמרים שמיועדים לגרום לאתר שלכם להופיע בתוצאות החיפוש בהתאם למילות מפתח מסוימות, ובאמצעות שילוב קישורים בין אתרים.
לרוב, מאמרי קידום כאלו לא יכילו תיאורים של מוצרים מסוימים או שמות של מותגי ענק, אלא יכילו בעיקר תיאורים הכוללים את מילות המפתח הרלוונטיות, וטקסט עוגן המקשר לאתר אחר. כמו כן, במקרים רבים מאמרים מהסוג הזה לא ייצרו ערך מוסף אמיתי לקוראים.

מאמרים שיווקיים

מאמרים שיווקיים הם מאמרי שכנוע שבעזרתם הגולשים ישתכנעו לבצע פעולה כלשהי, כמו רכישת המוצר או השירות המסוקרים במאמר. לרוב, מאמרים מהסוג הזה יכילו רק מסרים ממוקדים וחיוביים על המוצר או השירות, ואם נאמר זאת בעדינות, הם לא אוביקטיביים, כי אחרי הכל מטרתם היא למכור מוצרים.
תהליך רכישת מאמרים מהסוג הזה הוא בדרך כלל פשוט. עומדות לרשותכם חברות רבות המספקות מאמרים שיווקיים.

אלו הפרמטרים החשובים שמומלץ לבדוק לפני רכישת מאמרים

איכות הכתיבה – בראש ובראשונה, זה הדבר הראשון שאתם צריכין לבדוק לפני שאתם רוכשים מאמרים. בקשו מספק התוכן דוגמאות למאמרים שכתב, כך תוכלו לדעת האם הכתיבה שלו שומרת על ריווח, פיסוק ותחביר נכונים, והאם סגנון הכתיבה שלו מתאים לכם ולקהל היעד שלכם.

קרא עכשיו
מילון מושגים מעולם השיווק: 15 מונחים מעולם השיווק שחייבים להכיר

ניסיון רלוונטי – ניסיון בסיסי או כללי בכתיבת מאמרים לא מספיק במידה שהעסק שלכם עוסק בנישה כלשהי. אם אתם מוכרים בננות או אפרסקים, כמובן שלא תצטרכו כותב שמבין בפירות, כך שכותב מכל תחום יוכל לסייע לכם. אבל אם אתם מוכרים מוצר נישתי מבית סטארטאפ חדש, אז כמובן שישנה חשיבות לידע המקיף של הכותב לגבי המוצר, כך שיוכל לתאר את המוצר בצורה הטובה ביותר.

זהות הכותב – יכולה להשפיע לטובה על הגולשים שיבואו לרכוש את המוצר. לכן, יש סיכוי טוב שתרצו לבחור בכותב תוכן מפורסם, שבקרב הציבור ידוע כבעל ידע בתחום הספציפי של העסק שלכם. כותב תוכן כזה יכול להיות סלב, פוליטיקאי, או אדם שמומחה בתחום מסוים.

עמידה בזמנים – היא דבר חשוב, במיוחד כשיש לכם צורך לשמור על תדירות פרסום מאמרים באתר שלכם. בדקו מול ספק המאמרים האם הוא אכן יכול לעמוד בלוחות הזמנים שלכם.

נכונות לשינויים – חשובה במקרים שבהם לא תהיו שבעי רצון מהטיוטה הראשונה. בחרו בכותב תוכן בעל נכונות לביצוע שינויים קטנים בטקסט בהתאם ללוח הזמנים שלכם. זכרו שגם שינויים צריכים להיות במידה, ובהתאם למסוכם בחוזה, ומטרתם היא תיקונים מינוריים, ולא שינוי דרסטי של המאמר כולו.

בהצלחה! צוות פורשופ.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5383 ----- This is a test...