הגדלת אחוזי פתיחה: איך לכתוב שורות פתיחה מוצלחות לניוזלטר

להרבה מאוד בעלי אתרים נדמה כי היעילות של הניוזלטר חלפה מן העולם, אך בפועל היא עדיין קיימת כל עוד משתמשים בה בצורה נכונה. באופן מוכח, אתם תוכלו לקבל הרבה מאוד חשיפה, כל עוד תגרמו לכם שהגולשים שמקבלים את ההודעות יפתחו את המיילים שלכם. שיווק בדואר אלקטרוני בחלק נכבד מהמקרים יכול להיות האקס פקטור, האקס פקטור שישנה את הפעילות העסקית כולה.

מדוע פעולת השיווק הזאת יכולה להיות כל כך משמעותית? מכיוון שהיא לא דורשת מכם יותר מידיי מאמץ, אך בו בזמן היא יכולה להביא איתה הרבה מאוד תועלת. כך שאתם מסתכלים על המאמץ אל מול התועלת, אתם מגלים כי מדובר על פעולת השיווק הכי טובה. אז איך תוכלו להפוך את הנושא של שיווק בדואר אלקטרוני לנקודה הכי חזקה שלכם? בדיוק על השאלה הזאת אנו נענה היום.

הגדלת אחוזי פתיחה לניוזלטר מתבססת לרוב על שורת פתיחה אחת, שורת פתיחה אחת שיכולה לשנות את כל תמונת המצב. עד כמה שזה נשמע אבסורד, אם שורת הפתיחה לא תהיה מספיק טובה, ההודעה שכתבתם לא תקבל את החשיפה הרצויה.

שורת פתיחה קצרה אך קולעת

כאשר אנו מדברים על שורת פתיחה שאמורה להביא למצב של הגדלת אחוזי פתיחה לניוזלטר, רוב הגולשים מעדיפים שלא לקרוא יותר מידיי. לכן הטיפ הראשון שנרצה לתת לכם הוא לעשות שורת פתיחה קצרה, אך כזאת שתהיה מספיק קולעת לגבי התוכן במייל עצמו. כך שמצד אחד הגולש לא יצטרך להתאמץ על מנת לקרוא אותה, אך עדיין הוא יבין מספיק טוב איזה מידע נמצא בתוך המייל שזה עתה שלחתם. ההמלצה היא לתת שורת פתיחה של 10-12 מילים בלבד, שורת פתיחה כזאת שתשאיר את כל מי שיקרא אותה בציפייה להמשך.

תדאגו תמיד לעורר סקרנות

עליכם לקחת בחשבון כי בכדי שתוכלו להגיע למצב של הגדלת אחוזי פתיחה לניוזלטר אתם מוכרחים שאותה שורת פתיחה תעורר סקרנות. אם שורת הפתיחה לא תעורר סקרנות, הגולשים יכולים לקרוא אותה אך הם לא יעשו לאחר מכן שום פעולה מיוחדת. המטרה שלכם היא לא רק שהגולשים יקראו את אותה שורת פתיחה, אלא גם שיכנסו למייל ואולי אפילו גם ייכנסו לאתר שלכם בשלב יותר מתקדם. אם לא תביאו אותם למצב של סקרנות, הסיכוי שהם ייכנסו להודעת המייל שזה עתה שלחתם שואף לאפס.

היזהרו משגיאות כתיב

זה אולי לא יהיה מאוד הוגן, אך שורת הפתיחה היא הרושם הראשוני שאותו הגולש עומד לקבל עליכם – ולכן אתם צריכים להימנע משגיאות כתיב. עליכם לוודא כי לא טעיתם באף מילה ובאף אות, כי זה עשוי להיות מאוד משמעותי כאשר אנו מדברים על הגדלת אחוזי פתיחה לניזולטר. הגולשים יכולים לחשוב כי מדובר על משהו סיסטמתי, ולכן הם פשוט יעדיפו שלא להיכנס למייל שלכם. לכן אל תהיו פזיזים, תקראו את שורת הפתיחה מספר פעמים בכדי לאתר טעויות.

התאימו את שורת הפתיחה לגולשים

אל מי שורת הפתיחה שאותה אתם כותבים מיועדת? חשוב מאוד שתשאלו את עצמכם את השאלה הזאת לפני שאתם כותבים שורת פתיחה. הגדלת אחוזי פתיחה לניוזלטר תתבסס על כך שתוכלו להתאים את שורת הפתיחה לגולשים שקוראים אותה, ובכל פעם תחשבו למי היא מיועדת. כך תוכלו להביא אתכם למצב שבו כל הגולשים שיפתחו את המייל שלכם, יוכלו לבצע איתכם בסופו של יום גם אינטראקציה מסוימת. לעיתים פתיחת המייל בלבד זוהי לא פעולה מספקת, לכן תדאגו שתוכלו להשיג את השאיפה המרכזית שלכם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך