החלפת קישורים: כל מה שצריך לדעת על החלפת קישורים

כל מי שמתעסק בתחום של קידום אתרים יודע כי קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד מהתהליך, וללא קישורים חיצוניים יהיה קשה מאוד להגיע לעמודים הראשונים במנועי החיפוש. אחת מהדרכים היעילות ביותר להשיג קישורים חיצוניים לאתר היא דרך החלפת קישורים, דרך שיכולה להיות אפקטיבית גם עבורכם וגם עבור בעלי אתרים אחרים.

אם אתם שוברים את הראש, איך תוכלו להגיע למצב שבו אתם מצליחים להגדיל בצורה משמעותית את כמות הקישורים לאתר שלכם – יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. פתרון שאולי כרגע נראה לכם כמו פתרון רחוק, אך אם אתם תדעו איך ליישם אותו הוא יכול להיות קרוב מתמיד. אז מה זה בדיוק החלפה של קישורים ואיך תוכלו לבצע את הפעולה הזאת? המאמר הבא נועד על מנת לספק לכם תשובה ספציפית לשאלה הזאת. אנחנו בפורשופ מאמינים שאחרי שתקראו את המאמר הבא, אתם תדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות – צעד אחר צעד.

מה זה בכלל החלפת קישורים?

אם אתם לא מקדמי אתרים, ככל הנראה אתם לא בדיוק מבינים מה זה אומר. החלפה של קישורים היא פעולה שבאמצעותה אתם פונים לבעל אתר אחר ומחליפים בניכם קישורים. הכוונה היא שאתם מפרסמים באתר שלכם מאמר עם קישור לאתר שלו, ומנגד הוא יפרסם באתר שלו מאמר עם קישור לאתר שלכם.

כך כל אחד מהצדדים יכול להיות מרוצה, אתם תקבלו תוכן חדש לאתר שלכם ובנוסף תקבלו קישור שיוצא מאתר נוסף. גם בעל האתר השני יקבל בדיוק את אותה התמורה, ומהסיבה הזאת יש כך אינטרס משותף לבצע את הפעולה הזאת – אך החוכמה האמיתית היא לדעת למצוא את האתרים הנכונים לבצע איתם את ההחלפה.

מה צריך לדעת לפני שמבצעים החלפה של קישורים?

  1. עליכם לבחור אתר שיש לו כוח, כזה שבעזרת הקישור שלו אתם תוכלו להתקדם בדירוג של גוגל. אם תבחרו באתרים שאין להם כוח, התרומה של הקישור תהיה מינורית כזאת שאפילו לא תורגש.
  2. חשוב מאוד לנסח הסכם מסודר בניכם ובין בעל האתר השני, כך שתוכלו להיות בטוחים שבסוף תקבלו בדיוק את מה שאתם צריכים לקבל. אל תסמכו רק על מילים או הסכמים בעל פה, זה עשוי לפעול לרעתכם.
  3. תבחרו באתר שקשור בצורה כזאת או אחרת לאתר שלכם, כך שהמאמר שתכתבו לו וההמלצה על האתר שלכם תוכל להביא עוד גולשים פוטנציאלים – ככל שהאתרים יהיו יותר קרובים כך התרומה תהיה גדולה יותר.
קרא עכשיו
מי קישר לאתר שלכם? 7 כלים מוצלחים לניטור אזכורים ברשת

מה צריך לדעת אחרי שמבצעים החלפת קישורים?

  1. לצערנו לא מעט בעלי אתרים ינסו להוריד את הקישור לאתר שלכם כעבור מספר שבועות או חודשים. לכן אתם צריכים להיות עם יד על הדופק, ולבחון שכל הקישורים היוצאים לאתר שלכם אכן קיימים. אם לא תשימו לב ולא תהיו במעקב מתמיד, אתם תמצאו את עצמכם יוצאים קירחים מכל כיוון אפשרי.
  2. אחרי שהמאמר עולה לאוויר, חשוב מאוד שתעברו עליו ותראו היכן ממוקם הקישור שהוציאו לאתר שלכם. חשוב מאוד שהוא ייצא מתוך הטקסט ומתוך מילת המפתח שחשובה לכם לקידום. לא מעט בעלי אתרים ינסו להוציא את הקישור מהפוטר או ממקומות אחרים, וזה לא יהיה יעיל עבורכם.
  3. עוד בדיקה שאתם צריכים לבצע אחרי החלפת קישורים היא לראות באיזה קונוטציה כתבו עליכם את המאמר. כמובן שאתם צריכים לבחון כי הקונוטציה תהיה חיובית ככל האפשר, כך שגולשים שנכנסים למאמר יוכלו להגיע ישירות לאתר שלכם. קונוטציה שלילית עלולה לפגוע במוניטין שלכם, ואתם כמובן לא יכולים להרשות למאמר כזה להיות קיים ברחבי הרשת.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4422 ----- This is a test...