10 טכניקות להגדלת אחוזי ההקלקה באתר על כפתורי קריאה לפעולה באתר

כל בעל עסק מבין כי אחד מהדברים החשובים ביותר מבחינתו זה להפוך את כל הגולשים שנכנסים לאתר או לדפי הנחיתה ללקוחות. מבלי לבצע את המעבר הזה, העסק צפוי להתקשות להשאיר את הראש מעל למים – והעסק לא יצליח לשרוד. אחת מהפעולות החשובות ביותר שיכולות לסייע לכל אחד מכם להפוך גולשים ללקוחות היא הגדלת אחוזי ההקלה באתר על כפתורי קריאה לפעולה באתר. בואו ללמוד איך תוכלו להפוך את הכפתורים הללו לאטרקטיביים ומושכים הרבה יותר.

1. השתדלו שלא להיות בנאליים ומשעממים

אתם צריכים לקחת בחשבון כי כפתור קריאה לפעולה באתר או בדף הנחיתה חייב להיות מזמין. לכן אל תשתמשו במילים משעממות או מילים שנמצאות בכל דפי הנחיתה או האתרים שבהם ביקרתם. נסו לחשוב מחוץ לקופסא, תנסו למצוא את המילים שהכי מתאימות לקהל שעומד להיכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם.

2. הטקסט צריך להיות קצר וקולע

אתם לא יכולים לרשום טקסט ארוך מידיי, כי בכל זמן מדובר על כפתור שעליו צריך ללחוץ. לכן אתם צריכים למצוא טקסט שיהיה מצד אחד קצר, אך מהצד השני הוא חייב להיות טקסט קולע. כזה שכל אחד מהגולשים שנכנס לאתר או לדף הנחיתה ירצה ללחוץ עליו. טקסטים כמו “במבצע”, “קנה עכשיו”, “בהנחה”, “מומלץ” “נמכר מהר”, “אזל מהמלאי” הכרחיים ויכולים לעזור ללקוח לקבל החלטה נבונה לגבי הרכישה.

3. בחרו צבע שימשוך את העין

אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר שיכול לשחק תפקיד מרכזי כאשר מדובר על כפתורי קריאה לפעולה הוא הצבע שלהם. לכן אתם צריכים לבחור בצבע שמצד אחד יהיה בולט ומצד שני כזה שיתאים לקהל היעד. אם תבחרו את הצבע הנכון, הגדלת אחוזי ההקלקה באתר על הכפתור ישתפרו בצורה מאוד משמעותית בהשוואה למה שהיה בעבר. הקפידו על רקע אתר שקט בכדי לאפשר לכפתורי הפעולה לקפוץ בעין הצופה. הטיפ של פורשופ: מקמו בתפריט האתר כפתור קריאה לפעולה בעל צבע בולט הקורא לגולש להתקשר אליכם – כך שתוכלו להבטיח שתעשו יותר סגירות רק באמצעות שיחה קצרה, בנוסף כפתור זה יעניק תחושת אמון בין המותג לבין הלקוח.

כפתור הנעה לפעולה בתפריט האתר

להלן דוגמה לכפתור הנעה לפעולה הכולל כפתור בולט המניע את הלקוח להזמין טלפונית, לכוון להכוונה. כפתור זה תורם לאמון בין המבקרים באתר לבעלי האתר, דרך פשוטה זו עשויה להגדיל את המכירות החודשיות שלכם, רק על סמך נוכחותו של הכפתור באתר.

4. תדאגו לבחור בצורה נכונה

אולי נדמה לכם כי לצורה של הכפתור אין משמעות מיוחדת, אך גם הצורה היא זאת שיכולה לעשות את ההבדל בין כפתור מושך יותר ובין כפתור מושך פחות. כפתור מעוגל לדוגמא מתאים לאתרים פחות רשמיים, כאלה שרוצים לייצר תחושה קלילה. כפתור מרובע מתאים לאתרים רשמיים, בעיקר כאלה של אנשי מקצוע מסוימים.

5. תמיד תיצרו תחושה של דחיפות

אתם לא רוצים לפספס את הגולש שנכנס זה עתה לאתר או לעמוד הנחיתה שלכם. לכן אתם צריכים ליצור כפתור עם טקסט שיוצר דחיפות, כזה שהגולש ילחץ עליו מבלי לחשוב פעמיים. ככל שהגולש יחשוב יותר, כך יגדלו הסיכויים שאתם עוד עלולים לפספס אותו – וזה יהיה מאוד חבל.

6. הכפתור חייב להיות נוח גם במובייל

תזכרו כי רוב הגולשים שיכנסו לאתר שלכם יכנסו אליו דרך המובייל. לכן אתם תמיד צריכים לראות איך הכפתור נראה במובייל, וכמובן לעשות לו את ההתאמות הנכונות. בסופו של יום אתם צריכים להיות בטוחים שאותם כפתורי קריאה לפעולה נראים מעולה גם במחשב שולחני וכמובן שגם במובייל.

7. השתדלו שלא ליצור עומס סביב הכפתור

אתם צריכים לאפשר לגולשים ללחוץ על הכפתור בצורה נינוחה, אחרת הם פשוט לא ילחצו על הכפתור. לכן אל תצמידו לכפתור טקסט או עוד כפתורים אחרים. תיתנו לכל כפתור את המרחב שלו, זה נראה הרבה יותר טוב כאשר גולש נכנס אל תוך האתר או אל דף הנחיתה.

8. אל תהיו מקובעים בשום שלב

אף אחד לא מכיר יותר טוב מכם את הגולשים שנכנסים לאתר! לכן תיתנו לראש שלכם לרוץ קדימה עם כל מה שנדמה לכם שעשוי לעשות את העבודה. תמיד תזכרו כי אם הכפתור לא יעשה את העבודה, תמיד יהיה אפשר לשנות אותו – לכן אל תגבילו את המחשבות או את הרצונות שלכם.

9. התאימו בין ההצעה ובין הכפתור

כפתורי קריאה לפעולה לא יכולים להיות תלושים מן המציאות, ולכן אתם צריכים לדאוג כי הכפתור יהיה מתאים להצעה העסקית שאליה הוא משויך. כלומר שהגולש יבין בדיוק מהן ההשלכות שיגיעו כתוצאה מהלחיצה על הכפתור, אין שום סיבה שתשאירו מקום לספק – לעיתים זה עשוי להרתיע את הגולשים באתר.

10. השתמשו בסימנים שונים להבלטת הכפתור

בסוף הגולשים עשויים בטעות לפספס את הכפתור קריאה לפעולה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מאבדים לא מעט לקוחות פוטנציאלים. אתם צריכים לנקוט בכל פעולה על מנת להבליט את הכפתור, כך שאף אחד לא יפספס אותו. תוכלו להשתמש בחצים או בכל סימן אחר לצורך הכוונת הגולש ישירות לכפתור שהוא החשוב והקריטי ביותר.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך